01. Donkey Rollers - 2012 02. Zany & DV8 - World on Fire 03. Titan - Nightmare 04. Stereotuners - Dangerous Beast 05. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night 06. Zany & Ran-D ft Nikkita - Son of torture 07. Toneshifterz & Bioweapon - Fearfull Symmetry 08. The Pitcher - Kick it to the bone 09. TNT - Countdown 10. TNT - Second Match 11. Project One - The Zero Hour 12. Stereotuners - Bass Control 13. Zany - Psychedelic Trip 14. Zatox & Zany - Old Skool 15. Tatanka, Zatox And Wild Motherfuckers - Hard Bass 16. Jack Overdose - Octavius Augustus 17. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks 18. B-Front & Digital Punk - For the Girls 19. Deepack & Luna - I Wanna C Ya 20. Stereotuners - House Dog 21. High Voltage & B-Front - Everything Changes 22. Jack of Sound- Kaylee's Nightmare 23. The Beholder vs. Zany - Midnight 24. Digital Punk - Dark Sympony 25. B-Front - Neophobia (Digital Punk rmx) 26. Zany & The Beholder - Act of Rage 27. B-Front - Sleepwalker 28. Titan - Remember me 29. Donkey Rollers - Fusion of Sound 30. Zany - Symphonic feedback (Titan Rmx)
Hele dikke set, alleen t laatste deel maar mee gemaakt helaas hoe zit t trouwens met die raw anthem dan.. dacht dat Titan die zou verzorgen, en dat ik m al gemist had.. maar zie nix staan...?!?
Hele dikke set, alleen t laatste deel maar mee gemaakt helaas hoe zit t trouwens met die raw anthem dan.. dacht dat Titan die zou verzorgen, en dat ik m al gemist had.. maar zie nix staan...?!?
Ik heb helemaal niks van een raw anthem gehoord terwijl die wel zo komen.
Ik heb helemaal niks van een raw anthem gehoord terwijl die wel zo komen.
Ik ben ik het begin van deze set (van Titan dus) aanwezig geweest en weet wel zeker dat ik een remix anthem heb gehoord. En nee, het was niet de DJ Tool van de Frequencerz als ik me dat zo herinner...
Toch maar even geluisterd en ben positief verrast, er zitten een aantal hele sexy maar gewaagde overgangen in! Zoals Fearfull Symmetry, Countdown die echt heel vet worden ingemixt op de climax!
het is geen gerucht van de raw remmix, zany en dv8 haddden het zelf aangekodigd in een b2s episode en er zou ook nog een hardcore remix moeten zijn ik was hier niet bij maar wel bij frequencerz, en zij hadden het remix van het anthem wel gemaakt. Hebben ze zelf kort voor de set tegen een maat van me verteld. en die werd daar ook gedraaid. misschien dat titan hem hier ook draaide? dat weet ik dan niet
maar over deze set: Wat ben ik blij dat deze online is, dit was de enige waarvan ik baalde dat ik di egemist heb en die staat online Wat een lijst en heel beniewud naar kaylees nightmare
Zou iemand ook zo vriendelijk willen zijn, als de download link erbij staat een que-file willen maken? Verder wel een hele dikke set, krijg je zo het gevoel van Decibel weer terug