Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Leuk initiatief! :D tracklist ziet er ook erg vetjes uit! Gaat nu op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem 'm ook maar mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Ik neem 'm ook maar mee :D


Eindelijk, dacht al: wanneer gaat Grozny 'm nou meenemen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste stuk geluisterd (Tot 19 ongeveer). Tempo zit er al flink in daar. Ik vind het idee van veel teasen best leuk, maar soms lijkt er wel een beetje te veel de nadruk op te liggen. Draaitechnisch zit het allemaal wel in orde, maar dat had ik ook niet anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem nog regelmatig opstaan, goed werk heren! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Grozny schreef:
Ik neem 'm ook maar mee :D


Eindelijk, dacht al: wanneer gaat Grozny 'm nou meenemen! :P

Had 'm over het hoofd gezien :P
Heerlijke set heren, heb ervan genoten! Gaat nog wel meerdere keren geluisterd worden denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Newbie

Leuke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:41 
 
Hardtraxx Addict

Bumb! heeft iemand deze set nog? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:14 
 

http://we.tl/u8exhAv0iN

Issie weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze luister ik nog minimaal 1x per maand :worship:
Al bekend of er nog eens een vervolg komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Deze luister ik nog minimaal 1x per maand :worship:
Al bekend of er nog eens een vervolg komt?


We hadden 't er vorige week toevallig over, het probleem is dat ik niet meer in Tilburg woon en ik daarnaast mijn set (die we voor deze mix gedeeltelijk hebben gebruikt) heb verkocht!

Daarnaast was d'r wat met Marino z'n gear aan de hand geloof ik! Ook hebben vele van ons weinig tijd nu, en dat maakt 't nog moeilijk om allemaal tegelijk tijd te hebben :P .

Komt vast nog wel een vervolg, maar dat gaat nog wel even duren denk ik helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
http://we.tl/u8exhAv0iN

Issie weer! :)


thank thee, was op een of andere manier de file kwijt geraakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig filmpje, ga zo een beginnetje maken met luisteren, ben erg benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah epic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze blijft idd fackingggg KONING :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:32 
 

Zet deze ook maar weer eens aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 08:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een fijne mix, niet heel intensief geluisterd, maar hij knalde lekker door zo tijdens het gamen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:14 
 

Ook geluisterd :worship: nackt-> under attack klinkt echt dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hier nog een werkende link van? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Is hier nog een werkende link van? :)

Ja ik zou hem ook wel willen, erg benieuwd hier naar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:32 
 
Hardtraxx Elite

Vik schreef:
https://www.dropbox.com/s/godubina4maulmj/Tilburg%20Allstars%20Mix%20%231.mp3 :)

Thank :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:54 
 

Anonymous schreef:
Ook geluisterd :worship: nackt-> under attack klinkt echt dik :drool:


Heee Gillian je krijgt een complimentje! Moet je niet even reageren? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Zit nu op 1 uur en 10 minuten, maar dit is echt genieten.
Super mixwerk en geniale teases, setjes als deze moeten er meer komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Zit nu op 1 uur en 10 minuten, maar dit is echt genieten.
Super mixwerk en geniale teases, setjes als deze moeten er meer komen :D

Idd zeg haha, maar dit lukt alleen als je vrij uitgebreide gear hebt en met meer personen bent. :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle