sonnebloem schreef:
Ff OT: man man man loop eens niet zo te miepen, dit is toch beter dan niks? Vind de kwaliteit niet eens zo heel bedroevend, je kan de tracks er nog gewoon uithalen. En geen ingevulde tracklist nounou, staat zo vaak bij andere sets. Zijn altijd wel de zelfde mensen die gaan moeten lopen piepen, kansleaus.
Je moet toch enigzins aan kwaliteit beheren hier, net als in het gratis tracks topic destijds. En dat nu uitgerekend svb dit weer doet om z'n postcount op te krikken en vervolgens andere mensen beschuldigt dit te doen terwijl ze het niet eens doen zegt genoeg. Anders kun je dit subfora weer lekker volspammen met filmpjes van setjes.