Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
tsja is dit nou bijzonder? deze plaatjes worden al heel vaak gedraaid...

Neem hem niet mee..


Nee maar het mixwerk is heel vet vind ik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Op een vreemde manier krijg ik hem niet gesplit met CUE-splitter :/


Dan moet je even de tijden waar 74 hondersten bij staan veranderen in 73 en anders nog lager of je rond hem naar boven af. Je opent een cue file met kladblok als je hem wilt editen, voor als je het niet wist. Bij mij werkte het niet boven de 74. Misschien moet het bij jou dus zelfs lager. Als je een error krijgt kan je ook zien over welke 'line' hij het heeft, dan weet je waar de fout zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan hem eens meenemen, ben benieuwd hoe goed het mixwerk nou echt is na al deze reacties. :D Lijstje zelf is wel vet, maar niet echt super speciaal ofzo. Was wel al heerlijk om dit zo vroeg op de dag te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu pakte hij hem wel, ik vermoed dat ik een verkeerde download had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
http://www27.zippyshare.com/v/93044155/file.html


Thnxxx zippy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:52 
 
Hardtraxx Newbie

Auwchhhhhh :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan heeft hem laatst opnieuw online gezet op z'n Soundcloud:

https://soundcloud.com/djtitannl/titan-decibel-2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 12:41 
 
Hardtraxxer

Deze set is heilig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch best wel legendarisch deze set!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://off.li/xnynq

Voor de gene die hem op usb/cd wilt hebben
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle