Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die conclusie van jouw slaat ook weer compleet nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik niet naar hem gegaan ben tijdens Noisecontrollers, al was dat ook totaal niet veel soeps maar goed.. Zat er wel paar keer aan te denken om er naar toe te gaan. Geruststelling dat ik niet gegaan ben, na het zien van de tracklist en de comments over het mixwerk in ieder geval.

Ik snap ook niet hoe deze man het voor elkaar gekregen heeft om op de main van Defqon te mogen staan. Zijn releases het afgelopen jaar, en de performance op feesten vind ik alles behalve denderend. Maar blijbkaar maakt dat niet zoveel uit dus.

En hoezo gaat iedereen nou Recession opeens draaien. :P (Wel leuk plaatje though)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het valt me echt op dat jullie enorm kunnen zeiken zeg :D Topsets of niet, losgaan doe ik altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Het valt me echt op dat jullie enorm kunnen zeiken zeg :D Topsets of niet, losgaan doe ik altijd ;)

Zeiken ? Ik beargumenteer mijn mening gewoon, daar is dit forum voor bedoelt. :D

Correct me if i'm wrong. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet dat hij wel beter kan mixen als dit.
Maar daar gaat het mij totaal niet om, want ik stoor me daar live niet (altijd) aan :thumbup:
Ik hou wel van een beetje snel (climax tot climax) in mixen, ook samples teasen van andere tracks vindt ik wel vet. Maar dat is allemaal persoonlijk.. :yes:

Het gaat mij om de track keuze's. Voegt gewoon niet zoveel meer toe vindt ik.
Dat mag ik toch zeggen ?
Wake up was die dag al ehh pak 'em beet 4x gedraaid.. :thumbup:
Hetzelfde geldt voor oldskool.

let op: deze post bevat meningen en conclusies getrokken door een persoon die gewoon wat te veel hs luistert.. zullen we dat erbij zeggen ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Het valt me echt op dat jullie enorm kunnen zeiken zeg :D Topsets of niet, losgaan doe ik altijd ;)

Je maakt me aan het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Foxbuster schreef:
losgaan doe ik altijd ;)


Idem dito! :yes:
altijd ouwehoeren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:

. Voegt gewoon niet zoveel meer toe vindt ik.


Je eigen fout zelfs even dik drukken, netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Foxbuster schreef:
Het valt me echt op dat jullie enorm kunnen zeiken zeg :D Topsets of niet, losgaan doe ik altijd ;)

Je maakt me aan het lachen :lol:

Ik lach ook altijd op feestjes :D Natuurlijk was het geen topset, maar zo heel slecht was het toch niet? Afsluitwaardig was het niet, daar heb je gelijk in... Voor wie er niet was, op de main hing een geweldige sfeer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Foxbuster schreef:
Het valt me echt op dat jullie enorm kunnen zeiken zeg :D Topsets of niet, losgaan doe ik altijd ;)

Je maakt me aan het lachen :lol:

Want? Ik vidn het alleen jammer dat sommige tracks / dj's op een verkeerd moment geplaatst worden. Maar ik ga er toch wel op los, ik kan toch niet blijven stil staan. Zelfs Dirty Soundz door Zatox op Loudness vond ik leuk. Maakt mij niet veel uit hoor. Alleen vond ik het wel jammer dat DBSTF en Noisecontrollers de aflsuitacts op intents waren, had liever die voor B-Front & DR gezien. Maargoed, boeie.. losgaan ga ik toch wel. Ga toch altijd tot ik helemaal leeg ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 14:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Because of this, we feel its only fair to re-broadcast 3 massive sets from Intents festival. Check the Scantraxx YouTube channel this Friday 10th of June from 8pm (GMT+1) onwards to watch Brennan Heart, Ran-D and The Prophet recorded live in the mix from the Scantraxx Stage and hosted by MC Da Syndrome.

betere kwaliteit??
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle