Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 19 hours ago
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
het is gewoon een kutplaat. geen hardstyle in ieder geval.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ziet er lekker uit, gaat mee !
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
zal wel een remix zijn ofzo :P
want het is wel melodietje maar de vocals zijn eruit
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Atraxisz wrote:15 is toch gewoon Scooter - Like it loud ofzo?
Marshall Masters - I Like It Loud :thumbup:
Hardtraxxer
310 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Nieuwe van NC vind ik ook niet echt vet.
Voor de rest wel lekker setje :thumbsup:
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Heerlijk al die Zatoxjes!
Raw Style: een perfecte definitie voor de muziek van deze man! :thumbsup:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
Heeft iemand 'm los of op tube?
Hardtraxxer
51 posts member since 2009
last seen Feb 2011
Mol wrote:
Khadber wrote:Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?
Heeft iemand 'm los of op tube?
View on YouTube
zoals gezegd ben ik er zelf geen fan van ..
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Vond dit toch wel de lekkerste set, eigenlijk alleen maar door de Zatox tracks! Voor het eerst de nieuwe nummers live gehoord, en godnondeju wat is deze man een HELD!
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
KSwoosh wrote:

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.

Ik weet overigens niet wie die Twilight Forces track aan nr 13 heeft gelinkt, maar er klopt geloof ik geen zak van. Is dus vanaf nu ID.
tis idd beetje Dub achtig, en het nmmr was wel supervet, maar je kan er gewoon niet op stampen, dat was het enige jmmere :P
Toen ik dat nummer hoorde moest ik inderdaad gelijk denken aan "The MF Point of Perfection". Klinkt opzich wel goed, maar je kan er niet op stampen :P
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
stond deze hele set links vooraan :D Damn daar iedereen tenminste dik los :D Tijdens blue stond ik rechts, daar was het echt een hoop zoutzakken die een beetje heen en weer bewogen :P
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Zatox, samen met Ran-D me favo DJ en producer van het moment :thumbup:
Deze man maakt echt gekke nummers, stuk voor stuk allemaal heeeeeeeerlijk :drool: :love:
Hardtraxxer
150 posts member since 2009
last seen Jun 2011
SoundTunerZ wrote:stond deze hele set links vooraan :D Damn daar iedereen tenminste dik los :D Tijdens blue stond ik rechts, daar was het echt een hoop zoutzakken die een beetje heen en weer bewogen :P
wij waren bij deze set een beetje aan de rechterkant gaan staan, en vond het net andersom.
zowieso heb ik zelf de laatste 3 uur misschien en kwartiertje stil gestaan xd.
maarja het was zowieso een top feest :love:
A

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.

Ik weet overigens niet wie die Twilight Forces track aan nr 13 heeft gelinkt, maar er klopt geloof ik geen zak van. Is dus vanaf nu ID.
Hmm.. mijn eerste reactie was dat ik een beetje begon te bewegen alsof ik electro aan het luisteren was.. Persoonlijk vind ik het vet als ze gaan experimenteren maar ik ben hier niet voor! Het haalt het tempo er uit en je kunt niet lekker rammen.. dat is wat ik uiteindelijk wil!

Team RED: wat moet ik zeggen? Wat een helden, voor mij HET team van de avond! (L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg :/ Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox :bomb: :woot: !!!
A
Gaia in plaats van Let The Bass Kick en de set was perfect! :bomb: :bomb:
A
G1LL wrote:Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg :/ Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox :bomb: :woot: !!!
Hmm.. hoe kunnen smaken toch zo verschillen? Wat een geniale plaat is the B-Side.. even een reverze bass erbij en lekker rammen.. ik heb er geen woorden voor! :love:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Absolutsen wrote:
G1LL wrote:Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg :/ Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox :bomb: :woot: !!!
Hmm.. hoe kunnen smaken toch zo verschillen? Wat een geniale plaat is the B-Side.. even een reverze bass erbij en lekker rammen.. ik heb er geen woorden voor! :love:
inderdaadm bside knalt er zooooo heerlijk door, echt eenvette plaat
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
KSwoosh wrote:

Over welke track gaat het nou? The Space We Created?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Love_Fulfilled wrote:
KSwoosh wrote:

Nee. Die nieuwe track met die invloeden van dnb/dub. Rond 28 minuten als ik het me goed herinner.
G
[quote="Khadber"
Love_Fulfilled wrote:
KSwoosh wrote:

[/quote

Nee. Die nieuwe track met die invloeden van dnb/dub. Rond 28 minuten als ik het me goed herinner.
ohja, lekker mijn text weghalen uit de quote! :O :nono:

:lol:

btw: zeker geen DnB invloed hieroh :P
A
Hardtraxxer
310 posts member since 2008
last seen Aug 2011
wat is die 15? gaat lekker!
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 12 days ago
miss wel een collapje tussen the prophet & zatox, zou in ieder geval wel weer vet zijn :)
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
waaah wat is die nieuwe NC fucking irritant
zou ik echt spontaan verdraaide knieschijven van krijgen als ik dat opeens hoor!
voor de rest eindelijk een TL die me interreseert van de team setjes.. :thumbup:
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Lekker setje!!