Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 18:00 

Hardtraxxer

Crash schreef:
Menig dagjesmens loopt te cummen op deze tl denk ik...

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

wat een klote lijst
Bericht Geplaatst op 23 jun 2012 18:52 

Donateur

Wout1997 schreef:
wat een klote lijst

:')

Had me hier wel op vermaakt als ik er was :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ja allemaal vuurpijlen en lampjes :worship:

Is toch gewoon vet...? Niet dat je speciaal daarvoor naar een festival gaat (ik in ieder geval niet), maar het is zeker niet verkeerd om naar te kijken.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:32 

7. Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:36 

Aan het typen...

Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Is toch gewoon vet...? Niet dat je speciaal daarvoor naar een festival gaat (ik in ieder geval niet), maar het is zeker niet verkeerd om naar te kijken.

Ik heb achteraf nog nooit het gevoel gehad dat ik beter bij de main had kunnen afsluiten. En dan kun je nog voor tonnen aan vuurwerk de lucht in steken en honderd lasers opstellen, maar als ik de muziek totaal niet boeiend vind, sluit ik liever, desnoods met 10 man, af bij een stage waar de muziek me wel aanstaat. Maarja dat kon hier dus niet. :P
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 15:08 

Hardtraxx Veteran

Ik had dit jaar voor het eerst het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan om naar de main te gaan, bass was totaal weg bij Radical Redemption. Dan maar ff wat eten na Titan en dan nog even genieten van het vuurwerk en het anthem.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik had dit jaar voor het eerst het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan om naar de main te gaan, bass was totaal weg bij Radical Redemption. Dan maar ff wat eten na Titan en dan nog even genieten van het vuurwerk en het anthem.

goede beslissing :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:35 

Hardtraxxer

Wat een sfeer hing hier :love:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

playerboy7 schreef:
Wat een sfeer hing hier :love:

loop je nou te trollen?
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

Dit was zooooooooo vet! :worship: gruwelijk van genoten, goeie sfeer waar wij stonden. En ook als je hier staat met wat vrienden na al 2 dagen, is het echt heel vet om hier met alle campingmensen te staan
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:07 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Dit was zooooooooo vet! :worship: gruwelijk van genoten, goeie sfeer waar wij stonden. En ook als je hier staat met wat vrienden na al 2 dagen, is het echt heel vet om hier met alle campingmensen te staan

agree
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 21:52 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Je zult maar verplicht hier heen moeten :lol: (alle andere stages stopten om 9 uur)

het was zelfs kwart voor 9
Bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:18 

Hardtraxxer

Das wel erg vroeg zeg... doe dan 10u/half 11.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Wat een briljante lijst... Geen lose your mind :drool:

Hahahaha de keta is nog niet uitgewerkt zie ik :P
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 17:10 

Hardtraxxer

ligt et aan mij of hoor ik nu valse stukken bij die 2 de melodie van World Of Madness ?? :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

InsaneJunkie schreef:
ligt et aan mij of hoor ik nu valse stukken bij die 2 de melodie van World Of Madness ?? :whistle:

Is niet vals, is dissonant.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 18:41 

Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
Lyst schreef:
Je zult maar verplicht hier heen moeten :lol: (alle andere stages stopten om 9 uur)

het was zelfs kwart voor 9

Ja echt kut man, als ik dit had geweten was ik niet heen gegaan..

Het was gewoon erg vet zo, het is 2 uurtjes genomen over 2 á 3 dagen feest.. de rest van de tijd kan je naar dj's of dingen die je zelf wil. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Ik heb achteraf nog nooit het gevoel gehad dat ik beter bij de main had kunnen afsluiten. En dan kun je nog voor tonnen aan vuurwerk de lucht in steken en honderd lasers opstellen, maar als ik de muziek totaal niet boeiend vind, sluit ik liever, desnoods met 10 man, af bij een stage waar de muziek me wel aanstaat. Maarja dat kon hier dus niet. :P

Zoals bij The Machine vorig jaar :worship:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 10:59 

Donateur

Negative a :worship:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:14 

Hardtraxx Addict

Deze ook op mn kanaal geupload :)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 18:56 

Wout1997 schreef:
wat een klote lijst

Gast jij bent 15 jaar, jij hebt waarschijnlijk nog nooit een hardstyle track op grote systemen gehoord :D? En je smaak kan hard zijn maar als je nog nooit op een f*¨^$cking feest ben geweest man?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Net alsof je bij een feest moet zijn geweest om te oordelen over een set >.<

Wanneer mag je wel oordelen dan? Als je in de lokale discotheek een set hebt gehoord? Als je een feestje van het formaat van de Matrixx hebt gehad? Of pas als je feesten als Defqon hebt bezocht?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:20 

Daveytl schreef:
Net alsof je bij een feest moet zijn geweest om te oordelen over een set >.<

Wanneer mag je wel oordelen dan? Als je in de lokale discotheek een set hebt gehoord? Als je een feestje van het formaat van de Matrixx hebt gehad? Of pas als je feesten als Defqon hebt bezocht?

Ja moet die kutknul hier nu alles lopen afbreken? Ik zou zoiets als op facebook willen dat mensen waar ik me aan erger gewoon kan blokkeren, Wout1997 is de eerste van wie ik geen bericht meer moet zien.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2012 20:23 

Donateur

Wel leuk dat Lose My Mind weer eens gedraaid wordt, lang geleden dat ik die... wacht.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle