wrote:Menig dagjesmens loopt te cummen op deze tl denk ik...
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wat een klote lijst
:')wrote:wat een klote lijst
Had me hier wel op vermaakt als ik er was
Is toch gewoon vet...? Niet dat je speciaal daarvoor naar een festival gaat (ik in ieder geval niet), maar het is zeker niet verkeerd om naar te kijken.wrote:Ja allemaal vuurpijlen en lampjes
-
S
7. Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
Ik heb achteraf nog nooit het gevoel gehad dat ik beter bij de main had kunnen afsluiten. En dan kun je nog voor tonnen aan vuurwerk de lucht in steken en honderd lasers opstellen, maar als ik de muziek totaal niet boeiend vind, sluit ik liever, desnoods met 10 man, af bij een stage waar de muziek me wel aanstaat. Maarja dat kon hier dus niet.wrote:Is toch gewoon vet...? Niet dat je speciaal daarvoor naar een festival gaat (ik in ieder geval niet), maar het is zeker niet verkeerd om naar te kijken.wrote:Ja allemaal vuurpijlen en lampjes
Ik had dit jaar voor het eerst het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan om naar de main te gaan, bass was totaal weg bij Radical Redemption. Dan maar ff wat eten na Titan en dan nog even genieten van het vuurwerk en het anthem.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
goede beslissingwrote:Ik had dit jaar voor het eerst het gevoel dat ik er goed aan heb gedaan om naar de main te gaan, bass was totaal weg bij Radical Redemption. Dan maar ff wat eten na Titan en dan nog even genieten van het vuurwerk en het anthem.
loop je nou te trollen?wrote:Wat een sfeer hing hier
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Dit was zooooooooo vet!
gruwelijk van genoten, goeie sfeer waar wij stonden. En ook als je hier staat met wat vrienden na al 2 dagen, is het echt heel vet om hier met alle campingmensen te staan
agreewrote:Dit was zooooooooo vet!gruwelijk van genoten, goeie sfeer waar wij stonden. En ook als je hier staat met wat vrienden na al 2 dagen, is het echt heel vet om hier met alle campingmensen te staan
het was zelfs kwart voor 9wrote:Je zult maar verplicht hier heen moeten(alle andere stages stopten om 9 uur)
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Das wel erg vroeg zeg... doe dan 10u/half 11.
Hahahaha de keta is nog niet uitgewerkt zie ikwrote:Wat een briljante lijst... Geen lose your mind
ligt et aan mij of hoor ik nu valse stukken bij die 2 de melodie van World Of Madness ?? 
Is niet vals, is dissonant.wrote:ligt et aan mij of hoor ik nu valse stukken bij die 2 de melodie van World Of Madness ??
Ja echt kut man, als ik dit had geweten was ik niet heen gegaan..wrote:het was zelfs kwart voor 9wrote:Je zult maar verplicht hier heen moeten(alle andere stages stopten om 9 uur)
Het was gewoon erg vet zo, het is 2 uurtjes genomen over 2 á 3 dagen feest.. de rest van de tijd kan je naar dj's of dingen die je zelf wil. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.
Zoals bij The Machine vorig jaarwrote:Ik heb achteraf nog nooit het gevoel gehad dat ik beter bij de main had kunnen afsluiten. En dan kun je nog voor tonnen aan vuurwerk de lucht in steken en honderd lasers opstellen, maar als ik de muziek totaal niet boeiend vind, sluit ik liever, desnoods met 10 man, af bij een stage waar de muziek me wel aanstaat. Maarja dat kon hier dus niet.wrote:Is toch gewoon vet...? Niet dat je speciaal daarvoor naar een festival gaat (ik in ieder geval niet), maar het is zeker niet verkeerd om naar te kijken.wrote:Ja allemaal vuurpijlen en lampjes
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
S
Gast jij bent 15 jaar, jij hebt waarschijnlijk nog nooit een hardstyle track op grote systemen gehoordwrote:wat een klote lijst
Net alsof je bij een feest moet zijn geweest om te oordelen over een set
Wanneer mag je wel oordelen dan? Als je in de lokale discotheek een set hebt gehoord? Als je een feestje van het formaat van de Matrixx hebt gehad? Of pas als je feesten als Defqon hebt bezocht?
Wanneer mag je wel oordelen dan? Als je in de lokale discotheek een set hebt gehoord? Als je een feestje van het formaat van de Matrixx hebt gehad? Of pas als je feesten als Defqon hebt bezocht?
-
S
Ja moet die kutknul hier nu alles lopen afbreken? Ik zou zoiets als op facebook willen dat mensen waar ik me aan erger gewoon kan blokkeren, Wout1997 is de eerste van wie ik geen bericht meer moet zien.wrote:Net alsof je bij een feest moet zijn geweest om te oordelen over een set![]()