Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2021 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best vet! Had mij hier denk ik best wel op vermaakt live. Toch nog teveel kicks waar ik zelf weinig mee kan, waardoor het zo'n ''BAM VET" naar ''BAH'' verhaal wordt wat dan weer jammer is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2021 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Had hier nog nooit van gehoord maar n.a.v. de positieve reacties toch maar even opgezet. Er zitten echt wel wat toffe dingen tussen, maar het blijft ook gewoon een half uur aan anti climaxen met zo lomp mogelijke kicks. Ja qua kicks an sich zit er wel variatie in, maar qua andere aspecten te weinig (en af en toe is het ook gewoon een bak herrie), dus helaas niet aan mij besteed.


Zojuist ook uit interesse de gehele 30m afgeluisterd en heel erg eens met het bovenstaande.

Neem een voorbeeld, Sickmode & Rooler - Find You (walk away) (Volgens mij)... Die break leent zicht echt naar een vette raw track, goede break en vette melodie om vervolgens weer een 13/12 anti met wat vage kicks te krijgen.

Wel leuk dat die oldschool kicks weer een opmars krijgen maar meer is een set als dit dan ook niet voor mij.
30m was dan ook meer dan genoeg voor mij :lol:

Ik zoek toch echt wat meer in Hardstyle dan alleen simplistische 4/8 noten melodietjes met een uplifting sweep en een drop met vervolgens anti's met duizende soorten kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 12:26 
 
Hardtraxxer

In mijn eerste bericht hier gelijk maar lekker zeiken, het is niet voor niets haattraxx.

Thuis terugluisterend is dit best vet, lompe kicks, lekker beuken. Gaaf.

Live was dit alleen echt de minste set van de hele avond (los van het huilen en drinken op de grond smijten bij Delete). Het is constant hollen en stilstaan, 0 of 100. Live komt die melodie er dan nog iets minder lekker door, waardoor het voelt als telkens een halve minuut melodieuze opbouw zonder kicks en dan boem boem dikke kick die niets met de rest van de track te maken heeft.

Kan aan mij liggen, maar op Qapital 2019 was Rooler met Regain ook het dieptepunt. Random zoeken naar onsamenhangende kicks, hoe gaaf en hard ook, is live gewoon niet zo leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2021 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Live was dit alleen echt de minste set van de hele avond


lol, was letterlijk de set waarbij de zaal het meeste losging maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Verbaas mijzelf keer op keer weer maar ik blijf deze set opzetten, merk wel dat ik de inbreng van Rooler meer waardeer dan Sickmode maar wat een vette EP is het geworden (Welcome to the Gang) met voor mij als hoogtepunten Lost & Found en LESGOOO! (met de bekende Soul Train vocals :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds ze bij Gearbox weg zijn maken ze echt veel bagger. Ik ben mooi ff rondje wezen lopen tijdens deze set. Malice the Extreme dat was tenminste :bomb: :bomb:. Maar wat ze nu maken :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik zoek toch echt wat meer in Hardstyle dan alleen simplistische 4/8 noten melodietjes met een uplifting sweep en een drop met vervolgens anti's met duizende soorten kickrolls.


Gelukkig is dit ook maar voor een half uurtje en niet het complete aanbod aan hardstyle :p
Voor de afwisseling kan ik dit namelijk wel gewoon echt waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DVA schreef:
Malice the Extreme dat was tenminste :bomb: :bomb:.

Haha
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle