Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 00:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey, misschien kunnen jullie aan mijn hoeveelheid posts zien hoe nieuw ik hier ben ;).
Maar geïnspireerd door de vele sets die hier gepost worden, heb ik zelf ook een poging gewaagd.

Ik heb een vijftal nummers van Donkey Rollers chronologisch aan elkaar gemixt. Het is mijn tweede mix, ik begin dus net (eerste is een minimix (8 min/3 tracks) indien interesse wil ik die ook uploaden, het betreft een tribute aan Williams Syndrome).

Link:
SndR - Donkey Rollers Tribute Mix.mp3

Tracklist:

01. Donkey Rollers - Immeasurably
02. Donkey Rollers - Followers
03. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
04. Donkey Rollers - Chopper
05. Donkey Rollers - LMPSJNK

Hij duurt ongeveer 20 minuten en is 320kbs (47mb), nog wat kort, maar het is een begin.

Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback, wees eerlijk en zo nodig hard, maar wel met redelijkheid a.u.b., ik wil het leren en dat doe je voornamelijk door fouten te maken.

BVD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

net even tijdens wiskunde je tribute geluisterd en vond het lekker klinken!
vind je nummerkeuze goed :cool: ! en ook leuk dat je het in chronologische volgorde hebt overgemixxed maar mijn punt van kritiek is je keuze van overmixen, je laat je tracks wat lang doorlopen en de nummers erg ver afbouwen waardoor er een beetje dipjes ontstaan in het geheel. Mijn tip is dus ook om je platen tijdens de op en afbouw in elkaar over te laten mixen en dan later van bass te switchen om een mooier lopen geheel te creeren!

voor de rest een leuk initiatief en ik pleur em wel op men mp3 spelert :innocent:

hoop dat je er wat aan hebt.

wouter
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Zijn in iedergeval lekkere tracks :thumbsup: ( maar dat komt altijd goed met de donkey rollers :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook deze ffkes meenemeng, Donkey Rollers :yay: Uitgebreid commentaar later :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2009 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dank je Wouterz, ik zou kijken of ik er bij mijn volgende set rekening mee kan houden. Ik ben momenteel bezig met een tribute set van Technoboy.

Ik ben ook erg benieuwd naar andere feedback, iemand hem al geluisterd en commentaar?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle