Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spirit of Hardstyle LIVE @ Hard Bass 2018


Tracklist:
1. Spirit of Hardstyle intro
2. Noisecontrollers - You Know I Like It
3. Noisecontrollers - Who's Plan is it
4. Noisecontrollers & Bass Modulators - This is Eternity
5. Bass Modulators - Imagine
6. Bass Modulators - Sun Goes Down (Hard Bass 2018 Edit)
7. Bass Modulators & Max Enforcer - Our Soul
8. Noisecontrollers & Bass Modulators - Het gevoel van Hard Bass
9. Audiotricz - ID
10. Audiotricz & Villain - World is Mine (2018 edit)
11. Atmozfears - Sub Zero Project - Drop the Bomb
12. Noiscecontrollers & Atmozfears - This is our World
13. Atmozfears - Leave it all Behind
14. Atmozfears & Sub Sonik - Enya
15. Atmozfears & Audiotricz VS Headhunterz - Subsonic Hands Up (Mash-Up)
16. Atmozfears & Audiotricz - Reawakening (Sogma Orchestra Edit)
17. Noisecontrollers - Spirit of Hardstyle (NCBM Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:57 
 
Hardtraxxer

Voor dit soort lage kwaliteit filmpjes zonder tracklist kom ik niet naar het livesets gedeelte :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
SVB jank toch eens op met je kut kwaliteit livesets zonder TL die niemand wilt jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hier ook geen beleid op komen? Enkel livesets in fatsoenlijke kwaliteit alsjeblieft :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Kan hier ook geen beleid op komen? Enkel livesets in fatsoenlijke kwaliteit alsjeblieft :x

Of Sander moet een keer gezond verstand krijgen en niet alles posten wat ook maar gepost kan worden. Anders kunnen we het beleid aan blijven passen op zijn posts, dan vindt hij wel weer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Wootum weer eens een halve liveset komt posten zonder tl of iets dergelijks > Niemand die klaagt
Doet Svbtwee zoeits of iets wat daar op lijkt > Mimimimi :cry:

Als iemand met een andere gebruikersnaam dit had aangemaakt was er weer niets aan de hand geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hou op te janken en post gewoon normaal.

Je weet zelf prima wat je doet.

Als iemand een set met kut kwaliteit post dan wordt dat altijd gemeld. Hoe dom ben je :lol:

En ook mooi dat je Wootum hiervan beschuldigt maar een snelle glimps naar zijn posts van Januari en je ziet maar een comment op een liveset, dus eveneens daar lul je maar wat uit je nek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Als Wootum weer eens een halve liveset komt posten zonder tl of iets dergelijks

Ja joh gooit die brabo ook maar onder de bus. kan jou het rotte
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja joh gooit die brabo ook maar onder de bus. kan jou het rotte

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit slaat nergens op. Ik begin het gezeur op jou soms moe te worden, maar je bent geen amoebe toch? Dan had je dit zelf ook wel kunnen bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Svbtwee schreef:
Als Wootum weer eens een halve liveset komt posten zonder tl of iets dergelijks

Ja joh gooit die brabo ook maar onder de bus. kan jou het rotte

Nee jonge, moet carnavalle met jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ja wel :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een bandje om z'n hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 17:15 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Wat bezielt een persoon om 8uur lang je Go Pro op je hoofd te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Voor dit soort lage kwaliteit filmpjes zonder tracklist kom ik niet naar het livesets gedeelte :mad:


Hallo wat doe jij hier uberhaupt, ga eens terug naar je topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Jordi schreef:
SVB jank toch eens op met je kut kwaliteit livesets zonder TL die niemand wilt jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als iemand met een andere gebruikersnaam dit had aangemaakt was er weer niets aan de hand geweest


Jawel. Wat een slachtofferrol dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff OT: man man man loop eens niet zo te miepen, dit is toch beter dan niks? Vind de kwaliteit niet eens zo heel bedroevend, je kan de tracks er nog gewoon uithalen. En geen ingevulde tracklist nounou, staat zo vaak bij andere sets. Zijn altijd wel de zelfde mensen die gaan moeten lopen piepen, kansleaus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ff OT: man man man loop eens niet zo te miepen, dit is toch beter dan niks? Vind de kwaliteit niet eens zo heel bedroevend, je kan de tracks er nog gewoon uithalen. En geen ingevulde tracklist nounou, staat zo vaak bij andere sets. Zijn altijd wel de zelfde mensen die gaan moeten lopen piepen, kansleaus.


Je moet toch enigzins aan kwaliteit beheren hier, net als in het gratis tracks topic destijds. En dat nu uitgerekend svb dit weer doet om z'n postcount op te krikken en vervolgens andere mensen beschuldigt dit te doen terwijl ze het niet eens doen zegt genoeg. Anders kun je dit subfora weer lekker volspammen met filmpjes van setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk, ben ik met je eens. Maar dit is niet een setje van een stelletje B-artiesten, dus wat dat betreft vind ik dit wel kunnen, ook omdat er geen livestream was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach. Kwaliteit van het filmpje nog niet kunnen horen, maar gezien de lijst ga ik hem vanavond thuis eens lekker aan zetten. Ik ben er dus wel blij mee dat hij hier staat. Bedankt SVB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:05 
 
Hardtraxx Addict

Set helemaal bekeken. Dikke set en leuk hoe ze dit afgewisseld hadden met artiesten en nummers. Vind t trouwens ook niet vervelend als dit hier geplaatst wordt, want ben altijd erg benieuwd wat artiesten zoal draaien, dus inderdaad thanks SVB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Persoonlijk liever gewoon de volle HQ versie. Straks word dit net zoals het release toppa met 4 verschillende previews met wisselende kwaliteit van een liveset.

Hou het imo gewoon bij de live > preview > volle plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dan kan je nog wel 10 jaar wachten. Als de HQ er is flikker je deze er toch gewoon uit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 21:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Goed, laten we vanaf vandaag afspreken dat we op basis van common sense normale kwaliteit uploaden voor volledige livesets. Het is leuk dat iemand dit gefilmd heeft, maar hier valt niet fijn naar te luisteren en dus past het niet in de livesets sectie op dit forum.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle