JDX - Live The Moment
Great Tracklist
Great Tracklist
Kon die er ook maar mee mixen...Jeroenn wrote:Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
Hij draait wat we willen horen.
MR Scantraxx
Laten we ons daar inderdaad druk om makenKhadber wrote:Kon die er ook maar mee mixen...Jeroenn wrote:Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
MR Scantraxx
Nouja ik denk niet dat The Prophet zich nog hoeft te bewijzen wat dat betreft? Hij maakt geen fouten en zet een goede set weg.Machiel wrote:Laten we ons daar inderdaad druk om makenKhadber wrote:Kon die er ook maar mee mixen...Jeroenn wrote:Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
MR Scantraxx
Maar waarom zou je je dr druk om maken?Khadber wrote:Waarom zou The Prophet zich niet meer hoeven bewijzen? Ja hij heeft veel gedaan in de scene, dat verhaal ken ik wel, maar wat deze man hier doet kan iedereen met de juiste nummers. Bij de break een galmpje erop en wegfaden, om het volgende nummer in te starten. Het was een letterlijke radioset, bij radio 538 doen ze niet veel anders!
Ik weet wat hij kan! Kijk naar bijvoorbeeld Defqon 2007, als je die set met dit vergelijkt is dit gewoon slecht. Het enige mixende hoogstandje wat ik hoor zijn die bijgevoegde vocals.
Ja dat snap ik ook wel...Khadber wrote:Omdat ik er wel waarde aan hecht, ook op een feest, als iemand fatsoenlijk een overgang neer kan leggen. Dat is 1 van de punten waarin een bekende DJ zich van een minder bekende kan onderscheiden.
Ik doelde gewoon hierop, khadber had al gezegd dat ie het mixwerk nix vond..dus waarom nog een x weer melden? Maar goed nu dus alsnog een domme discussie :') /careKhadber wrote:Kon die er ook maar mee mixen...Jeroenn wrote:Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
MR Scantraxx
Mee eens, hoewel ik op een feest vrij weinig kan merken van beatmatchen ofzo. Maar je kan wel merken wanneer een DJ iets extra's qua mixen in een set doet en dat kan mij wel meer los laten gaan. Zoals bijv. Isaac die begint te scratchen...Mol wrote:Ik sta volledig achter Khadber en Lyst, er moet echt gemixed worden.
Zo'n neerbuigende opmerking, daar zien we er wel genoeg van; /care
The Prophet is 1 van de mixkoning die ons land rijk is, het is gewoon erg jammer dat ie dit niet meer laat zien.
Terwijl die het zo goed kan.
Maar waarom zou ik me er druk over maken?
Om de verloedering tegen te gaan. Als het hele publiek zo snel tevreden is, verdwijnt mixwerk langzaam maar zeker uit de scene. En het grootste deel van het publiek is tegenwoordig zo snel tevreden helaas.
Dus gelukkig zijn er nog mensen die er over zeuren, want ze hebben keihard gelijk!
Opzich vind ik dit onzin. The Prophet zijn trackkeuzes zijn altijd heerlijk, en lekker krachtig. Ik stoor me niet aan zijn mix, ik vind hem gewoon easy listening, maar dat heb ik altijd bij The Prophet.Absolutsen wrote:Mixen is echt 100% niets.. ik kan het niet aan zo!
Ik moest het even een paar keer nalezen maar zie ik nou echt THE PROPHET en EASY LISTENING in 1 zin?Jurgeno wrote:Opzich vind ik dit onzin. The Prophet zijn trackkeuzes zijn altijd heerlijk, en lekker krachtig. Ik stoor me niet aan zijn mix, ik vind hem gewoon easy listening, maar dat heb ik altijd bij The Prophet.
Prachtig verwoord.Mol wrote:Ik sta volledig achter Khadber en Lyst, er moet echt gemixed worden.
Zo'n neerbuigende opmerking, daar zien we er wel genoeg van; /care
The Prophet is 1 van de mixkoning die ons land rijk is, het is gewoon erg jammer dat ie dit niet meer laat zien.
Terwijl die het zo goed kan.
Maar waarom zou ik me er druk over maken?
Om de verloedering tegen te gaan. Als het hele publiek zo snel tevreden is, verdwijnt mixwerk langzaam maar zeker uit de scene. En het grootste deel van het publiek is tegenwoordig zo snel tevreden helaas.
Dus gelukkig zijn er nog mensen die er over zeuren, want ze hebben keihard gelijk!