Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is gewoon een kutplaat. geen hardstyle in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er lekker uit, gaat mee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal wel een remix zijn ofzo :P
want het is wel melodietje maar de vocals zijn eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
15 is toch gewoon Scooter - Like it loud ofzo?

Marshall Masters - I Like It Loud :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe van NC vind ik ook niet echt vet.
Voor de rest wel lekker setje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk al die Zatoxjes!
Raw Style: een perfecte definitie voor de muziek van deze man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?



Heeft iemand 'm los of op tube?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?



Heeft iemand 'm los of op tube?

http://www.youtube.com/watch?v=cP5Wz7ZVvb
zoals gezegd ben ik er zelf geen fan van ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond dit toch wel de lekkerste set, eigenlijk alleen maar door de Zatox tracks! Voor het eerst de nieuwe nummers live gehoord, en godnondeju wat is deze man een HELD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.

Ik weet overigens niet wie die Twilight Forces track aan nr 13 heeft gelinkt, maar er klopt geloof ik geen zak van. Is dus vanaf nu ID.

tis idd beetje Dub achtig, en het nmmr was wel supervet, maar je kan er gewoon niet op stampen, dat was het enige jmmere :P


Toen ik dat nummer hoorde moest ik inderdaad gelijk denken aan "The MF Point of Perfection". Klinkt opzich wel goed, maar je kan er niet op stampen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stond deze hele set links vooraan :D Damn daar iedereen tenminste dik los :D Tijdens blue stond ik rechts, daar was het echt een hoop zoutzakken die een beetje heen en weer bewogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox, samen met Ran-D me favo DJ en producer van het moment :thumbup:
Deze man maakt echt gekke nummers, stuk voor stuk allemaal heeeeeeeerlijk :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
stond deze hele set links vooraan :D Damn daar iedereen tenminste dik los :D Tijdens blue stond ik rechts, daar was het echt een hoop zoutzakken die een beetje heen en weer bewogen :P


wij waren bij deze set een beetje aan de rechterkant gaan staan, en vond het net andersom.
zowieso heb ik zelf de laatste 3 uur misschien en kwartiertje stil gestaan xd.
maarja het was zowieso een top feest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:42 
 

Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.

Ik weet overigens niet wie die Twilight Forces track aan nr 13 heeft gelinkt, maar er klopt geloof ik geen zak van. Is dus vanaf nu ID.


Hmm.. mijn eerste reactie was dat ik een beetje begon te bewegen alsof ik electro aan het luisteren was.. Persoonlijk vind ik het vet als ze gaan experimenteren maar ik ben hier niet voor! Het haalt het tempo er uit en je kunt niet lekker rammen.. dat is wat ik uiteindelijk wil!

Team RED: wat moet ik zeggen? Wat een helden, voor mij HET team van de avond! (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg :/ Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox :bomb: :woot: !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 11:52 
 

Gaia in plaats van Let The Bass Kick en de set was perfect! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 11:54 
 

G1LL schreef:
Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg :/ Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox :bomb: :woot: !!!

Hmm.. hoe kunnen smaken toch zo verschillen? Wat een geniale plaat is the B-Side.. even een reverze bass erbij en lekker rammen.. ik heb er geen woorden voor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Absolutsen schreef:
G1LL schreef:
Heerlijk setje, mar dat nummer van Noisecontrollers idd, beetje matig vind ik.. maar dat nummer van proppy en heady slaat alles, het enige nummer waarbij ik met m'n handen over elkaar stond tussen iedereen en niks zat te doen, wat een slecht nummer zeg :/ Voor de rest prima hoor! Nieuwe zatox nummertjes! En wie kan d'r nou niet los gaan op de tracks van zatox :bomb: :woot: !!!

Hmm.. hoe kunnen smaken toch zo verschillen? Wat een geniale plaat is the B-Side.. even een reverze bass erbij en lekker rammen.. ik heb er geen woorden voor! :love:

inderdaadm bside knalt er zooooo heerlijk door, echt eenvette plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:33 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.


Over welke track gaat het nou? The Space We Created?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.


Over welke track gaat het nou? The Space We Created?

Nee. Die nieuwe track met die invloeden van dnb/dub. Rond 28 minuten als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:10 
 

Khadber"[quote="Love_Fulfilled schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Ik hoorde verhalen over dat die nieuwe NC plaat zo vreemd was etcetera. Heb hiervoor even die set binnen gehaald. Moet denken aan een soort dub/dnb idee. Hoe deed hij het in de zaal?

Het zal overigens wel een reactie zijn op de hype rond die Headhunterz & Brennan Heart track zijn.
[/quote

Over welke track gaat het nou? The Space We Created?

Nee. Die nieuwe track met die invloeden van dnb/dub. Rond 28 minuten als ik het me goed herinner.

ohja, lekker mijn text weghalen uit de quote! :O :nono:

:lol:

btw: zeker geen DnB invloed hieroh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 21:39 
 
Hardtraxxer

wat is die 15? gaat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

miss wel een collapje tussen the prophet & zatox, zou in ieder geval wel weer vet zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:32 
 
Donateur

waaah wat is die nieuwe NC fucking irritant
zou ik echt spontaan verdraaide knieschijven van krijgen als ik dat opeens hoor!
voor de rest eindelijk een TL die me interreseert van de team setjes.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 08:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekker setje!!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle