Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koldsa :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?

Heeft ook nog hardtechno gemaakt volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Leonidas schreef:
Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?

Heeft ook nog hardtechno gemaakt volgens mij


Ja Instigator is inderdaad een hardtechno producer. Ik zou het gek vinden moest het over dezelfde Instigator gaan. Man man wat een lijsten trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude Magic Show setjes! :worship: Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oude Magic Show setjes! :worship: Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.


Ik heb echt honderden uren Magic Show uitgewoond met de jaren, tijdens m'n studie elke dag uur in de bus, uur terug om naar school/stage te gaan. Was nooit een straf, met die prachtige stem van Tita door je oortjes :lol: :love:

Was écht een prima podcast! Had me toen altijd vet geleken om ook een keer een guestmix voor ze te mogen maken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Parvuz schreef:
Oude Magic Show setjes! :worship: Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.


Ik heb echt honderden uren Magic Show uitgewoond met de jaren, tijdens m'n studie elke dag uur in de bus, uur terug om naar school/stage te gaan. Was nooit een straf, met die prachtige stem van Tita door je oortjes :lol: :love:

Was écht een prima podcast! Had me toen altijd vet geleken om ook een keer een guestmix voor ze te mogen maken :x


The magic show was legendarisch. Vooral die hostings (euphoria en wish). Setjes van solutio & the I's en degos & re-done waren altijd vast luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio & The I's hebben mij toen echt laten zien hoe je veel vetter kon mixen (CC @psyched) ik kreeg in die setjes van hun gewoon kippenvel van sommige overgangen haha. Was een periode dat zij, en Thera en D&R en nog een paar gasten echt een partij vette overgangen in elke mix wisten te verwerken :drool:

voelt niet eens als zo lang geleden, maar dat moet echt periode 2012//2014 geweest zijn dat zij vaak setjes maakten voor TMS denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan verdienen the Geminizers ook een eervolle vermelding. Kan me ook precies vinden in wat er gezegd wordt trouwens, echt genieten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Dan verdienen the Geminizers ook een eervolle vermelding. Kan me ook precies vinden in wat er gezegd wordt trouwens, echt genieten. ^^


Oja tuurlijk, dat ik die nu al weer vergeet :x gaat snel. Die horen absoluut in dat rijtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd gaaf ja Die Medic Show
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 18:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet spotten met mijn accent :lol: . Maar inderdaad mooie tijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 21:35 
 
Hardtraxx Elite

Misschien een idee om weer de podcast te hervatten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Misschien een idee om weer de podcast te hervatten? :P


Dat zou wel heel vet zijn maar ook heel moeilijk. De manier waarop artiesten hun muziek naar buiten brengen is tegenwoordig heel anders dan 7 jaar geleden en dat geldt ook meteen voor de manier waarop liefhebbers de muziek het liefste luisteren. Dat is ook de reden waarom we de laatste jaren organisch gestopt zijn met het uitzenden van de show.

Als je nieuw leven in de podcast gaat brengen dan zal het waarschijnlijk ook nooit meer zo zijn als vroeger. Dus ik zou juist zeggen geniet van de nostalgie van de oude podcasts die nog online staan :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle