Ramirez wrote:Is Hardtraxx aan het sterven?
provehito wrote:Een beetje wel![]()
Wat kan hieraan gedaan worden?
Ramirez wrote:Is Hardtraxx aan het sterven?
provehito wrote:Een beetje wel![]()
Wat kan hieraan gedaan worden?
Ik koop ht welEn-er-gy wrote:Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.
Misschien ben je wel te goed voor een forum?En-er-gy wrote:Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.
Ja doei.Steffnov wrote:Misschien ben je wel te goed voor een forum?En-er-gy wrote:Hardtraxx kopen!! En daarna flink huishouden in de leden, welke actief zijn, vervelend en bepaalde elite voorstellen en wie er gewoonweg een kutjong is.
SL8492 wrote:Ik zeg alleen dat ik de reacties hier een beetje overdreven vind omdat ik het lang niet zo vet vind als de meesten hier, heeft naar mijn mening niks met commentaar te maken
Beleeft*provehito wrote:
Iedereen beleeft een feest anders? Voor mij was dit de set van de dag, had ik die van alphaverb meegemaakt, misschien was die het dan wel geworden,...
Wat is dit nou weer voor reactie? Hij zegt dat de reacties hier overdreven zijn, wat sommige ook gewoon zijn. Hij zegt toch niet dat mensen het niet goed mogen vinden?pim0412 wrote:Dat mag iedereen denk ik wel zelf bepalen. Over smaak valt niet te twisten.SL8492 wrote:Ziet er erg vet uit. Maar die reacties hier zijn wel een beetje overdreven...
Jij bevestigt exact mijn punt door ook te zeggen dat de reacties overdreven zijn. Iedereen beleeft muziek anders, en als dit voor sommigen heel geweldig is, dan is dat zo. Jij kan de reacties overdreven vinden, terwijl anderen hun reactie juist wel gepast vinden. Hoe kan je dit nou niet snappen?patrickjeb wrote:Wat is dit nou weer voor reactie? Hij zegt dat de reacties hier overdreven zijn, wat sommige ook gewoon zijn. Hij zegt toch niet dat mensen het niet goed mogen vinden?pim0412 wrote:Dat mag iedereen denk ik wel zelf bepalen. Over smaak valt niet te twisten.SL8492 wrote:Ziet er erg vet uit. Maar die reacties hier zijn wel een beetje overdreven...
Het gaat mij er om dat er fel wordt gereageerd op Sander doordat hij vind dat de reacties nogal overdreven zijn, volgens mij mag je dat gewoon vinden zonder iemand zijn smaak af te kraken.pim0412 wrote:Jij bevestigt exact mijn punt door ook te zeggen dat de reacties overdreven zijn. Iedereen beleeft muziek anders, en als dit voor sommigen heel geweldig is, dan is dat zo. Jij kan de reacties overdreven vinden, terwijl anderen hun reactie juist wel gepast vinden. Hoe kan je dit nou niet snappen?
Hij zegt inderdaad niet dat mensen dit niet goed mogen vinden, maar daar ging mijn reactie dan ook niet over. Nogmaals, wie ben jij om te bepalen of de reacties overdreven zijn of niet? Vandaar ook mijn reactie dat men dit wel zelf mag bepalen, en dat over smaak niet te twisten valt.
ik geef pim hierin groot gelijk, overdreven reageren op een set die je echt uber geniaal vet vind, is gewoon een kwestie van smaak. Dat Sander het niet zo speciaal vind prima, maar overdreven reacties zijn er niet op sets.patrickjeb wrote:Het gaat mij er om dat er fel wordt gereageerd op Sander doordat hij vind dat de reacties nogal overdreven zijn, volgens mij mag je dat gewoon vinden zonder iemand zijn smaak af te kraken.pim0412 wrote:Jij bevestigt exact mijn punt door ook te zeggen dat de reacties overdreven zijn. Iedereen beleeft muziek anders, en als dit voor sommigen heel geweldig is, dan is dat zo. Jij kan de reacties overdreven vinden, terwijl anderen hun reactie juist wel gepast vinden. Hoe kan je dit nou niet snappen?
Hij zegt inderdaad niet dat mensen dit niet goed mogen vinden, maar daar ging mijn reactie dan ook niet over. Nogmaals, wie ben jij om te bepalen of de reacties overdreven zijn of niet? Vandaar ook mijn reactie dat men dit wel zelf mag bepalen, en dat over smaak niet te twisten valt.
Ps. volgens mij strooi jij ook wel eens met de term 'overdreven'.
Denk dat ik ook dik 20x deze set helemaal afgeluisterd heb. En ik heb dat eigenlijk nooitDaveytl wrote:Deze set is zo fucking bizar. Al wel 20 keer geluisterd
Liveset van het jaarbloemkool wrote:Ja blijft fijn dit
http://www77.zippyshare.com/v/2EpkVgJF/file.htmlIndyy wrote:Iemand een download linkje?
Je weet dat je dit kan verwachten?Vik wrote:Ik was hierbij, maar vond er niet veel aanVeel spijt dat ik niet naar Alphaverb ben gegaan.
DuidelijkVik wrote:Deels mee eens. Ik verwachtte dat Delete zijn recentere platen ging draaien (Fatal, Dismissed, The Curse etc.) welke ik wel echt heel dik vind. Gelukkig was ik met een grote en gezellige groep, dus dat maakte wel aardig wat goed.
the punishment is van theracords,bloemkool wrote:DuidelijkVik wrote:Deels mee eens. Ik verwachtte dat Delete zijn recentere platen ging draaien (Fatal, Dismissed, The Curse etc.) welke ik wel echt heel dik vind. Gelukkig was ik met een grote en gezellige groep, dus dat maakte wel aardig wat goed.Zelf was ik heel blij dat ie zijn Theracords platen niet draaide
Punishment is wel uit z'n Theracords tijd maar is uit gekomen op Q-Dance Records.provehito wrote:the punishment is van theracords,bloemkool wrote:DuidelijkVik wrote:Deels mee eens. Ik verwachtte dat Delete zijn recentere platen ging draaien (Fatal, Dismissed, The Curse etc.) welke ik wel echt heel dik vind. Gelukkig was ik met een grote en gezellige groep, dus dat maakte wel aardig wat goed.Zelf was ik heel blij dat ie zijn Theracords platen niet draaide
maar vond het opzich wel jammer dat hij niet wat nieuwere tracks draaide, zoals funk of just do it, maar wel logisch aangezien het over 5 years spoontech ging
Mijn dank is groot!Joey wrote:http://www77.zippyshare.com/v/2EpkVgJF/file.htmlIndyy wrote:Iemand een download linkje?