Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Is Hardtraxx aan het sterven?
provehito schreef:
Een beetje wel :cry:

Wat kan hieraan gedaan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:41 
 

Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 23:00 
 

En-er-gy schreef:
Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.

Ik koop ht wel :cool:. Ik ban iiedereen behalve mijzelf :cool:

Ot: tl niet mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.

Misschien ben je wel te goed voor een forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 00:02 
 

Steffnov schreef:
En-er-gy schreef:
Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.

Misschien ben je wel te goed voor een forum?

Ja doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 02:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus koekje verwijdert zichzelf als eerste omdat hij onder elke categorie valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik zeg alleen dat ik de reacties hier een beetje overdreven vind omdat ik het lang niet zo vet vind als de meesten hier, heeft naar mijn mening niks met commentaar te maken :P

provehito schreef:

Iedereen beleeft een feest anders? Voor mij was dit de set van de dag, had ik die van alphaverb meegemaakt, misschien was die het dan wel geworden,...

Beleeft*



Ik ge er verder niet op in, behalve;

Waarom edit je je post, voor een spellingsfout? Ben je serieus zo triest om op die manier een discussie te houden, naja hem maar direct af te kappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
SL8492 schreef:
Ziet er erg vet uit. Maar die reacties hier zijn wel een beetje overdreven...

Dat mag iedereen denk ik wel zelf bepalen. Over smaak valt niet te twisten.

Wat is dit nou weer voor reactie? Hij zegt dat de reacties hier overdreven zijn, wat sommige ook gewoon zijn. Hij zegt toch niet dat mensen het niet goed mogen vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
pim0412 schreef:
SL8492 schreef:
Ziet er erg vet uit. Maar die reacties hier zijn wel een beetje overdreven...

Dat mag iedereen denk ik wel zelf bepalen. Over smaak valt niet te twisten.

Wat is dit nou weer voor reactie? Hij zegt dat de reacties hier overdreven zijn, wat sommige ook gewoon zijn. Hij zegt toch niet dat mensen het niet goed mogen vinden?

Jij bevestigt exact mijn punt door ook te zeggen dat de reacties overdreven zijn. Iedereen beleeft muziek anders, en als dit voor sommigen heel geweldig is, dan is dat zo. Jij kan de reacties overdreven vinden, terwijl anderen hun reactie juist wel gepast vinden. Hoe kan je dit nou niet snappen?
Hij zegt inderdaad niet dat mensen dit niet goed mogen vinden, maar daar ging mijn reactie dan ook niet over. Nogmaals, wie ben jij om te bepalen of de reacties overdreven zijn of niet? Vandaar ook mijn reactie dat men dit wel zelf mag bepalen, en dat over smaak niet te twisten valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jij bevestigt exact mijn punt door ook te zeggen dat de reacties overdreven zijn. Iedereen beleeft muziek anders, en als dit voor sommigen heel geweldig is, dan is dat zo. Jij kan de reacties overdreven vinden, terwijl anderen hun reactie juist wel gepast vinden. Hoe kan je dit nou niet snappen?
Hij zegt inderdaad niet dat mensen dit niet goed mogen vinden, maar daar ging mijn reactie dan ook niet over. Nogmaals, wie ben jij om te bepalen of de reacties overdreven zijn of niet? Vandaar ook mijn reactie dat men dit wel zelf mag bepalen, en dat over smaak niet te twisten valt.


Het gaat mij er om dat er fel wordt gereageerd op Sander doordat hij vind dat de reacties nogal overdreven zijn, volgens mij mag je dat gewoon vinden zonder iemand zijn smaak af te kraken.

Ps. volgens mij strooi jij ook wel eens met de term 'overdreven'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt vaak iets wat jij als overdreven ziet wel relativeren, anders zou je in principe nooit kunnen zeggen dat iets overdreven is, maar met muziek is het over het algemeen een smaakkwestie en daarom moeilijker te relativeren (althans, dat vind ik). Dit natuurlijk niet altijd zo, want ik kan wel een aantal muziekgerelateerde situaties bedenken waarbij dat niet het geval is, maar naar mijn mening is dit over het algemeen wel de kern.

Ik heb het trouwens even voor je opgezocht (hier), en ik heb nog niet de term 'overdreven' gebruikt met betrekking op een liveset, track of reacties daarop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
pim0412 schreef:
Jij bevestigt exact mijn punt door ook te zeggen dat de reacties overdreven zijn. Iedereen beleeft muziek anders, en als dit voor sommigen heel geweldig is, dan is dat zo. Jij kan de reacties overdreven vinden, terwijl anderen hun reactie juist wel gepast vinden. Hoe kan je dit nou niet snappen?
Hij zegt inderdaad niet dat mensen dit niet goed mogen vinden, maar daar ging mijn reactie dan ook niet over. Nogmaals, wie ben jij om te bepalen of de reacties overdreven zijn of niet? Vandaar ook mijn reactie dat men dit wel zelf mag bepalen, en dat over smaak niet te twisten valt.


Het gaat mij er om dat er fel wordt gereageerd op Sander doordat hij vind dat de reacties nogal overdreven zijn, volgens mij mag je dat gewoon vinden zonder iemand zijn smaak af te kraken.

Ps. volgens mij strooi jij ook wel eens met de term 'overdreven'.

ik geef pim hierin groot gelijk, overdreven reageren op een set die je echt uber geniaal vet vind, is gewoon een kwestie van smaak. Dat Sander het niet zo speciaal vind prima, maar overdreven reacties zijn er niet op sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was voor mij ook gewoon de beste set ooit. De helft van de tijd stond ik een partij los te gaan als een malloot en de andere helft stond ik met mijn mond open van verbazing
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze set is zo fucking bizar. Al wel 20 keer geluisterd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Deze set is zo fucking bizar. Al wel 20 keer geluisterd :loving:

Denk dat ik ook dik 20x deze set helemaal afgeluisterd heb. En ik heb dat eigenlijk nooit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:46 
 

Ja blijft fijn dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Ja blijft fijn dit


Liveset van het jaar :$ er is geen (professionele) set die ik vaker heb geluisterd dan deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een download linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Iemand een download linkje?

http://www77.zippyshare.com/v/2EpkVgJF/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 21:41 
 

Vik schreef:
Ik was hierbij, maar vond er niet veel aan :P Veel spijt dat ik niet naar Alphaverb ben gegaan.

Je weet dat je dit kan verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:34 
 

Vik schreef:
Deels mee eens. Ik verwachtte dat Delete zijn recentere platen ging draaien (Fatal, Dismissed, The Curse etc.) welke ik wel echt heel dik vind. Gelukkig was ik met een grote en gezellige groep, dus dat maakte wel aardig wat goed. :P

Duidelijk :P Zelf was ik heel blij dat ie zijn Theracords platen niet draaide :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Vik schreef:
Deels mee eens. Ik verwachtte dat Delete zijn recentere platen ging draaien (Fatal, Dismissed, The Curse etc.) welke ik wel echt heel dik vind. Gelukkig was ik met een grote en gezellige groep, dus dat maakte wel aardig wat goed. :P

Duidelijk :P Zelf was ik heel blij dat ie zijn Theracords platen niet draaide :D


the punishment is van theracords,
maar vond het opzich wel jammer dat hij niet wat nieuwere tracks draaide, zoals funk of just do it, maar wel logisch aangezien het over 5 years spoontech ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:41 
 

The Punishment is van Hyperdrive hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
bloemkool schreef:
Vik schreef:
Deels mee eens. Ik verwachtte dat Delete zijn recentere platen ging draaien (Fatal, Dismissed, The Curse etc.) welke ik wel echt heel dik vind. Gelukkig was ik met een grote en gezellige groep, dus dat maakte wel aardig wat goed. :P

Duidelijk :P Zelf was ik heel blij dat ie zijn Theracords platen niet draaide :D


the punishment is van theracords,
maar vond het opzich wel jammer dat hij niet wat nieuwere tracks draaide, zoals funk of just do it, maar wel logisch aangezien het over 5 years spoontech ging

Punishment is wel uit z'n Theracords tijd maar is uit gekomen op Q-Dance Records. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Indyy schreef:
Iemand een download linkje?

http://www77.zippyshare.com/v/2EpkVgJF/file.html


Mijn dank is groot! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle