Henk-Jan wrote:Leukik ga even luisteren
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
Moderators
Ik vind de tracklist heel vet, en ook een vet dj-team.
Maar een groot nadeel vond ik het getease van tracks die vervolgens niet gedraaid worden, als ik Bitch-tease hoor, wil ik daarna ook de volledige track horen.
Sorry als jullie er anders over denken, maar ik vind het zo niet chill.
Maar een groot nadeel vond ik het getease van tracks die vervolgens niet gedraaid worden, als ik Bitch-tease hoor, wil ik daarna ook de volledige track horen.
Sorry als jullie er anders over denken, maar ik vind het zo niet chill.
Ik vind dit juist heerlijk! Origineel bedacht ook. En het is, denk ik, ook wel een leuke uitdaging. Complimenten jongens! 
Heel erg vet! Divine klinkt trouwens erg lekker!
Hoorde een nummer die ik erg leuk vond en nog niet kende, kijk ik in de tracklist zie ik dat het Authentic - Divine is. Netjes man! Superleuk nummer.
Heerlijk moment was dat zeg. Dat ik dat nog maar vaak mee mag maken.Delt-A wrote: Maar een groot nadeel vond ik het getease van tracks die vervolgens niet gedraaid worden, als ik Bitch-tease hoor, wil ik daarna ook de volledige track horen.
Vond ik ook alDaveytl wrote:Hoorde een nummer die ik erg leuk vond en nog niet kende, kijk ik in de tracklist zie ik dat het Authentic - Divine is. Netjes man! Superleuk nummer.
Ben 'm nu voor de 3e keer aan het luisteren. Heerlijk!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Ga hem ook luisteren morgen in de trein, de opzet is super.
Heb hem ook aangehad tot Sleepwalker tijdens schoolwerk, klonk dik! Leuke teases, stoorde me er ook niet aan dat sommigen dan later niet kwamen.
Heb hier met plezier naar geluisterd. Heel leuk gedaan al dat getease, het is eigenlijk een grote mash-up. Zie graag meer van dit.
Het is niet alleen leuk gedaan. Ik vind het ook knap wat ze gedaan hebben. Doe het ze niet na.wootum wrote:Heb hier met plezier naar geluisterd. Heel leuk gedaan al dat getease, het is eigenlijk een grote mash-up. Zie graag meer van dit.
Leuk om te horenJeftaElachouri wrote:Het is niet alleen leuk gedaan. Ik vind het ook knap wat ze gedaan hebben. Doe het ze niet na.wootum wrote:Heb hier met plezier naar geluisterd. Heel leuk gedaan al dat getease, het is eigenlijk een grote mash-up. Zie graag meer van dit.
Leuk filmpje haha en een heeule zieke lijst!

Kan niet wachtenG1LL wrote: er komt zeker meer van dit mensen!
Sowieso het in- en uit mixen van Goddamn vond ik niet zo super, maar dat ervaar ik zelf ook vaak genoeg met die track. Komt misschien ook wel door de track die je ervoor en erna draait.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Staat hier regelmatig aan!
, ga hem denk ik nog wel in delen knippen. Vind 2,5 uur achter elkaar vaak net iets te lang 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Heb nu tot de helft geluisterd ongeveer, erg strak allemaal! Teases mogen soms qua volume iets harder maar niet heel tergend ofzo.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Gaat aan ! 
-
G
hoorde van vik al dat et gruwelijk was, dus ook maar mee 
wonen er zoveel dj's in tilburg die deze muziek leuk vinden?
jaloers! ik ga deze onthouden voor morgen