Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:39 

Donateur

wootum schreef:
Op een enkel nummer na was dit echt een verschrikkelijke set :sick: Je kunt dit ook geen mixen meer noemen.... Dit had je natuurlijk kunnen verwachten (voordat mensen daar weer over beginnen), maar daar veranderd de set niet van.

Zaterdag Noisecontrollers Live was misschien nog erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 10:59 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:
wat een klote lijst

Gast jij bent 15 jaar, jij hebt waarschijnlijk nog nooit een hardstyle track op grote systemen gehoord :D? En je smaak kan hard zijn maar als je nog nooit op een f*¨^$cking feest ben geweest man?

Stel je er niet al teveel van voor, als je een beetje fatsoenlijk geluidssysteem thuis hebt klinkt het exact hetzelfde, alleen staat het volume iets harder. Of is tegenwoordig het aantal decibel equivalent aan hard? xd Ik vraag me soms echt af wat voor bagger geluid sommige mensen thuis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:
wat een klote lijst

Gast jij bent 15 jaar, jij hebt waarschijnlijk nog nooit een hardstyle track op grote systemen gehoord :D? En je smaak kan hard zijn maar als je nog nooit op een f*¨^$cking feest ben geweest man?

Stel je er niet al teveel van voor, als je een beetje fatsoenlijk geluidssysteem thuis hebt klinkt het exact hetzelfde, alleen staat het volume iets harder. Of is tegenwoordig het aantal decibel equivalent aan hard? xd Ik vraag me soms echt af wat voor bagger geluid sommige mensen thuis hebben.

Heb gewoon goede kwaliteit boven het gemiddelde niet helemaal voor hardstyle gemaakt maar dit is zeker zuiver.
http://www.bowers-wilkins.nl/Luidsprekers/iPod-en-computerluidsprekers/MM-1/overzicht.html
+ nog een paar 20 jaar oude B&W maar daarvoor moet ik eerst een cdtje branden xd
En soms luister ik op mijn pioneer hdj 2000 dus daar zal het wel niet aan liggen.
Owja wat heeft een TL waar het over ging met een feest te maken?
Als ik de nummers niet leuk vind, vind ik ze niet leuk. Hoef ik niet voor op groot systeem te luisteren.

Edit:
Ik ben ook een keer bij een lokaal hardstyle feestje geweest mag ik nu wel beoordelen?'
Is iets kleiner dan de matrixx. Of is het te klein :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:18 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Wout1997 schreef:
wat een klote lijst

Ik ga hier weer heel veel kritiek op krijgen en misschien wel terecht.. Maar ik vind inderdaad dat je de nummers misschien niet je ding zijn dat dat prima is, maar als ik vind dat er erg vroeg bij bent om al zoveel te klagen voor een lijsten dj's neerzetten op een feest.. Tip, trek je niet teveel aan van veel meningen op Hardtraxx (*kuch sorry lyst ik betrek je er weer bij*) en wacht een paar jaartjes tot je zelf een keer de sfeer kunt proeven op een feest en echt kunt beoordelen of je het kut vindt ;) (en ja het is echt anders op een veld met 40.000 man) Als je op deze leeftijd al zoveel te klagen hebt over dat de muziek te standaard is blabla; You're gonna have a bad time..

Lyst klaagt over een tijd van vroeger toen hij de hardstyle vetter vond --> jij klaagt nu al dat het niet goed is terwijl je waarschijnlijk amper een jaar de muziek luistert, misschien dan toch switchen van muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Ik luister nu bijna of al 2 jaar deze muziek.
En ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk zou vinden op een veld met 40.000 man.
Ik heb gezegd dat ik de lijst vind tegevallen om zo thuis te luisteren.
Jullie halen er allemaal dingen bij dat ik op een feest moet zijn geweest voordat ik weet of ik een nummer leuk vind. Een aantal nummers daarvan worden werkelijk waar overal gedraaid zelfs in een kledingszaak hoor ik wel is hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:34 

Aan het typen...

Q-Dominic schreef:
Ik ga hier weer heel veel kritiek op krijgen en misschien wel terecht.. Maar ik vind inderdaad dat je de nummers misschien niet je ding zijn dat dat prima is, maar als ik vind dat er erg vroeg bij bent om al zoveel te klagen voor een lijsten dj's neerzetten op een feest.. Tip, trek je niet teveel aan van veel meningen op Hardtraxx (*kuch sorry lyst ik betrek je er weer bij*) en wacht een paar jaartjes tot je zelf een keer de sfeer kunt proeven op een feest en echt kunt beoordelen of je het kut vindt ;) (en ja het is echt anders op een veld met 40.000 man) Als je op deze leeftijd al zoveel te klagen hebt over dat de muziek te standaard is blabla; You're gonna have a bad time..

Lyst klaagt over een tijd van vroeger toen hij de hardstyle vetter vond --> jij klaagt nu al dat het niet goed is terwijl je waarschijnlijk amper een jaar de muziek luistert, misschien dan toch switchen van muziek :P

Wat je nu dus zegt is dat hij beter een ander genre kan gaan luisteren omdat hij de laatste platen van Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez niet zo kan waarderen? :huh:
Ik vind het belachelijk dat hij wordt afgerekend op zijn leeftijd. Toen ik 15 was had ik ook al wel een mening overal over. En als hij nu de enige was met die mening, tja dan zou het misschien nog aan hem kunnen liggen, maar er zijn er meer dan zat die roepen dat dit alles behalve nog interessant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 14:44 

Donateur

Wout1997 schreef:
Jullie halen er allemaal dingen bij dat ik op een feest moet zijn geweest voordat ik weet of ik een nummer leuk vind. Een aantal nummers daarvan worden werkelijk waar overal gedraaid zelfs in een kledingszaak hoor ik wel is hardstyle.

Dat is inderdaad de grootst mogelijke onzin, je bent gek als je je hierdoor laat beïnvloeden. Vind het juist wel mooi om te lezen dat jij, zonder dat jij deze conclusie kunt trekken zonder dat je ooit een feest hebt bezocht. In mijn ogen een stuk beter als mensen die lekker de oogkleppen op gooien en beweren dat deze artiesten een goede set neerzetten.

Live is de beleving van een set als deze misschien totaal anders als thuis, inspiratie en orginaliteit zijn echter ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:17 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Q-Dominic schreef:

Wat je nu dus zegt is dat hij beter een ander genre kan gaan luisteren omdat hij de laatste platen van Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez niet zo kan waarderen? :huh:
Ik vind het belachelijk dat hij wordt afgerekend op zijn leeftijd. Toen ik 15 was had ik ook al wel een mening overal over. En als hij nu de enige was met die mening, tja dan zou het misschien nog aan hem kunnen liggen, maar er zijn er meer dan zat die roepen dat dit alles behalve nog interessant is.

Nee dat klopt en wat ik zeg is ook makkelijk door jou weerlegbaar, maar het blijft mijn mening. Ik vind het erg jong om nu al azijn te pissen.. En het gaat niet zozeer om HH NC en WS. Maar meer dat hij nu al een tendens creeert tegen de mainstream lijsten. De lijst is misschien niet super origineel (al vind ik zelf dat ze veel nieuwe platen draaiden die ik toevallig wel vet vind) maar was wel helemaal op z'n plek op dat moment. De lijst hier afzeiken vervolgens vind ik gewoon een beetje makkelijk, al helemaal door een 15jarige :surrender: ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Niet de hele lijst ik kut ook al heb ik wel klote lijst getypt.
Maar als ik 3/4 gewoon saai/inspiratieloos/oncreatief/overplayed of weet ik veel geen zak aan vind.
Dan vind ik het een kutlijst. Er zijn 3/4 nummers die ik belachelijk vet vind, maar als ik dan 21/22 andere nummers erbij moet luisteren terwijl ik er geen ene zak aan vind. Vind ik het een kut lijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 22:50 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic, volgens mij vergeet jij dat er geen leeftijd zit op muziek.
Kan toch prima dat een 15-jarige (of zelfs een 10-jarige) early hardstyle gewoon supervet vindt, en muziek van 2009/ 2010/ 2011 ook maar dat hij merkt dat het nu wel de spuigaten uit loopt met hitjeslijsten?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij d'r zo'n probleem van maakt.

En jij zegt dat Wout zich niet zo moet laten beïnvloeden door Hardtraxx, maar andersom kan het ook zo zijn dat jij je minder aan moet trekken van de mensen om je heen tijdens feesten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:02 

Aan het typen...

Sterker nog je probeert zelf zijn mening te beïnvloeden, hoe heet dat ook alweer, oja, hypocriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:09 

Lyst schreef:
Ja allemaal vuurpijlen en lampjes :worship:

niet jaloers zijn dat jij het nooit kan zien omdat je dan al moet slapen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Lyst schreef:

Hier was niks aan , het enige leuke hieraan was het belachelijk maken samen met een andere groep van platen als Spacemen, die dubstep en dat gedoe met die Niels Geusenbroek. Mixwerk was werkelijk om te janken, maarja, voor anderhalfuur was het nog wel geinig :P. Vuurwerkshow was wel mooi, jammer van Lessons in love :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:52 

Aan het typen...

KSwoosh schreef:
Lyst schreef:

Laag KSwoosh, erg laag. :thumbdown:
Maar ik hoop dat je jezelf nu een grote jongen voelt, omdat je iemand hebt aangevallen op zijn ziekte. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 10:57 

Donateur

Lyst schreef:
KSwoosh schreef:
Lyst schreef:

Laag KSwoosh, erg laag. :thumbdown:
Maar ik hoop dat je jezelf nu een grote jongen voelt, omdat je iemand hebt aangevallen op zijn ziekte. -.-

Alsof je daar uberhaupt iets aan mist. Wij zijn toen de andere area's dat irritante alarm lieten afgaan direct terug naar de bungalow gegaan.

De RED is het niet waard zeiknat te blijven rondhangen met deze wan-artiesten. :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle