Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:30 

Hardtraxxer

draai de volgorde van de nummers om, daar bedoel ik mee eindig met under attack
want dit gaat nergens over
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 09:09 

Hardtraxx Veteran

The ShadowReaper schreef:
iedereen ze eigen mening natuurlijk maar beetje onzin tbh ;) gaat gewoon van hard naar harder dus dat is tog ook opbouw hoef tog niet perse met een bijv Audiofreq plaatje te starten

1.Ran-D & Adaro - Under Attack
2.Stereotuners - Bass Controll
3.Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
4.The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
5.Tartaros - Imagine
6.Inner Heat - The Emerald Dream
7.Phuture Noize - Fire In The Hole
8.Unbreakable & X-Pander - Pavorem Monstra

Lololol.

Bass Control is gewoon een mainstream plaat. Imagine en Fire In The Hole hangen ergens tussen mainstream en raw in. Audiobot is ook een vrij zweverige plaat. Pavorem Monstra wil graag hard zijn maar is dat totaal niet, die is alleen duister. En je begint met Under Attack? En dat vind jij opbouwend? :clap: HAhahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 10:29 

Hardtraxxer

dez jonge kan totaal niet tegen critiek.. dus hou maar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:28 

Hardtraxxer

sensa schreef:
dez jonge kan totaal niet tegen critiek.. dus hou maar op

Kerel dat is zoon keiharde onzin he , kan zeker wel tegen kritiek en zou het ook graag meenemen maar meestal is het geen kritiek maar een persoonlijke mening
En dan heb ik toch ook recht de mijne te geven of wil je alleen praten maar geen reactie terug of wat ?
Als er nou kritiek op het mixwerk was of iets zou ik het GRAAG meenemen
En dat deze TL te Hard start neem ik ook heus wel mee zeg alleen dat ik het beetje overdreven vind(wat dus Mijn mening is net zoals jullie jullie mening geven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:33 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
iedereen ze eigen mening natuurlijk maar beetje onzin tbh ;) gaat gewoon van hard naar harder dus dat is tog ook opbouw hoef tog niet perse met een bijv Audiofreq plaatje te starten

5.Tartaros - Imagine

Lololol.

Bass Control is gewoon een mainstream plaat. Imagine en Fire In The Hole hangen ergens tussen mainsm en raw in. Audiobot is ook een vrij zweverige plaat. Pavorem Monstra wil graag hard zijn maar is dat totaal niet, die is alleen duister. En je begint met Under Attack? En dat vind jij opbouwend? :clap: HAhahaha

Ik denk dat jij en ik op 2 totaal verschillende lijnen zitten kwa waar we naar luisteren , Bass Controll idd mainstream plaat maar vlamt em wel keihard
Audiobot vind ik echt niet zweverig maar gewoon een dikke track
Pavorem klinkt bij mij gewoon lekker(zal wel aan mijn setup liggen dan als die andere jongen ze ook zwakjes vind)
Imagine en Fire in The Hole vind ik er niet echt tussenhangen

Maar zoals je ziet dit zijn allemaal PERSOONLIJKE meningen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:34 

Donateur

Wat vind jij van dit setje dan TS; hardstyle/digital-punk-tillt-radio-1-year-anniversary-t26898.html. Of vind je dat ook wel gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:38 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wat vind jij van dit setje dan TS; hardstyle/digital-punk-tillt-radio-1-year-anniversary-t26898.html. Of vind je dat ook wel gaan?

Ja is best vaag opgebouwd maar is toch zijn eigen stijl wie zegt dat die het niet zo mixed dat het allemaal lekker klinkt?

Je ken toch niet alleen op een TL beslissen of dit jou setje is of niet (igg dat vind ik)
En hij is de DJ moet die zelf weten hoe die ze draait toch denk als je er live stond dat niemand zou klagen daar en keihard los zou gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:54 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

5.Tartaros - Imagine

Lololol.

Bass Control is gewoon een mainstream plaat. Imagine en Fire In The Hole hangen ergens tussen mainsm en raw in. Audiobot is ook een vrij zweverige plaat. Pavorem Monstra wil graag hard zijn maar is dat totaal niet, die is alleen duister. En je begint met Under Attack? En dat vind jij opbouwend? :clap: HAhahaha

Ik denk dat jij en ik op 2 totaal verschillende lijnen zitten kwa waar we naar luisteren , Bass Controll idd mainstream plaat maar vlamt em wel keihard
Audiobot vind ik echt niet zweverig maar gewoon een dikke track
Pavorem klinkt bij mij gewoon lekker(zal wel aan mijn setup liggen dan als die andere jongen ze ook zwakjes vind)
Imagine en Fire in The Hole vind ik er niet echt tussenhangen

Maar zoals je ziet dit zijn allemaal PERSOONLIJKE meningen

Opbouw is gewoon redelijk objectief bepaalbaar hoor. Als jij vindt dat met deze volgorde iedere track een beetje lomper is dan de voorgaande plaat dan zit je er gewoon naast. Maar goed, boeit me verder ook niet. Ik zou je graag een reactie op mixwerk geven maar aangezien je tracklist me niet bevalt neem ik hem niet mee. Als je bij de volgende mix een wat logischer opbouw neerzet is de kans groter dat ik hem meeneem. Er staan gewoon tientallen sets per dag op en je moet er voor mij echt uitspringen wil ik je mix luisteren. Met een goeie opbow heb je minder gezeik en meer inhoudelijke reacties.
Mijn belofte voor nu: Volgende set een goeie opbouw en je krijgt uitgebreide feedback op mixwerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:15 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Opbouw is gewoon redelijk objectief bepaalbaar hoor. Als jij vindt dat met deze volgorde iedere track een beetje lomper is dan de voorgaande plaat dan zit je er gewoon naast. Maar goed, boeit me verder ook niet. Ik zou je graag een reactie op mixwerk geven maar aangezien je tracklist me niet bevalt neem ik hem niet mee. Als je bij de volgende mix een wat logischer opbouw neerzet is de kans groter dat ik hem meeneem. Er staan gewoon tientallen sets per dag op en je moet er voor mij echt uitspringen wil ik je mix luisteren. Met een goeie opbow heb je minder gezeik en meer inhoudelijke reacties.
Mijn belofte voor nu: Volgende set een goeie opbouw en je krijgt uitgebreide feedback op mixwerk!

Ja ik vind zelf persoonlijk under attack niet Meer zo hard vergeleken met tegenwoordige platen zoals fire in the hole vind ik veel harder maarja fack et
En snap dat als je de nummers in de TL niet bevallen je em niet pakt (maar zelf zou ik nooit een TL op volgorde dismissen als alle tracks erin zitten waar ik van geniet)
Maar zal binnenkort eens een wat meer ''opgebouwde'' set neerleggen hier en dan ben ik benieuwd naar je feedback op et mixwerk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:26 

Donateur

Ja is best vaag opgebouwd maar is toch zijn eigen stijl wie zegt dat die het niet zo mixed dat het allemaal lekker klinkt?

Dus met andere woorden zijn stijl is vage opbouw?

Citaat:
En hij is de DJ moet die zelf weten hoe die ze draait toch denk als je er live stond dat niemand zou klagen daar en keihard los zou gaan

Ik zou misschien niet klagen, maar ik zou er naderhand toch een opmerking over plaatsen. Als ik 50+ euro voor een feest uitgeef verwacht ik dat een DJ z'n best doet. In mijn ogen is dat een set met tracks die me bevallen (smaak) en het lijkt mij logisch dat daar enige opbouw in zit. Niet omdat ik daar van hou maar omdat het zo hoort, waarom zou je de flow in een set dusdanig verstoren dat het hele tempo eruit ligt? Geef nu eens een goede reden om niet aan opbouw te doen?

Je bent trouwens niet de enige die erover denkt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:35 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

Dus met andere woorden zijn stijl is vage opbouw?

Citaat:

Ik zou misschien niet klagen, maar ik zou er naderhand toch een opmerking over plaatsen. Als ik 50+ euro voor een feest uitgeef verwacht ik dat een DJ z'n best doet. In mijn ogen is dat een set met tracks die me bevallen (smaak) en het lijkt mij logisch dat daar enige opbouw in zit. Niet omdat ik daar van hou maar omdat het zo hoort, waarom zou je de flow in een set dusdanig verstoren dat het hele tempo eruit ligt? Geef nu eens een goede reden om niet aan opbouw te doen?

Je bent trouwens niet de enige die erover denkt hoor.

Nee deze x bouwt die het vaag op maar hij draait in zijn eigen stijl dus moet die toch zelf weten en je ken niet zeggen een DJ haalt de flow eruit op basis van de TL mischien pakt die een kort stukje of het hardste stukje of alleen de mid of weet ik veel dat ken je toch niet ruiken aan de TL of wel ?
Ik vind gewoon als de trackz in de TL lekker zijn luister ik em of ze nou op 3 of 12 staan

En er is geen reden om niet aan opbouw te doen maar kvind opbouw nogal persoonsgebonden
Ofc is Fusion Of Sound harder dan bijv We Are One maar als je gewoon keihard knalt en dan de break van We Are One in een track mixed en daarna keihard zou verder gaan staat We Are One ook in de TL en dan zou jij em dus al laten liggen alleen omdat We Are One niet op een logische plaats in de TL staat en dat stoort mij tegenwoordig
En persoonlijk vind ik het soms helemaal niet erg een Eufories plaatje in het midden tussen de knallers te hebben das ff die cooldown moment :P Die moet je ook pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

Heb jij geen . op je toetsenbord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:20 

Hardtraxxer

iMark schreef:

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

.

Die heb je gewoon gekopieerd van iMark! Gaat weer lekker hier :lol:
Opbouw is ook zeer vaag dus ik laat hem ook liggen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle