Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 19:08 

Hardtraxx Veteran

De kans die je aan talenten bied trekt mij het meeste aan, blijf dat dus vooral doen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 01:26 

Artiest

Daveytl schreef:
Noisecontrollers album vind ik fantastisch (melodieus maar naar mijn mening wel hard), Thera heeft een prima album neergezet vind ik, Noisecult maken prima nummertjes, Phrantic en Prefix & Density doen het erg goed bij mij en mijn favoriete artiest is B-Front. De laatste paar nummers van TNT (beetje het oudere stijltje) maken mij erg gelukkig en ook de track die Wildstylez in de afgelopen dagen op Facebook postte stemt mij erg gelukkig. Minder gedonder met die extreem hoge kicks en wel lekker melodieus. Wat vind je daar zelf van van die hoge kicks, vooral live?

Ik vroeg me trouwens laatst iets af bij een bericht op de Facebook van Gilian dacht ik. Ik zag je daar posten dat de hardstyle van nu harder is dan de hardstyle van vroeger. Bedoelde je daar de melodieuze hardstyle mee of de hardstyle in het algemeen? Want ik meen me te herinneren dat dat over een nummer van Wildstylez ging. Ben wel benieuwd naar jouw kijk daar op.

Voor mij geld, pitch kick of niet, rauwe screech, harde kick of zachte kick enz. Good music is Good music !!
Dus ik stoor me er niet aan :)

Mmmmm stuur even de link, weet even niet meer waar het over ging :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2014 10:17 

Donateur

Mc Villain schreef:
Voor mij geld, pitch kick of niet, rauwe screech, harde kick of zachte kick enz. Good music is Good music !!
Dus ik stoor me er niet aan :)

Natuurlijk, maar nu maak je het vrij abstract.

- Pitchkicks als in oude DBSTF (of in ieder geval uit dat tijdperk) platen geven m.i. juist ontzettend veel energie mee. Dit in tegenstelling tot pitchkicks die ik hedendaagse platen (in de laatste twee jaar) voorbij hoor komen. - Rauwe screeches horen bij hardstyle, echter bestaan de platen van bepaalde (hardere) artiesten enkel nog uit een screech en een kick.

Ik ben het wel met je eens dat goede muziek goede muziek is, ongeacht of er is voldaan aan een aantal abstracte (bovenstaande) begrippen. Daarnaast kun je echter wel concluderen dat er een hoop wordt geproduceerd volgens hetzelfde ritme, dezelfde opbouw en met (exact) dezelfde ingrediënten. Omdat het aanbod van producties zo ontzettend is gestegen is dit nog veel overweldigender dan een aantal jaren terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2014 22:40 

Hardtraxx Veteran

Mc Villain schreef:
Als jullie feedback hebben voor de show, of iets leuk of niet leuk vinden, please let me know ? :thumbsup:

Persoonlijk vond ik de oude podcast opbouw wat leuker. Een halfuur euforisch, halfuur guestride, halfuur raw. Het was wel iets meer hokjes, maar dit was iets wat geen een andere podcast had en dat maakte het wel uniek. :) Maar gezien je ervan bent afgestapt denk ik dat je dat concept zelf niet meer zo interessant vond?
Misschien in plaats van euforisch/guestride/raw ook dan eens een van de drie vervangen voor een halfuurtje back in time met Tijdmachine hardstyle? Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk. In elk geval mag er weer eens wat vaker een oud plaatje of een out of the box plaatje gedraaid worden. :)
Verder prima werk met promo's en talententracks. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 14:20 

Hardtraxx Veteran

Woow deze tracks zijn wel echt 3x niets.

9) Dr. Phunk – Electric Rhythm
10) Eslix – Oblivion

Verder wel leuke podcast, begin steeds meer weer de euforische kant op te gaan.
Gewoon een goede afwisseling tussen Euforisch en raw is oké. Misschien iets meer oude tracks? Oude doos, 2008, 2009, genoeg mooie nr's te vinden.
Merk dat er wat producers zijn die op dit moment tracks maken met die invloed (Bass mods bij de Eiforya remix, Wildstylez - TBA & BH - TBA) , dus misschien een keer een oude doos podcast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 13:42 

Artiest

pim0412 schreef:
Mc Villain schreef:
Als jullie feedback hebben voor de show, of iets leuk of niet leuk vinden, please let me know ? :thumbsup:

Persoonlijk vond ik de oude podcast opbouw wat leuker. Een halfuur euforisch, halfuur guestride, halfuur raw. Het was wel iets meer hokjes, maar dit was iets wat geen een andere podcast had en dat maakte het wel uniek. :) Maar gezien je ervan bent afgestapt denk ik dat je dat concept zelf niet meer zo interessant vond?
Misschien in plaats van euforisch/guestride/raw ook dan eens een van de drie vervangen voor een halfuurtje back in time met Tijdmachine hardstyle? Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk. In elk geval mag er weer eens wat vaker een oud plaatje of een out of the box plaatje gedraaid worden. :)
Verder prima werk met promo's en talententracks. :thumbup:

Ik ben er niet van afgestapt wou gewoon even een paar EPSs even wat anders, ik wil niet vast zitten in een hokje.. Maar top idee van die tijd machine, ga ik zeker wat mee doen :thumbsup: Thanks !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 13:52 

Artiest

p-stylez schreef:
Woow deze tracks zijn wel echt 3x niets.

9) Dr. Phunk – Electric Rhythm
10) Eslix – Oblivion

Verder wel leuke podcast, begin steeds meer weer de euforische kant op te gaan.
Gewoon een goede afwisseling tussen Euforisch en raw is oké. Misschien iets meer oude tracks? Oude doos, 2008, 2009, genoeg mooie nr's te vinden.
Merk dat er wat producers zijn die op dit moment tracks maken met die invloed (Bass mods bij de Eiforya remix, Wildstylez - TBA & BH - TBA) , dus misschien een keer een oude doos podcast?

Is denk ik smaak, hoor veel jongens hier op het forum dat ze out of the box wel kunnen waarderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:56 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg het misschien verkeerd.
Die 2 tracks vind ik niets, maar ik vind de rest wel heel gaaf, ben zelf ook weer steeds meer van het euforische.
Daarom vind ik dit soort podcasts met een goede opbouw juist fijn om naar te luisteren.
En oude tracks is altijd een pluspunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

Tof om te zien dat je de moeite neemt om hier te reageren etc. Ik vind jouw podcast juist een van de verfrissende in de bult die we de laatste tijd hebben. Tuurlijk kan je niet alle tracks in een podcast leuk vinden, dat blijft smaak! Maar er zitten wel vaak wat onbekende tracks tussen in jouw podcast waarvan ik denk hee, dat staat me best wel aan! Dus doe je ding en ga zo door :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle