Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 17:41 

Hardtraxxer

The ShadowReaper || DEFQON 1 DJ Contest 2012 (Q-Dance Radio)

http://wtrns.fr/MRMyP3qa3wXcQE2

Tracklist:

1.Ran-D & Adaro - Under Attack
2.Stereotuners - Bass Controll
3.Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
4.The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
5.Tartaros - Imagine
6.Inner Heat - The Emerald Dream
7.Phuture Noize - Fire In The Hole
8.Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra

Demo ingestuurd voor de Defqon 1 Q-Dance Radio Contest.
Is een echte beuker geworden en wou hem met jullie delen :bomb:
Dus hierbij.
Enjoy.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:01 

Hardtraxxer

Opbouw :cry:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:06 

Hardtraxxer

ThreatofAdverse schreef:

Opbouw ? is gewoon opgebouwd hoor weet niet of jij die trackz die ik aan het einde draai weleens over goeie boxen heb gehoord maar die vlammen toch echt wel veel harder dan under attack bijv
+ Het is maar 30 min he! wou gewoon beuken als ik 15min kwijt ben aan plaatjes van audiofreq dan red ik dat niet
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:30 

Hardtraxx Addict

leuke tracks gebruikt :)
Al weet ik niet of dit wel een goede set voor een Defqon 1 contest is..
Defqon 1 zal wel mensen zoeken (althans dat vermoed ik) die wat meer mainstream tracks draaien! ;)
Weet dit niet zeker, verder is mixwerk oke alleen niet echt spectaculair!
Na mijn idee een beetje binnen de lijnen gemixt probeer iets meer risico te nemen of zo! ;) Zou zelf wat meer gewaagde overgangen doen en het wat meer over elkaar heen laten lopen van tracks etc.
Dit is mijn mening weet niet hoe je er verder zelf over denkt, in ieder geval succes!!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 18:35 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
leuke tracks gebruikt :)
Al weet ik niet of dit wel een goede set voor een Defqon 1 contest is..
Defqon 1 zal wel mensen zoeken (althans dat vermoed ik) die wat meer mainstream tracks draaien! ;)
Weet dit niet zeker, verder is mixwerk oke alleen niet echt spectaculair!
Na mijn idee een beetje binnen de lijnen gemixt probeer iets meer risico te nemen of zo! ;) Zou zelf wat meer gewaagde overgangen doen en het wat meer over elkaar heen laten lopen van tracks etc.
Dit is mijn mening weet niet hoe je er verder zelf over denkt, in ieder geval succes!!

Hey ja thx, weet zelf ook niet wat defqon zoekt alle stijlen die gedraaid worden op defqon mogen ingezonden worden en word er maar 1 gekozen dus rauw mag ook neem ik dan aan hé + Ik hou zelf gewoon van keihard beuken dus als Defqon dat niet zoekt zoeken ze mij eigenlijk niet :P
Mixwerk ja idd had mischien wat spectaculairder gekunt maar wou idd ook niet al te gek gaan mixen , wou het lekker clean houden.
Stel het wel op prijs dat je het ff zegt.
En bedankt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:30 

Hardtraxxer

lekkere beuqset
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:43 

Hardtraxx Veteran

The ShadowReaper schreef:
ThreatofAdverse schreef:

Opbouw ? is gewoon opgebouwd hoor weet niet of jij die trackz die ik aan het einde draai weleens over goeie boxen heb gehoord maar die vlammen toch echt wel veel harder dan under attack bijv

Lol ga jij eens naar Schonenberg...

Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra heeft echt walgelijk slappe kicks, de claps in de intro van under attack gaan nog harder.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 09:49 

Donateur

Je begint met de hardste plaat, of iedergeval de plaat met de meeste drive.. Maar niks voor mij dit
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:07 

Donateur

Kicks van bass control hebben niets met die van under attack of FoS te maken imo. Daar heb ik echt geen Schoonenberg voor nodig.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:17 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
ThreatofAdverse schreef:

Lol ga jij eens naar Schonenberg...

Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra heeft echt walgelijk slappe kicks, de claps in de intro van under attack gaan nog harder.

Je bent serieus hier he ? Pavorem walgelijk slappe kicks ? luister jij muziek over 2 koekblikken of wat ? denk dat je zelf eens naar Schonenberg toe moet

@Robert begin idd hard maar dat het de hardste is dat vind ik nou zelf echt niet

Ieder ze eigen mening ofcourse
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:21 

Donateur

hardtraxx rulezzzz schreef:
Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.

Al die reclame van Schonenberg mag niet he :nono:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:23 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
hardtraxx rulezzzz schreef:
Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.

Al die reclame van Schonenberg mag niet he :nono:

Hahahaha ok zal er wel over ophouden dan
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:44 

Hardtraxx Veteran

ThreatofAdverse schreef:

Daarom pak ik hem niet mee :)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:50 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:
ThreatofAdverse schreef:

En dat mag
iedereen ze eigen mening natuurlijk maar beetje onzin tbh ;) gaat gewoon van hard naar harder dus dat is tog ook opbouw hoef tog niet perse met een bijv Audiofreq plaatje te starten
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:22 

Hardtraxx Addict

Nrgizer schreef:
ThreatofAdverse schreef:

En dat mag
iedereen ze eigen mening natuurlijk maar beetje onzin tbh ;) gaat gewoon van hard naar harder dus dat is tog ook opbouw hoef tog niet perse met een bijv Audiofreq plaatje te starten

Dat zegt ook niemand toch? Jij vind dit een logische opbouw, de meeste mensen die reageerden vinden dat niet. Jij vind dat onzin? Ik vind het een mening, neem het mee of niet.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:31 

Hardtraxxer

Nightbreaker schreef:
Dat zegt ook niemand toch? Jij vind dit een logische opbouw, de meeste mensen die reageerden vinden dat niet. Jij vind dat onzin? Ik vind het een mening, neem het mee of niet.

Kvind dit een logische opbouw aangezien ik gewoon wil beuken en je max 30 min krijgt als ik gewoon een liveset van een uur had gedraaid was ik heus wel anders begonnen!
Je krijgt 30min om jezelf te vertegenwoordigen en ik wou gewoon lekker beuken

En zei niet dat ik het allemaal onzin vond
Zei vind het wel beetje onzin dat dit niet opgebouwd is en zoals ik en jij al zeggen iedereen ze eigen mening, Zal de meningen heus wel meenemen
Maar dan mag ik dus ook de mijne hebben :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:39 

Hardtraxx Addict

Je moet doen wat je zelf lekker vind, dat is een voordeel aan zelf de dj zijn. :)

OT: ik neem je mix niet mee. Ik heb meestal periodes dat ik alleen maar knallen heerlijk vind, maar nu niet :P Succes met de contest
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:56 

Hardtraxxer

Nightbreaker schreef:

Je moet doen wat je zelf lekker vind, dat is een voordeel aan zelf de dj zijn. :)

OT: ik neem je mix niet mee. Ik heb meestal periodes dat ik alleen maar knallen heerlijk vind, maar nu niet :P Succes met de contest

PRECIES ;) en dat beetje onzin sloeg op wat ik net zei wist niet dat ik het helemaal moest uitspellen :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:16 

Donateur

Op basis van de naam zou ik, mocht ik in de jury hebben gezeten, deze set al direct hebben laten afvallen.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:23 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Op basis van de naam zou ik, mocht ik in de jury hebben gezeten, deze set al direct hebben laten afvallen.

Maargoed dan dat zo'n dwaas als jou er niet inzit :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Heb je set nog niet geluisterd, maar waarom accepteer jij nooit kritiek? Ik neem aan dat je deze set hier plaatst, om advies te krijgen, over mixwerk en dergelijke. Begin het nu wel aardig irritant te vinden, want dit is niet de eerste keer dat ik het van jou ziet!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:13 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Heb je set nog niet geluisterd, maar waarom accepteer jij nooit kritiek? Ik neem aan dat je deze set hier plaatst, om advies te krijgen, over mixwerk en dergelijke. Begin het nu wel aardig irritant te vinden, want dit is niet de eerste keer dat ik het van jou ziet!

Serieus ? Ik accepteer altijd kritiek maar shit zoals als ik in de jury zat zou je afvallen om je naam is niet echt kritiek hé ? En ik laat iedereen ze mening geven , mag ik die dan ook zelf hebben ? En als het kritiek nou over mixwerk en dergelijke zou gaan nam ik het graag aan maar daar gaat et niet over mischien zou je je niet moeten irriteren zonder goed te lezen
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:27 

Donateur

gaat weer lekker hier :D

Waar kan je info vinden over die contest? kan niks vinden.
is dat dan een contest om op Q-Dance radio te kunnen draaien ofzo?
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:29 

Hardtraxxer

The-Znayzer schreef:
gaat weer lekker hier :D

Waar kan je info vinden over die contest? kan niks vinden.
is dat dan een contest om op Q-Dance radio te kunnen draaien ofzo?

Klopt!

http://www.q-dance.nl/q/radio/Defqon1_R ... ages/15180
Bericht Geplaatst op 08 jun 2012 17:02 

Op defqon ga ik niet draaien, daar ga ik knallen? xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle