Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Titan @ Decibel 2011:

http://www.speedyshare.com/files/301737 ... l_2011.mp3



Tracklist:

01. Donkey Rollers - 2012
02. Zany & DV8 - World on Fire
03. Titan - Nightmare
04. Stereotuners - Dangerous Beast
05. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night
06. Zany & Ran-D ft Nikkita - Son of torture
07. Toneshifterz & Bioweapon - Fearfull Symmetry
08. The Pitcher - Kick it to the bone
09. TNT - Countdown
10. TNT - Second Match
11. Project One - The Zero Hour
12. Stereotuners - Bass Control
13. Zany - Psychedelic Trip
14. Zatox & Zany - Old Skool
15. Tatanka, Zatox And Wild Motherfuckers - Hard Bass
16. Jack Overdose - Octavius Augustus
17. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
18. B-Front & Digital Punk - For the Girls
19. Deepack & Luna - I Wanna C Ya
20. Stereotuners - House Dog
21. High Voltage & B-Front - Everything Changes
22. Jack of Sound- Kaylee's Nightmare
23. The Beholder vs. Zany - Midnight
24. Digital Punk - Dark Sympony
25. B-Front - Neophobia (Digital Punk rmx)
26. Zany & The Beholder - Act of Rage
27. B-Front - Sleepwalker
28. Titan - Remember me
29. Donkey Rollers - Fusion of Sound
30. Zany - Symphonic feedback (Titan Rmx)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was een hele dikke set op Decibel. Nu nog wachten op de downloadlink
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dit!
22. Jack of Sound- Kaylee's Nightmare :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor dit soort setjes mag je me zelfs om half 6 's ochtends op een trieste zondag wel wakker maken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele dikke set, alleen t laatste deel maar mee gemaakt helaas :(
hoe zit t trouwens met die raw anthem dan.. dacht dat Titan die zou verzorgen, en dat ik m al gemist had.. maar zie nix staan...?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Hele dikke set, alleen t laatste deel maar mee gemaakt helaas :(
hoe zit t trouwens met die raw anthem dan.. dacht dat Titan die zou verzorgen, en dat ik m al gemist had.. maar zie nix staan...?!?

Ik heb helemaal niks van een raw anthem gehoord terwijl die wel zo komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Wesz91 schreef:
Hele dikke set, alleen t laatste deel maar mee gemaakt helaas :(
hoe zit t trouwens met die raw anthem dan.. dacht dat Titan die zou verzorgen, en dat ik m al gemist had.. maar zie nix staan...?!?

Ik heb helemaal niks van een raw anthem gehoord terwijl die wel zo komen.


uiteindelijk was dat maar een gerucht ofzo?? wel is er een frequencerz dj tool gebaseerd op het anthem: nieuwe-tracks-hs/zany-max-enforcer-ft-mc-dv8-sound-intense-city-decibel-anthem-2011-titan-remix-t18589.html#p649091
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een lijst en wat een mixwerk! Zeker de set van het jaar tot nu toe voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 13:06 
 
Hardtraxx Addict

Djenz schreef:
uiteindelijk was dat maar een gerucht ofzo?? wel is er een frequencerz dj tool gebaseerd op het anthem: nieuwe-tracks-hs/zany-max-enforcer-ft-mc-dv8-sound-intense-city-decibel-anthem-2011-titan-remix-t18589.html#p649091


Ik ben ik het begin van deze set (van Titan dus) aanwezig geweest en weet wel zeker dat ik
een remix anthem heb gehoord. En nee, het was niet de DJ Tool van de Frequencerz als ik me
dat zo herinner...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar even geluisterd en ben positief verrast, er zitten een aantal hele sexy maar gewaagde overgangen in! Zoals Fearfull Symmetry, Countdown die echt heel vet worden ingemixt op de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set, Titan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Benieuwd naar Kaylee's Nightmare
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was zo genieten vroeg op de dag, heerlijk setje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Wat een set, Titan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

het is geen gerucht van de raw remmix, zany en dv8 haddden het zelf aangekodigd in een b2s episode en er zou ook nog een hardcore remix moeten zijn
ik was hier niet bij maar wel bij frequencerz, en zij hadden het remix van het anthem wel gemaakt. Hebben ze zelf kort voor de set tegen een maat van me verteld.
en die werd daar ook gedraaid. misschien dat titan hem hier ook draaide? dat weet ik dan niet

maar over deze set:
Wat ben ik blij dat deze online is, dit was de enige waarvan ik baalde dat ik di egemist heb en die staat online :thumbsup:
Wat een lijst en heel beniewud naar kaylees nightmare
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou iemand ook zo vriendelijk willen zijn, als de download link erbij staat een que-file willen maken? :$
Verder wel een hele dikke set, krijg je zo het gevoel van Decibel weer terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 15:50 
 
Hardtraxxer

DL links
http://uploaded.to/file/x4fuhanz
http://www.filesonic.com/file/1853012321
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vetste set van Decibel voor mij! Wat ben ik een partij los gegaan toen, terwijl hij al vroeg draaide. Titan is één van de beste op dit moment! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:05 
 

Best wel hard dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:10 
 

Banaanslak schreef:
Best wel hard dit.

Dit snap ik niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wij kwamen binnen bij Kaylee's Nightmare dus khad niet veel van de set meegekregen, maar hij is wel erg dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godsgruwelijke, deze set was zo vet! Heel gaaf dat die hem online zet. HELD :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijke set en het mixwerk is ook gewoon goed en gedurfd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Downloadlink toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb vele betere sets van deze man gehoord dan dit, neem hem niet mee.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle