Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 16:36 
 
Hardtraxxer

Slim Shore @ Defqon.1 Weekend Festival 2015 | MAGENTA:


Tracklist:
1. Dutch Master & Luna - The Scene (Hard Edit)
2. Dutch Master - Slammin The Bazz
3. Dutch Master - Back To The Real Style
4. Dutch Master - Killer Beat
5. Dutch Master - Taste Me
6. Slim Shore - Into Space
7. Dutch Master - Get Up
8. Dutch Master & Luna - Copies Are Faking
9. Dutch Master - Floorspin
10. Slim Shore - Scars
11. Dutch Master - Insomnia
12. Dutch Master - Flashback
13. Slim Shore & B-Front - Chemical
14. Dutch Master - Motion
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 16:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hier had ik graag bij willen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 16:42 
 

Vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 17:01 
 
Hardtraxxer

Dit was echt genieten :love:

Welcome to the scene you fuckers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 en 12 ken ik niet. Zo even luisteren maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:09 
 
Hardtraxxer

BAAS! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Set van het weekend voor mij :worship: ik was al groot fan van de oude Dutch Master platen, maar na het horen van deze set is het alleen nog maar meer geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas toen niet bij geweest, geloof bij de Silver gestrand, maar dit is wel gruwelijk 10/10 baas :love:

Mis er eigenlijk maar eentje, Recalled to Life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Ik stond toen bij Geck-o, zonde dat ze overlapten op de timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 12:24 
 

Firetrap schreef:
Helaas toen niet bij geweest, geloof bij de Silver gestrand, maar dit is wel gruwelijk 10/10 baas :love:

Mis er eigenlijk maar eentje, Recalled to Life.


Is ook een plaat van de nieuwe Dutch Master (Olaf).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 12:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vet, maar jammer dat ie de originele The Scene niet draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
2 en 12 ken ik niet. Zo even luisteren maar.


12 niet? Ik weet 100% zeker dat je Flashback tof gaat vinden!

OT:

Vette lijst! Een paar tracks deden mij nooit watl, maar de rest zeker wel! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette tracklist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Leonidas schreef:
2 en 12 ken ik niet. Zo even luisteren maar.


12 niet? Ik weet 100% zeker dat je Flashback tof gaat vinden!

OT:

Vette lijst! Een paar tracks deden mij nooit watl, maar de rest zeker wel! :yay:

Nope. Ik luister pas hardstyle sinds 2009. Dus ja ik heb niet alles meegekregen van daarvoor. Natuurlijk probeer ik me zo goed mogelijk te verdiepen. Dus soms heb je van die tracks die er dan door heen glippen op een of andere manier. Ook ligt de sound van toen en van early mij veel meer dan 90% van hardstyle van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Charon_NL schreef:
Leonidas schreef:
2 en 12 ken ik niet. Zo even luisteren maar.


12 niet? Ik weet 100% zeker dat je Flashback tof gaat vinden!

OT:

Vette lijst! Een paar tracks deden mij nooit watl, maar de rest zeker wel! :yay:


Nope. Ik luister pas hardstyle sinds 2009. Dus ja ik heb niet alles meegekregen van daarvoor. Natuurlijk probeer ik me zo goed mogelijk te verdiepen. Dus soms heb je van die tracks die er dan door heen glippen op een of andere manier. Ook ligt de sound van toen en van early mij veel meer dan 90% van hardstyle van nu.


Ah zo op die manier. Ik ben me ook wel na verloop van tijd nog verder gaan verdiepen, als in heel 'diep', waaronder ook genres als oldschool, houseclassics, early rave, hardtrance and so on. Blijft leuk om kennis te maken met weer onbekend materiaal.

Wat vond je van Flashback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar zijn beste is altijd nog 'Scars' :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo jammer dat ik deze set gemist heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Ah zo op die manier. Ik ben me ook wel na verloop van tijd nog verder gaan verdiepen, als in heel 'diep', waaronder ook genres als oldschool, houseclassics, early rave, hardtrance and so on. Blijft leuk om kennis te maken met weer onbekend materiaal.

Wat vond je van Flashback?

- Ah kijk. Ja ik houd ook wel van Hardtrance. Heb niet zo veel met die andere genres die jij noemt. Maar mede doordat hardstyle laatste anderhalf jaar nauwelijks interessant meer was ben ik mij veel meer in klassieke muziek gaan verdiepen, ook omdat ik zelf piano speel. Laatste maanden weer iets actiever hardstyle gaan volgen, er komen weer best wat leuke plaatjes voorbij als je goed zoekt.
- Lekker, aparte sounds in de intro. Vind het wel vet :thumbsup:
- Over Dutch Master Works gesproken: dat label is ook echt totaal vergeten geraakt of niet dan? Is ook niet heel verwonderlijk zonder Showtek, maar was toch wel een groot label eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje wel ja,

Enige wat ik me nog kan herinneren zijn een beetje de eerste Dillytek plaatjes volgens mij, en nog wat van Kodex ... Voor de rest kan ik het me ook niet echt voor de geest halen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijne plaatjes zeg, kende een hoop ook nog niet. Flashback :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is Siren :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2020 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die deze nog heeft? Staat nergens meer online volgens mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 08:46 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle