The Prophet @ Intents Festival Scantraxx SWAT Area 04-06-2011
http://www11.zippyshare.com/v/51902272/file.html
Tracklist:
http://www11.zippyshare.com/v/51902272/file.html
Tracklist:
Hoezo dat nou weer?Festuca wrote:wat een asshole om het anthem te draaien
was eerst een uur genieten thank you RAN-D , maar deze kerel mag voor mij part op pensioen gaan !!!afrodisiak wrote:Heb gisteren de livestream meegevolgd, ik vond dit 1 vd slechtste sets die ik ooit heb gehoord(Op black was ie nog waardelozer)! Allemaal verjaarde kutplaten om mee te beginnenDe tracklist trekt op niks, zeker niet voor een afsluiter. Maar het ergste is, heb em maximaal 2x een plaat horen inmixen. Dat was niet draaie wat hij deed, was cue en play en andere eruit. Ik kon wel trane late van afgunst
Ran-D was the king, wat een DJ!!!
:') juist, hij kan toch ook nummer van andere dj's draaien en oudere knallers . En kijk is hoe laat hij draaide kerel voor dat je conclusies trekt en hij sloot wel afGT500eleanor wrote:Loop allemaal niet te zeikenThe Prophet was helemaal niet de afsluiter, gewoon de laatste man die draaide. En The Prophet heeft toch geen 'nieuwe knallers', maar daar is waar het allemaal om draait. Nieuwe nummers
![]()
1. Als hij zijn area afsluit moet hij toch knallen ofniet soms?GT500eleanor wrote:Loop allemaal niet te zeikenThe Prophet was helemaal niet de afsluiter van het festival, gewoon de laatste man die draaide bij de Scantraxx area. Hij draaide nieuwe nummers, zoals Bringing The Funk, Defqon Anthem en Intents Anthem. Maar daar is waar het tegenwoordig allemaal om draait. Elke dj moet verplicht nieuwe nummers draaien.
Het was geen topset, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Wel jammer van dat foutje, maar je zag dat hij baalde, dus maak het niet erger dan het is.
Lijkt me niet dat hij alleen stop and play gedraaid heeftEdwinn wrote:1. Als hij zijn area afsluit moet hij toch knallen ofniet soms?GT500eleanor wrote:Loop allemaal niet te zeikenThe Prophet was helemaal niet de afsluiter van het festival, gewoon de laatste man die draaide bij de Scantraxx area. Hij draaide nieuwe nummers, zoals Bringing The Funk, Defqon Anthem en Intents Anthem. Maar daar is waar het tegenwoordig allemaal om draait. Elke dj moet verplicht nieuwe nummers draaien.
Het was geen topset, maar dat hoeft ook niet altijd zo te zijn.
Wel jammer van dat foutje, maar je zag dat hij baalde, dus maak het niet erger dan het is.
2. Waarom zou hij nieuwe nummers moeten draaien? Het is voor de variatie misschien ook wel leuk om wat oude nummers te gebruiken, dan alleen standaard hitjes van tegenwoordig.
3. Het kan niet altijd een topset zijn, maar iemand moet daar wel altijd zijn best voor doen. Als je weet wat The Prophet kan dan is dit ronduit dramatisch. Die man kan als geen ander strak mixen en ik snap dan ook niet waarom hij alleen maar stop/play doet (afgaande op de reacties).