Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:23 

Hardtraxxer

No Regretz - Re-Make Nightlife Mix

http://www64.zippyshare.com/v/26194726/file.html

Tracklist:
1. Crypsis - Nackt
2. The Machine - Times like these
3. Crypsis feat. Luna - Torture
4. Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
5. Jack of Sound - Kaylee's Nightmare
6. The R3belz - Shade
7. The Beholder and Max Enforcer - Be amazed
8. Zany and DV8 - Distorted - (B-front Remix)
9. Tat and Zat - Proud to be loud
10. Radical Redemption feat. Crypsis & Mc the Watcher - Unlike others
11. Catatonic Overload - Peace of Mind
12. Adaro - Haunter of the Dark
13. Revolutionz - Darkness
14. The Machine - Audiobot (B-front Remix)
15. The Machine & Chris One - Never fall asleep
16. Radical Redemption - Annihilate (Bram's Anti cut edit)
17. Prefix and Density - Breakout
18. The Beholder meets Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One Remix)
19. The R3belz - Temptation/Pattern 2 (No Regretz Edit)
20. Chris One - Psycho
21. Zany meets The Beholder - Do you want Heavy
22. Prefix and Density - Locked up
23. Degos and Re-Done - Outside the Box

Afgelopen zaterdag moest ik draaien op Nightlife, aangezien ik de afsluiter was mocht ik lekker voluit draaien!
Iets wat je aan mij wel kan overlaten :P Ze gingen goed los op me setje en heb heel veel leuke reacties ervan gehad :)
dus ik dacht laat ik een re-make maken voor de lieve mensjes hierzo :woot:

Mix zelf ging goed, lekker snel doorgemixt alleen 9->10 en 18->19 waren iets te abrupt uitgemixt.. :thumbdown:
Hoop dat ik er wat mensen blij mee kan maken! en als je hier toch bent laat maar een berichtje achter wat je ervan vind!

Kritiek is altijd welkom! Het liefst positief natuurlijk maar mag ook wel een beetje negatief zijn.. (niet te veel :P)

Grtz. Sven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:27 

Hardtraxxer

Zooo dit is zeker niet verkeerd.. komt op mn iphone voor onderweg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:42 

Bierkoning

Dit had ik op een feest zeker vet gevonden maar ik kan de meeste van de tracks wel schijten als ik ze thuis moet luisteren :P Misschien wat oudere tracks gebruiken de volgende keer? Of in ieder geval een paar minder gedraaide platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:52 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Dit had ik op een feest zeker vet gevonden maar ik kan de meeste van de tracks wel schijten als ik ze thuis moet luisteren :P Misschien wat oudere tracks gebruiken de volgende keer? Of in ieder geval een paar minder gedraaide platen.

op een feest pak ik toch liever de wat bekende platen met zo af en toe een klassieker ertussen door :-P maar je hebt gelijk hoor sommige tracks kan ik thuis ook niet meer aanhoren maar op een feest zijn ze dan weer super vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 01:01 

Hardtraxxer

Hebm nu voor de helft geluisterd ongeveer. Overgangen zijn bijna allemaal perfect, was bij je vorige set ook al vond ik.
sommige zijn wel beetje mainstream ja, maar vind het met wat van The Machine, dan peace of mind en wat van prefix & density erbij wel vett.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 19:36 

Hardtraxxer

kaalface schreef:
Hebm nu voor de helft geluisterd ongeveer. Overgangen zijn bijna allemaal perfect, was bij je vorige set ook al vond ik.
sommige zijn wel beetje mainstream ja, maar vind het met wat van The Machine, dan peace of mind en wat van prefix & density erbij wel vett.

thanks buddy! :D
wat vond je van de andere helft? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:27 

Hardtraxxer

verder nog luisteraars? ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 11:32 

Hardtraxx Newbie

Weer een heerlijk mixje man! Tracklist ziet er zeer netjes uit, mooi combi van mainstream en de wat rauwere hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 11:41 

Hardtraxx Crew

Tuurlijk een aantal nummers die ik de laatste tijd echt vaak gehoord heb :P Maar je lijst ziet er wel retegeil uit!! Gaat zeker geluisterd worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:44 

Donateur

Gaat weer mee kerel ;)

EDIT: nu aan don't fall asleep, tempo zit er echt aardig in en perfecte doormix overgangen :worship:. Overgang naar audiobot ging prima! Jij verrast me telkens weer opnieuw jonge! Als ik jou naam zie denk ik aan hele vette doormixen overgangen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 12:12 

Hardtraxx Veteran

Heeeeeeeel lekker! Van jouw mixwerk kunnen veel mensen nog wat leren denk ik :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle