TiMOTHYb schreef:
The ShadowReaper schreef:
Ja is best vaag opgebouwd maar is toch zijn eigen stijl wie zegt dat die het niet zo mixed dat het allemaal lekker klinkt?
Dus met andere woorden zijn stijl is vage opbouw?
Citaat:
En hij is de DJ moet die zelf weten hoe die ze draait toch denk als je er live stond dat niemand zou klagen daar en keihard los zou gaan
Ik zou misschien niet klagen, maar ik zou er naderhand toch een opmerking over plaatsen. Als ik 50+ euro voor een feest uitgeef verwacht ik dat een DJ z'n best doet. In mijn ogen is dat een set met tracks die me bevallen (smaak) en het lijkt mij logisch dat daar enige opbouw in zit. Niet omdat ik daar van hou maar omdat het zo hoort, waarom zou je de flow in een set dusdanig verstoren dat het hele tempo eruit ligt? Geef nu eens een goede reden om niet aan opbouw te doen?
Je bent trouwens niet de enige die erover denkt hoor.
Nee deze x bouwt die het vaag op maar hij draait in zijn eigen stijl dus moet die toch zelf weten en je ken niet zeggen een DJ haalt de flow eruit op basis van de TL mischien pakt die een kort stukje of het hardste stukje of alleen de mid of weet ik veel dat ken je toch niet ruiken aan de TL of wel ?
Ik vind gewoon als de trackz in de TL lekker zijn luister ik em of ze nou op 3 of 12 staan
En er is geen reden om niet aan opbouw te doen maar kvind opbouw nogal persoonsgebonden
Ofc is Fusion Of Sound harder dan bijv We Are One maar als je gewoon keihard knalt en dan de break van We Are One in een track mixed en daarna keihard zou verder gaan staat We Are One ook in de TL en dan zou jij em dus al laten liggen alleen omdat We Are One niet op een logische plaats in de TL staat en dat stoort mij tegenwoordig
En persoonlijk vind ik het soms helemaal niet erg een Eufories plaatje in het midden tussen de knallers te hebben das ff die cooldown moment

Die moet je ook pakken