Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:06 
 
Hardtraxxer

SvonD - B-front special!!

http://www11.zippyshare.com/v/46019865/file.html

Tracklist:
1. B-front & frontliner - Become the sky
2. Frontliner & b-front - 1.000.000 stars
3. High voltage & B-front - Everything starts
4. B-front - Inner creativity
5. Donker rollers - Atrocity (b-front remix)
6. B-front & Digital punk - awake
7. Frontliner & B-front - Godzz power
8. B-front & Slim shore - Chemical
9. the Pitcher & B-front - Noctus noa
10. Digital punk & B-front - Panic attack
11. B-front - Musical anlysis
12. Coone & B-front - Crossin' over
13. B-front - Neophobia
14. Max enforcer - Loudness (b-front remix)
15. High voltage & B-front - Everything Changes
16. Digital punk & B-front - For the girls
17. B-front & Frontliner - Magic
18. B-front - Sleepwalker
19. B-front & Slim shore - Scary noises

Ditmaal een B-front special gemaakt! waarom? omdat hij dat gewoon verdient! :thumbsup:
dit jaar mainstage defqon en decibel en natuurlijk HET gezicht van raw hardstyle! :D

vind het zelf persoonlijk heeeel erg leuk om specials te doen en hoop dat ik jullie hiermee ook mee kan blij maken! :)

geniet ervan! en kritiek is natuurlijk ALTIJD welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gadverdamme B-Front :sick:




Deze gaat mee!! :yay: Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:10 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Gadverdamme B-Front :sick:




Deze gaat mee!! :yay: Ben benieuwd!


haha geniet ervan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, maar waar zijn de oude tracks en 2sidez tracks? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:13 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Leuk, maar waar zijn de oude tracks en 2sidez tracks? :P


nu je het zegt! :P
niet echt aan gedacht eigenlijk... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 23:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Al genoeg b-front gehoord laatste tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Al genoeg b-front gehoord laatste tijd :P

kan niet :P

Gaat meeeeeeeeeee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgen we dit weer: 'HET gezicht van de Raw Hardstyle'..... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Krijgen we dit weer: 'HET gezicht van de Raw Hardstyle'..... :')

Dat vind ik idd ook onzin.

Toch geniet ik altijd weer van B-front, dus ik pak deze ook wel even mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Setje zou me persoonlijk redelijk snel gaan vervelen, meerendeel van deze tracks hebben al zóvaaak in sets gezeten >.<. En tracks zoals Confuse, Resimulated, MF Psycho stop je er dan niet in.. :( jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:09 
 
Hardtraxxer

wvd schreef:
Setje zou me persoonlijk redelijk snel gaan vervelen, meerendeel van deze tracks hebben al zóvaaak in sets gezeten >.<. En tracks zoals Confuse, Resimulated, MF Psycho stop je er dan niet in.. :( jammer.


ja sorry die tracks heb ik dan weer net niet :( anders had ik ze zeer zeker wel erin gedaan :)

FRArnold schreef:
Krijgen we dit weer: 'HET gezicht van de Raw Hardstyle'..... :')

meneer lion heeft zoals altijd wel iets negatiefs om uit te spreken :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
FRArnold schreef:
Krijgen we dit weer: 'HET gezicht van de Raw Hardstyle'..... :')

meneer lion heeft zoals altijd wel iets negatiefs om uit te spreken :surrender:

En jij moet weer persoonlijk iemand aanvallen.. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Krijgen we dit weer: 'HET gezicht van de Raw Hardstyle'..... :')



FF quote van jou ;)


FRArnold schreef:
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!




Wat doet meneer nu zelf ? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:35 
 

dikke dikke set! zoals andere al zeiden.. wel jammer dat er geen oudere tracks van hem tussen zitten. maarja maakt niet uit! gaat mee! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:44 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
FRArnold schreef:
Krijgen we dit weer: 'HET gezicht van de Raw Hardstyle'..... :')



FF quote van jou ;)


FRArnold schreef:
Ten eerste: Waarom word er zoveel gereageerd door mensen dat ze hem niet meenemen! Dit zie ik bij meer setjes, en vaak zijn het dezelfde mensen! Als je niks boeiends te melden heb, hou dan gewoon je mond!!




Wat doet meneer nu zelf ? :')


hopelijk opent die zijn ogen nu wel thanks roberttt ^^

DarkestSymphony schreef:
dikke dikke set! zoals andere al zeiden.. wel jammer dat er geen oudere tracks van hem tussen zitten. maarja maakt niet uit! gaat mee! :thumbup:

had graag wat oudere tracks willen doen van b-front maarja nooit echt aan gedacht om eerlijk te zijn :innocent:
leuk dat je hem mee neemt geniet ervan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:53 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest


misschien is dat ook wel zo weet zelf vrij weinig van donkey rollers af :)
maar voor mijn gevoel heeft b-front het rauwe hardstyle wel echt in beeld gebracht 2 jaartjes geleden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest


Wat maakt het uit dat hij vind dat B-Front HET gezicht is van de Raw Hardstyle. Moet hij toch kunnen vinden, snap de commotie hier echt niet.

OT: Neem em niet mee, de tracks in de set heb ik echt te vaak gehoord. Miss een Alphaverb special de volgende keer? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest


Jonge waar maken jullie je druk om ? ik ga bij jouw setjes toch ook niet huilen om je verhaaltje wat er onderstaat?


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 12:59 
 
Hardtraxxer

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest


Wat maakt het uit dat hij vind dat B-Front HET gezicht is van de Raw Hardstyle. Moet hij toch kunnen vinden, snap de commotie hier echt niet.

OT: Neem em niet mee, de tracks in de set heb ik echt te vaak gehoord. Miss een Alphaverb special de volgende keer? :woot:


oeh dat noem ik nog is een goed idee! volgende week ga ik ermee aan de gang! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

btw het setje was wel lekker, alleen voortaan wat oudere tracks gebruiken. Zoals bij je Crypsis set ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Pommer schreef:
Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest


Wat maakt het uit dat hij vind dat B-Front HET gezicht is van de Raw Hardstyle. Moet hij toch kunnen vinden, snap de commotie hier echt niet.


Dat kan hij idd vinden en dat maakt me ook geen zak uit, maar hij brengt het alsof het een feit is.

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Arnold heeft wel gelijk hoor, B-Front hét gezicht van raw hardstyle? Ik geloof dat Donkey Rollers om maar wat te noemen toch wat toonaangevender zijn geweest


Jonge waar maken jullie je druk om ? ik ga bij jouw setjes toch ook niet huilen om je verhaaltje wat er onderstaat?


-.-


Ik maak me helemaal niet druk? En als jij zo ontroerd wordt door de mooie verhaaltjes mag je best wel een traantje laten hoor, hoef je je echt niet voor te schamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hbe jij een zakdoekje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:04 
 
Hardtraxxer

haha droogheid :P

mannen zullen we verder gewoon weer on topic gaan :)
hou niet zo van discussies haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@roberttt en Svond

Bij de meeste sets staat er geen onzin in de beginpost, maar word er daaronder onzin gepraat!
Eergisteren was er hier bij het kopje 'feesten' volgens mij nog een discussie over 'Raw Hardstyle' dus ik benoemde het even daarnaar. Iemand had het toen ook over het gezicht van de Raw Hardstyle:'B-front''. Sowieso, ook al wat Pommer zegt: Raw Hardstyle staat volgens mij voor volle en snoeiharde kicks en duistere sounds. Alleen voor het laatste komt B-Front in aanmerking. Nog nooit geluisterd naar Zany, Donkey Rollers, The Beholder, Thera of Catatonic Overload? Volgens mij praten we dan over beide facettes.

Sowieso slaat de hele discussie nergens op over Raw Hardstyle en heb ik niks op je(svond) set aan te merken, die zal vast prima zijn, maar heb ik er wat op aan te merken dat je zo'n uitspraak levert zonder dat je, zoals je zelf zegt, de Donkey Rollers nog niet eens goed kent.

Laten we er dus vooral geen ruzie over krijgen, of een discussie voeren die inmiddels al geen discussie meer is, door het zielig doen tegen elkaar. Ik heb een mening, wat volgens mij het meerendeel een feit vind, alleen hoe ik het bracht was misschien minder leuk, sorry daarvoor, maar kom nou eens met sets die exclusief zijn, en idd jammer dat je 2-sidez niet hebt meegenomen in je set.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle