Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 13:19 

Hardtraxxer

Hey Hardtraxx!

7-12-'13 stonden we op Overdrive Sinterklaas Goes Hard. Omdat onze set niet door kon gaan in de tweede zaal hebben we toch besloten om er een Re-Run van te maken!
We hopen toch dat jullie genoten hebben van onze b2b set met Intoxicators op de mainstage!

Download: http://www9.zippyshare.com/v/55636313/file.html
Duur: 01:00:31
Tracklist:
1. Prefix & Density - Breakout
2. Max Enforcer & The Rush - Fade To Black
3. Radiance - Crossroads
4. Phuture Noize - Lucror
5. E-Force - Freakz At Night
6. Exit Mind & Zirkum - The Shadows
7. Solutio & The I's - Necromancy
8. B-Front & Titan - Haunted
9. Zany & The Beholder - Psychedelic Drops
10.Degos & Re-Done - Louder
11.Blackburn & Prefix & Density - The Future
12.Dark Pact - Abyss
13.Exit Mind - Loudness Tool
14.Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
15.Sasha F - New System (Hard Mix)
16.Thera & Delete - Welcome (Original Mix)
17.Phrantic - Road Warrior
18.Warface - Cosmic Sin
19.Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
20.Degos & Re-Done - Mr. Willy

Social Media:
www.facebook.com/UnnaturalSource
www.twitter.com/UnnaturalSource

ENJOY!!!! en laat een berichtje achter als je de set meeneemt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

UnnaturalSource schreef:
Omdat onze set niet door kon gaan in de tweede zaal hebben we toch besloten om er een Re-Run van te maken!

Ik snap deze zin niet... bedoel je niet ondanks in plaats van omdat? Daarnaast: hadden jullie de hele set al voorbereid dan? Ik vind het zelf meestal wel fijn om ter plekke wat te improviseren, zodat je ook de kans hebt om beter op het publiek in te spelen... toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:14 

Donateur

The Skribbler schreef:
UnnaturalSource schreef:
Omdat onze set niet door kon gaan in de tweede zaal hebben we toch besloten om er een Re-Run van te maken!

Ik snap deze zin niet... bedoel je niet ondanks in plaats van omdat? Daarnaast: hadden jullie de hele set al voorbereid dan? Ik vind het zelf meestal wel fijn om ter plekke wat te improviseren, zodat je ook de kans hebt om beter op het publiek in te spelen... toch?

Inderdaad xd Oke dat je al beetje weet welke richting je op wil en waarmee je beetje wil openen oke, maar echt vanaf begin tot het einde je set al voorbereid hebben vind ik een beetje amateuristisch.
En het is geen Re-run omdat je deze set nog niet eens hebt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:19 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
UnnaturalSource schreef:

Oke ondanks dan :P We hebben deze set idd voorbereid omdat dit onze echt grote gig was. We dachten als we alles voorbereiden kunnen we er misschien nog een boeking uit halen. Tenminste dat was ons idee erachter.
We wisten zelf al dat we live toch wel een aantal aanpassingen zouden doen maar vonden het toch fijn om alvast een lijst te maken. :thumbup:

@Kevin-Raw oke niet een echte Re-Run maar goed hadden er geen andere naam voor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:40 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
The Skribbler schreef:
UnnaturalSource schreef:

Inderdaad xd Oke dat je al beetje weet welke richting je op wil en waarmee je beetje wil openen oke, maar echt vanaf begin tot het einde je set al voorbereid hebben vind ik een beetje amateuristisch.
En het is geen Re-run omdat je deze set nog niet eens hebt gedraaid.

Wat is daar amateuristisch aan als ik vragen mag? Denk dat je juist door een goede voorbereiding de beste set neer kan zetten. En als beginnend dj lijkt het me niet verkeerd om zekerheid te nemen. Grote namen die geen tijd hebben om hun set voor te bereiden mixen 9/10 ongelofelijk saai. En als je beetje toffe bass-switches o.i.d. wilt maken moet je toch de tracks héél erg goed kennen om dat via improvisatie vlekkeloos te kunnen. Met de tegenwoordige hardstyle is het misschien wel te doen, want die zijn standaard 64 beats intro, 32 beats break naar mid en 64 beats mid-intro, maar met oudere tracks is dat toch wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Grote namen die geen tijd hebben om hun set voor te bereiden mixen 9/10 ongelofelijk saai.

Ach hou op, schei uit. Jij bent duidelijk nog nooit bij een dj-set geweest van Igneon System, TOA of The DJ Producer. Toch echt wel grote namen die toch heel boeiend mixen. En je kan mij niet wijsmaken dat zij allemaal hun sets thuis voorbereiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:59 

Hardtraxxer

Dat was ook onze bedoeling.. gewaagd mixen zodat het leuk blijft voor de bezoekers.. iedereen kan wel intro outro mixen maar dat vinden wij niks aan. en wat we net zeiden dit was onze eerst echt ''grote'' gig dan willen we wel echt iets goeds neer zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 15:04 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
tomac schreef:
Grote namen die geen tijd hebben om hun set voor te bereiden mixen 9/10 ongelofelijk saai.

Ach hou op, schei uit. Jij bent duidelijk nog nooit bij een dj-set geweest van Igneon System, TOA of The DJ Producer. Toch echt wel grote namen die toch heel boeiend mixen. En je kan mij niet wijsmaken dat zij allemaal hun sets thuis voorbereiden.

ja omdat dat kan met die muziek :thumbup: met hardstyle gaat dat een stuk lastiger en als je dan toch wat leuks neer wilt zetten is het handig om voor te bereiden.. en dat hebben wij in dit geval wel gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
tomac schreef:

TOA een keer en ja, er zijn altijd uitzonderingen op de regel. En er zullen ook vast wel wat bekende dj's zijn die het voorbereiden en dan klopt mijn uitspraak over "Grote namen die geen tijd hebben om hun set voor te bereiden" niet. Maar als ik binnen de hardstyle kijk gebeurd dat denk ik niet en anders moeten ze zich schamen dat ze zulk saai mixwerk laten horen. Maar het ging erom óf het amateuristisch is óf niet om het voor te bereiden en daar zullen de meningen wel over verdeeld blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:06 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Daarnaast: hadden jullie de hele set al voorbereid dan? Ik vind het zelf meestal wel fijn om ter plekke wat te improviseren, zodat je ook de kans hebt om beter op het publiek in te spelen... toch?

Ik snap dat je wilt gaan voor improviseren ter plekke, maar als je als beginnende dj op een leuk feest mag komen draaien snap ik echt wel dat je het een en ander voorbereid. Hell, ik doe het zelf ook. Heb je zelf regelmatig optredens Skribb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:20 

Hardtraxxer

Zijn er nog mensen die de set meenemen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

UnnaturalSource schreef:

Haha sorry voor al dat geouwhoer, zal hem luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:39 

Bierkoning

Eens met tomac en bram. Als je je wilt onderscheiden dmv bijv origineel mixwerk is er niks belangrijker dan platenkennis en erachter komen wat wel en wat niet bij elkaar past. Anders krijg je ook weer dat standaard climax/outro -> intro mixen zoals bijna alle bekende DJ's al doen. Vooral als je er nog niet zo veel ervaring mee hebt en je draait op een leuk feest vind ik het niet meer dan logisch dat je een set voorbereid.

Edit: Heb hem even geluisterd en het zijn dus alsnog voornamelijk climax -> intro mixjes, dat helpt ook niet echt mee aan m'n standpunt hehe. Wel strak gemixt maar een beetje variatie/originaliteit zou leuk zijn voor de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:42 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Heb je zelf regelmatig optredens Skribb?

Haha nee totaal niet, maar de paar keer dat ik heb gedraaid, waren er wel een paar mixjes die ik vooraf in mijn hoofd had van 'dat en dat lijkt me nou een vette mix' maar ik heb nooit de hele set voorbereid. Ook toen ik draaide voor RHR, of een demosetje maak, plan ik wel wat dingetjes maar niet de hele set.

Niet dat ik nou de superstar DJ ben hoor xd Just sayin'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:22 

Hardtraxxer

tomac schreef:
UnnaturalSource schreef:

Haha sorry voor al dat geouwhoer, zal hem luisteren ^^

we vinden een discussie wel leuk hoor haha. thanks voor het beluisteren :)

Pommer schreef:
Edit: Heb hem even geluisterd en het zijn dus alsnog voornamelijk climax -> intro mixjes, dat helpt ook niet echt mee aan m'n standpunt hehe. Wel strak gemixt maar een beetje variatie/originaliteit zou leuk zijn voor de volgende keer.

Thanks voor de feedback :) We zijn met onze aankomende mixen al een stuk gewaagder aan het mixen.
Deze lijst hadden we live anders in gedachte qua mixwerk. Deze Re-Run is idd beetje standaard zoals jezelf aan zegt.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle