Misschien steekt hij een cdj in de oven...wrote:vast geen taartenwrote:Hopelijk bakt hij wat bij de feestfabriek...
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Ach als hij de 25 beste platen ooit gaat zoeken zal het vast wel een stuk beter zijn, hoop ik.
Dat hoop je ja. Zie het wel gebeuren dat hij die 25 platen in 1 uur mag draaien, dan krijg je dit gooi en smijtwerk...
één van zijn laatste goede setjes vondt ik toch wel defqon 2007
en dit is idd weer jammer van de kwaliteit
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
en decibel 2008wrote:één van zijn laatste goede setjes vondt ik toch wel defqon 2007
Opzich is dit nog best wel een goede set qua mixwerk hoor, de meeste nummers zijn gewoon ouderwets Le Prophet!
:')wrote:wrote:Is deze niet illegaal?
waarom??
omdat er tracks uit 2009 in zitten
Omdat dj's er vrijwel nooit toestemming voor geven om setjes uit discotheken op te nemen.
Ik heb stille hoop dat we daar weer de echte The Prophet kunnen zien, als hij gewoon zijn mixtalenten even laat zien icm die oude platen dan wordt het echt een hele dikke set. Hopelijk worden het geen crossfader mix tussen Spacer en MMA e.d.wrote:Hopelijk bakt hij wat bij de feestfabriek...
wrote::')wrote:wrote:Is deze niet illegaal?
waarom??
omdat er tracks uit 2009 in zitten
Omdat dj's er vrijwel nooit toestemming voor geven om setjes uit discotheken op te nemen.
ja en de reden daarvoor is dat ze daar vaak edits en promos draaien deze set bevat een enkele plaat uit 2010 de rest is ouwe meuk, dus zou niet weten waarom the prophet geen toestemming heeft gegeven
ik denk trouwens zelf dat hij deze shitlist heeft gedraaid omdat hij wist dat het opgenomen ging worden