Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Prophet @ Intents Festival Scantraxx SWAT Area 04-06-2011
http://www11.zippyshare.com/v/51902272/file.html

Tracklist:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is de tracklist van het hardstyle gedeelte :) :

1. Proppy & Heady - The Summer Of 2011 (Prophet's Refixx)
2. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
3. The Prophet - Really Don't Care
4. The Prophet - Recession
5. Proppy & Heady - The B-Side (Edit)
6. The Prophet - Smells Like Hardstyle (Bootleg)
7. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
8. Noisecontrollers - Unite (Defqon.1 Anthem 2011)
9. D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain - The Magical Mystery (Official Intents Festival Anthem 2011)
10. Zatox & Zany - Oldskool
11. High Voltage & B-Front - Everything Changes
12. Maxter - You're Not Alone
13. Zatox & Tatanka - Hard Bass (Anthem 2011)
14. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Snooze Edit)

Hardcore stuk weet ik verder niet ben niet echt into hardcore dus dat mag iemand anders doen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

01. Proppy & Heady - Summer Of 2011 (Prophet's Refixx)
02. Blutonium Boy - Make It Loud (Headhunterz Remix)
03. The Prophet - Really Don't Care
04. The Prophet - Recession
05. Proppy & Heady - The B-Side
06. The Prophet - Smells Like Hardstyle
07. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
08. Noisecontrollers - Unite (Official Defqon.1 Anthem 2011) (Original Mix)
09. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
10. D-Block & S-te-Fan - Magical Mystery (Official Intents Anthem 2011)
11. Zatox & Zany - Old Skool
12. High Voltage & B-Front - Everything Changes (Original Mix)
13. Maxter - You're Not Alone
14. Zatox & Tatanka Pres. Wild Motherfuckers - Hard Bass (Official Hard Bass Anthem 2011)
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Snooze Mix)
16. ID - Hardcore Vibes :arrow: 16. Dune - Hardcore Vibes (Prophet'z Remake)
+ Speedy J - Pullover (Prophet'z Remake)
?
17. Kasparov - Pitch Black ---> The Prophet - Pitch Black (Kasparov Remix)
18. The Viper & Neophyte - Nothing To Lose
19. Zatox - The Supertool


TL by heny
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wat een asshole om het anthem te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
wat een asshole om het anthem te draaien


Hoezo dat nou weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ik ook niet helemaal?
Mja ik snap jou 9 van de 10 keer sowieso niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 13:24 
 

nee niks voor mij dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:13 
 
Hardtraxxer

Heb gisteren de livestream meegevolgd, ik vond dit 1 vd slechtste sets die ik ooit heb gehoord(Op black was ie nog waardelozer)! Allemaal verjaarde kutplaten om mee te beginnen :sleep: De tracklist trekt op niks, zeker niet voor een afsluiter. Maar het ergste is, heb em maximaal 2x een plaat horen inmixen. Dat was niet draaie wat hij deed, was cue en play en andere eruit. Ik kon wel trane late van afgunst :cry: Ran-D was the king, wat een DJ!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze man kan beter met pensioen gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paar leuke plaatjes ertussen maar overal, nee saaie lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 14:53 
 
Hardtraxx Newbie

afrodisiak schreef:
Heb gisteren de livestream meegevolgd, ik vond dit 1 vd slechtste sets die ik ooit heb gehoord(Op black was ie nog waardelozer)! Allemaal verjaarde kutplaten om mee te beginnen :sleep: De tracklist trekt op niks, zeker niet voor een afsluiter. Maar het ergste is, heb em maximaal 2x een plaat horen inmixen. Dat was niet draaie wat hij deed, was cue en play en andere eruit. Ik kon wel trane late van afgunst :cry: Ran-D was the king, wat een DJ!!! :love:

was eerst een uur genieten thank you RAN-D , maar deze kerel mag voor mij part op pensioen gaan !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 15:25 
 
Artiest

dikke set :worship: Really Don't Care is echt waanzinnig :loving:

en wat boeit het in godsnaam dat hij 't anthem draait??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb gistere ook de livestream gevolgd. Hoopte op nog een paar knallers na Ran-D maar the prophet was zeer teleurstellend. Ze hadden beter Ran-D laten afsluiten, dat had pas mooi geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nene dit doet het niet voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hadden nog hoop maar na Smells Like Hardstyle de moed opgegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oei, dit is echt niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxxer

Loop allemaal niet te zeiken :thumbdown: The Prophet was helemaal niet de afsluiter van het festival, gewoon de laatste man die draaide bij de Scantraxx area. Hij draaide nieuwe nummers, zoals Bringing The Funk, Defqon Anthem en Intents Anthem. Maar daar is waar het tegenwoordig allemaal om draait, volgens mij. Elke dj moet verplicht nieuwe nummers draaien. :nono: Het was geen topset, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.

Wel jammer van dat foutje, maar je zag dat hij baalde, dus maak het niet erger dan het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Loop allemaal niet te zeiken :thumbdown: The Prophet was helemaal niet de afsluiter, gewoon de laatste man die draaide. En The Prophet heeft toch geen 'nieuwe knallers', maar daar is waar het allemaal om draait. Nieuwe nummers :thumbdown: :thumbdown:

:') juist, hij kan toch ook nummer van andere dj's draaien en oudere knallers . En kijk is hoe laat hij draaide kerel voor dat je conclusies trekt en hij sloot wel af :)

bij de Scantraxx area..

Dit is gewoon een slecht setje punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die grote fout die hij maakte buiten beschouwing gelaten, mixte hij ook echt heeeeel slecht. Geen 1 nette overgang gehoord, alleen maar play/pause werk. Een hoop nummers zou ik niet waarderen in een afsluitende set. Daarnaast ook nog een aantal nummers die mij helemaal niet liggen. Vond het geen geslaagde set iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Loop allemaal niet te zeiken :thumbdown: The Prophet was helemaal niet de afsluiter van het festival, gewoon de laatste man die draaide bij de Scantraxx area. Hij draaide nieuwe nummers, zoals Bringing The Funk, Defqon Anthem en Intents Anthem. Maar daar is waar het tegenwoordig allemaal om draait. Elke dj moet verplicht nieuwe nummers draaien. :nono: Het was geen topset, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.

Wel jammer van dat foutje, maar je zag dat hij baalde, dus maak het niet erger dan het is.


1. Als hij zijn area afsluit moet hij toch knallen ofniet soms?
2. Waarom zou hij nieuwe nummers moeten draaien? Het is voor de variatie misschien ook wel leuk om wat oude nummers te gebruiken, dan alleen standaard hitjes van tegenwoordig.
3. Het kan niet altijd een topset zijn, maar iemand moet daar wel altijd zijn best voor doen. Als je weet wat The Prophet kan dan is dit ronduit dramatisch. Die man kan als geen ander strak mixen en ik snap dan ook niet waarom hij alleen maar stop/play doet (afgaande op de reacties).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2011 23:08 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
GT500eleanor schreef:
Loop allemaal niet te zeiken :thumbdown: The Prophet was helemaal niet de afsluiter van het festival, gewoon de laatste man die draaide bij de Scantraxx area. Hij draaide nieuwe nummers, zoals Bringing The Funk, Defqon Anthem en Intents Anthem. Maar daar is waar het tegenwoordig allemaal om draait. Elke dj moet verplicht nieuwe nummers draaien. :nono: Het was geen topset, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.

Wel jammer van dat foutje, maar je zag dat hij baalde, dus maak het niet erger dan het is.


1. Als hij zijn area afsluit moet hij toch knallen ofniet soms?
2. Waarom zou hij nieuwe nummers moeten draaien? Het is voor de variatie misschien ook wel leuk om wat oude nummers te gebruiken, dan alleen standaard hitjes van tegenwoordig.
3. Het kan niet altijd een topset zijn, maar iemand moet daar wel altijd zijn best voor doen. Als je weet wat The Prophet kan dan is dit ronduit dramatisch. Die man kan als geen ander strak mixen en ik snap dan ook niet waarom hij alleen maar stop/play doet (afgaande op de reacties).


Lijkt me niet dat hij alleen stop and play gedraaid heeft :/ The PRophet stop and play, kan ik niet geloven. Hij had alleen het verkeerde nummer nog draaien op zn apparaatje en vergat het. Qua nummerkeuze waren het recent uitgebrachte tracks, maar 2 nummers waren al eerder op de avond voorbij gekomen. Ook dat is een beetje slordig.

En ik heb wat reacties gelezen hier en daar en vele willen alleen maar nieuwe nummers horen tijdens een festival. Daar gaat het toch niet om? 'Ik had wat knallers verwacht', 'Ik heb geen nieuwe nummers gehoord, vond er niks aan'. Tsja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan het niet geloven dat hij Stop/Play heeft gedraaid? Luister deze set dan eens zou ik zeggen. Dit is absoluut niet de eerste keer dat hij dit flikt. Dramatisch gewoon. En dan laat ik de rest even buiten beschouwing. En dat zit 25 jaar in het vak, schandalig gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is ie het draaien wel gewoon beu, ik snap gwn niet als je zo goed kan draaien en al zo lang in het vak meedraaid, dat je dan nu zo draait.
Ik kan wel soms begrijpen dat ie een standaard hitsetje speelt omdat ie z'n label wat moet promoten, maar moet dat nu op elk feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was in de Scantraxx SWAT Area toen hij draaide ben er een uur lang geweest en vond er geen zak aan... Ik vind dit zoo jammer want hij kan het wel degelijk kijk naar sets als op DefQon 2007 Grandioos :woot: .. vind het zo jammer ben altijd grote fan van hem geweest maar vind het tegenwoordig dikke poep
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

de man heeft zn geld binnen
and he really doesnt care anymore ;-)

dat zie je toch aan die sarcastische lach van em ?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle