Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Rooler & Sickmode presents: Welcome to the Gang
Datum: 16 maart 2024
Tijd: 13:00 - 23:00
Locatie: Breepark, Breda
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://thegang.argang.nl/#preregister
Prijs: €nnb

Line-up:
naaaaah

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Tickets binnen!

Vind het overigens vrij bijzonder dat je in een willekeurige wachtrij wordt gegooid, en dat je vervolgens wel early, regular (die beide al weg waren) en late tickets hebt. Ook al is het maar 5 euro verschil, vrij aparte manier van verkoop. Of is die wachtrij niet willekeurig en gaat dat om hoe eerder je al op de website was hoe korter erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder nog mensen van hier aanwezig? Lijkt niet helemaal te leven en kaartverkoop dacht ik dat dat wel hard zou gaan maar blijkt toch niet uitverkocht nog te zijn. Had ik niet verwacht.
Wel redelijk hyped hier voor. Als het maar een beetje de vibe heeft zoals in 013 komt dat helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had vernomen dat het 89% was uitverkocht, dus dat komt denk ik wel goed met nog 2 maand te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 18:26 
 
Hardtraxxer

Past 11k volk in dus is ook niet bepaald kattenpis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backfire schreef:
Past 11k volk in dus is ook niet bepaald kattenpis.


Snap ik! Maar had met de hype van vorige editie wel snellere uitverkoop verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 08:02 
 
Hardtraxxer

The hype omtrent the Gang is dan ook wel een bak minder dan vorig jaar denk ik, waar ze wat mij betreft zelf dan ook alles aan gedaan hebben (wat mij betreft is de eerste set op Supremacy on overtroffen, en naarmate we verder daarvan zitten is het alleen minder geworden imho).

Verder wordt t nergens gepromoot, en geen line-up bekend maken is een leuke gimmic wat vorig jaar goed uitpakte, maar lastiger is bij een grotere venue.

Volgens mij komt het wel goed met het feest, maar ik begrijp wel dat t een stuk langer duurt om uitverkocht te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 17:27 
 
Hardtraxxer

Beste line-up wel!

https://thegang.argang.nl/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2024 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eten tijdens Dual Damage
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2024 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :thumbup:

Laatste keer Breepark was voor mij tijdens The Road to Redemption, was toen niet onder de indruk maar er zal vast wel het een en ander verbeterd zijn de afgelopen jaren.

Ik moet wel zeggen dat geen lineup/timetable niet voor mij is weggelegd, pas vanaf 14:00 inchecken in het hotel dus op zijn vroegst rond 15:00 binnen. Aan het begin van de dag zal er vast wat euforisch/classics staan wat ik dan helaas moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 02:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb wel mundig veel zin in dit feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hansje blubberbuik schreef:
Heb wel mundig veel zin in dit feestje.


Deze newbie is een legend in de making. Ik verwacht veel van je Hans!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2024 16:50 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Aanwezig! :thumbup:

Laatste keer Breepark was voor mij tijdens The Road to Redemption, was toen niet onder de indruk maar er zal vast wel het een en ander verbeterd zijn de afgelopen jaren.

Ik moet wel zeggen dat geen lineup/timetable niet voor mij is weggelegd, pas vanaf 14:00 inchecken in het hotel dus op zijn vroegst rond 15:00 binnen. Aan het begin van de dag zal er vast wat euforisch/classics staan wat ik dan helaas moet missen.

Zit wel goed dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2024 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hansje blubberbuik schreef:
Heb wel mundig veel zin in dit feestje.


Neef! We gaan feesten! Wat kan ons nou gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best prima feestje gehad! In het verleden heb ik de nodige kritiek gehad op feestjes van Outlaw maar dit zat organisatorisch allemaal heel goed in elkaar. Om 14:30 bij de ingang en we konden gelijk doorlopen bij de tickets en security, klusje online gehaald dus ook daarvoor niet hoeven wachten. Voldoende automaten om munten te halen en geen enkele keer hoeven wachten bij de WC’s. Barpersoneel soms wat langzaam en ongeïnteresseerd waardoor er bij de barren altijd wel een kleine rij stond. Muntprijzen wel idioot hoog (€3,90) maar daar zullen andere organisaties wel in meegaan dit seizoen. Geluid en show ook dik in orde!

Grootste minpunt voor mij was de uiteindelijke lineup. Helemaal geen euforische artiesten en maar een half uurtje classics, ik heb zelf niet veel met de classics van Malice maar dat is persoonlijke smaak. De rest van de artiesten vind je ook op een standaard raw feest, ik vond de gelekte lineups (die achteraf nep bleken) stiekem interessanter dan wat er uiteindelijk stond. Geen Aggressive Act was ook wel een tegenvaller. Verder was de sfeer op momenten niet al te best. Jammer dat The Gang moest openen met een enorm lelijke zaagkick en afsluiten met 10 minuten uptempo hoeft voor mij dan ook weer niet. Al waren die 35 minuten daar tussenin voor mij wel het hoogtepunt van de dag. Platen doen het enorm goed live en ook het geluid en show waren hier top. Die nieuwe track van The Gang en Krowdexx :love:

Wel enorm kunnen lachen om het hoge meme gehalte en vooral Rooler die zichzelf en zijn collega’s niet te serieus nam en via de mic geregeld wat leuke opmerkingen de zaal in slingerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 17:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Grootste minpunt voor mij was de uiteindelijke lineup. Helemaal geen euforische artiesten en maar een half uurtje classics.


Het is een feest van Rooler & Sickmode, het is geen Qlimax oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
David_ schreef:
Grootste minpunt voor mij was de uiteindelijke lineup. Helemaal geen euforische artiesten en maar een half uurtje classics.


Het is een feest van Rooler & Sickmode, het is geen Qlimax oid.


Dat snap ik, maar het uurtje classics en Atmozfears + DBSTF vorig jaar schept natuurlijk wel de verwachting dat we dit jaar iets vergelijkbaars konden verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2024 20:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Munt prijs nog niet zo hoog gezien als hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2024 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was inderdaad wel een vrij generieke line-up die je zo kon invullen. Desalniettemin me wel echt goed vermaakt. Vooral heel open minded erin gegaan en het was juist heel
Verfrissend wat sommige artiesten draaide. Riot Shift draaide nog wat Spoontech platen en Kruelty dingen. Duel Damage nog wat van Element. Malice classics was ook prima. Alleen het gehalte zaagkicks was helaas relatief hoog. Toen de uptempo begon maar richting huis gegaan. Was ook gewoon prima geweest vanaf 13:00.

Was overal genoeg ruimte, leek ook echt niet uitverkocht. Barpersoneel daarentegen leek het heel druk te hebben. Wat slappe bedoeling daar. Was niet best. Bij geen rij nog moeten wachten op mijn drinken. Verder ook erg leuk publiek en wat constant losging en erg gezellig. Muzikaal niet hoogstaand maar wel veel
Nieuwe shit ontdekt dus ook wel leuk daardoor.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten