het is gewoon een kutplaat. geen hardstyle in ieder geval.
Related topics
- View the latest post: Hard Bass 2013 - Brennan Heart & Psyko Punkz & Zatox @ Team Red
- View the latest post: Team Red (Zatox, Wildstylez, Alpha Twins) @ Hard Bass 2009
- View the latest post: 3 The Hard Way LIVE @ Hard Bass 2016 (Team RED)
- View the latest post: Hard Bass 2019 - Team Red - Rejecta, E-Force, Radical Redemption
- View the latest post: Mad II | Hard Bass Team Yellow & Red | Warm Up
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ziet er lekker uit, gaat mee !
zal wel een remix zijn ofzo 
want het is wel melodietje maar de vocals zijn eruit
want het is wel melodietje maar de vocals zijn eruit
Marshall Masters - I Like It LoudAtraxisz wrote:15 is toch gewoon Scooter - Like it loud ofzo?
Nieuwe van NC vind ik ook niet echt vet.
Voor de rest wel lekker setje
Voor de rest wel lekker setje
Heerlijk al die Zatoxjes!
Raw Style: een perfecte definitie voor de muziek van deze man!
Raw Style: een perfecte definitie voor de muziek van deze man!
Heeft iemand 'm los of op tube?Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
View on YouTubeMol wrote:Heeft iemand 'm los of op tube?Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
zoals gezegd ben ik er zelf geen fan van ..
Vond dit toch wel de lekkerste set, eigenlijk alleen maar door de Zatox tracks! Voor het eerst de nieuwe nummers live gehoord, en godnondeju wat is deze man een HELD!
Toen ik dat nummer hoorde moest ik inderdaad gelijk denken aan "The MF Point of Perfection". Klinkt opzich wel goed, maar je kan er niet op stampenKSwoosh wrote:tis idd beetje Dub achtig, en het nmmr was wel supervet, maar je kan er gewoon niet op stampen, dat was het enige jmmereKhadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.
Ik weet overigens niet wie die Twilight Forces track aan nr 13 heeft gelinkt, maar er klopt geloof ik geen zak van. Is dus vanaf nu ID.
stond deze hele set links vooraan
Damn daar iedereen tenminste dik los
Tijdens blue stond ik rechts, daar was het echt een hoop zoutzakken die een beetje heen en weer bewogen 
Zatox, samen met Ran-D me favo DJ en producer van het moment
Deze man maakt echt gekke nummers, stuk voor stuk allemaal heeeeeeeerlijk

Deze man maakt echt gekke nummers, stuk voor stuk allemaal heeeeeeeerlijk
wij waren bij deze set een beetje aan de rechterkant gaan staan, en vond het net andersom.SoundTunerZ wrote:stond deze hele set links vooraanDamn daar iedereen tenminste dik los
Tijdens blue stond ik rechts, daar was het echt een hoop zoutzakken die een beetje heen en weer bewogen
zowieso heb ik zelf de laatste 3 uur misschien en kwartiertje stil gestaan
maarja het was zowieso een top feest
-
A
Hmm.. mijn eerste reactie was dat ik een beetje begon te bewegen alsof ik electro aan het luisteren was.. Persoonlijk vind ik het vet als ze gaan experimenteren maar ik ben hier niet voor! Het haalt het tempo er uit en je kunt niet lekker rammen.. dat is wat ik uiteindelijk wil!Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.
Ik weet overigens niet wie die Twilight Forces track aan nr 13 heeft gelinkt, maar er klopt geloof ik geen zak van. Is dus vanaf nu ID.
Team RED: wat moet ik zeggen? Wat een helden, voor mij HET team van de avond!
Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg
Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox
!!!
-
A
Gaia in plaats van Let The Bass Kick en de set was perfect!

-
A
Hmm.. hoe kunnen smaken toch zo verschillen? Wat een geniale plaat is the B-Side.. even een reverze bass erbij en lekker rammen.. ik heb er geen woorden voor!G1LL wrote:Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zegVoor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox
![]()
!!!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
inderdaadm bside knalt er zooooo heerlijk door, echt eenvette plaatAbsolutsen wrote:Hmm.. hoe kunnen smaken toch zo verschillen? Wat een geniale plaat is the B-Side.. even een reverze bass erbij en lekker rammen.. ik heb er geen woorden voor!G1LL wrote:Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zegVoor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox
![]()
!!!
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Over welke track gaat het nou? The Space We Created?KSwoosh wrote:Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
Nee. Die nieuwe track met die invloeden van dnb/dub. Rond 28 minuten als ik het me goed herinner.Love_Fulfilled wrote:Over welke track gaat het nou? The Space We Created?KSwoosh wrote:Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
-
G
[quote="Khadber"

btw: zeker geen DnB invloed hieroh
ohja, lekker mijn text weghalen uit de quote! :OLove_Fulfilled wrote:Nee. Die nieuwe track met die invloeden van dnb/dub. Rond 28 minuten als ik het me goed herinner.KSwoosh wrote:[/quoteKhadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
Over welke track gaat het nou? The Space We Created?
btw: zeker geen DnB invloed hieroh
-
AHardtraxxer
- 310 posts member since 2008
- last seen Aug 2011
wat is die 15? gaat lekker!
miss wel een collapje tussen the prophet & zatox, zou in ieder geval wel weer vet zijn 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
waaah wat is die nieuwe NC fucking irritant
zou ik echt spontaan verdraaide knieschijven van krijgen als ik dat opeens hoor!
voor de rest eindelijk een TL die me interreseert van de team setjes..
zou ik echt spontaan verdraaide knieschijven van krijgen als ik dat opeens hoor!
voor de rest eindelijk een TL die me interreseert van de team setjes..