Daveytl schreef:
Noisecontrollers album vind ik fantastisch (melodieus maar naar mijn mening wel hard), Thera heeft een prima album neergezet vind ik, Noisecult maken prima nummertjes, Phrantic en Prefix & Density doen het erg goed bij mij en mijn favoriete artiest is B-Front. De laatste paar nummers van TNT (beetje het oudere stijltje) maken mij erg gelukkig en ook de track die Wildstylez in de afgelopen dagen op Facebook postte stemt mij erg gelukkig. Minder gedonder met die extreem hoge kicks en wel lekker melodieus. Wat vind je daar zelf van van die hoge kicks, vooral live?
Ik vroeg me trouwens laatst iets af bij een bericht op de Facebook van Gilian dacht ik. Ik zag je daar posten dat de hardstyle van nu harder is dan de hardstyle van vroeger. Bedoelde je daar de melodieuze hardstyle mee of de hardstyle in het algemeen? Want ik meen me te herinneren dat dat over een nummer van Wildstylez ging. Ben wel benieuwd naar jouw kijk daar op.
Voor mij geld, pitch kick of niet, rauwe screech, harde kick of zachte kick enz. Good music is Good music !!
Dus ik stoor me er niet aan

Mmmmm stuur even de link, weet even niet meer waar het over ging