Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 18 jan 2019 17:52
Geodude 18%  18%  [ 3 ]
Meowph 18%  18%  [ 3 ]
Rapidash 35%  35%  [ 6 ]
Zubat 29%  29%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daar is dan de laatste poule van ronde 1.2! Volgende week de laatste groepsronde en dan door met de knockoutfase.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set.

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden op Mixcloud, en jullie weten het: het gaat om de dj skills. Tracklist minimaal mee laten wegen in je stem.

Geodude


Meowph


Rapidash


Zubat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meowth* niet Meowph
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Meowth* niet Meowph


Deze heeft een hazenlip, niks aan te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Meowth* niet Meowph


Deze heeft een hazenlip, niks aan te doen

Tering :lol: Geen zin om aan te passen dus het blijft Meowth met hazenlip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 18:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meowph ogen dift
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

OT: van het weekend maar ff gaan luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zubat gestemd, mixwerk was dik in orde, goede opbouw en ook samenhang van de tracks maar toch gevarieerd genoeg. Rapidash op #2 voor mij. Meowph begon goed met die eerste overgang maar vond de 2 daarna minder goed passen, en er werd zo te horen ook flink in het rood gedraaid, dat vond ik wel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 14:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zubat gestemd, mixwerk was dik in orde, goede opbouw en ook samenhang van de tracks maar toch gevarieerd genoeg. Rapidash op #2 voor mij. Meowph begon goed met die eerste overgang maar vond de 2 daarna minder goed passen, en er werd zo te horen ook flink in het rood gedraaid, dat vond ik wel minder.


Dit hoor ik niet terug? Ik blok nog even over welke, gaat allemaal redelijk gelijk op voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:
Zubat gestemd, mixwerk was dik in orde, goede opbouw en ook samenhang van de tracks maar toch gevarieerd genoeg. Rapidash op #2 voor mij. Meowph begon goed met die eerste overgang maar vond de 2 daarna minder goed passen, en er werd zo te horen ook flink in het rood gedraaid, dat vond ik wel minder.


Dit hoor ik niet terug? Ik blok nog even over welke, gaat allemaal redelijk gelijk op voor mij.


Bijvoorbeeld vanaf 19:45.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Geodude : Leuke zelfspot aangaande je vorige mix :thumbup: Setje met hoge pieken (Bassline, Play & The Red Kill :worship:) maar minstens net zulke diepe dalen, waarom je Kick it to the Bone er nog in hebt gestopt is mij een raadsel want het is onwijs slordig. Net als je vorige set hele toffe TL maar was het mixwerk niet meer dan oke

Meoph: Helemaal eens met Delt-A, het kraakt aan alle kanten waardoor het erg onprettig luistert. Het kan liggen aan het in het rood draaien of de kwaliteit van de tracks. Erg zonde want er zitten een paar leuke overgangen in maar het geskipt naar alle overgangen in plaats van de hele set te luisteren hierdoor.

Rapidash : Vrolijke set en lekker vlot doorgemixt. Farther & Further na Mind Dimension was gedurfd, pakt ook wel uit maar niet 100% lekker. Dikke plus voor de creativiteit. Daarna ben je de set een beetje kwijt in mijn ogen, het gat tussen Ride en Yes/Sucka Beatz vind ik zelf erg groot. De set bestaat hierdoor uit 2 verschillende delen lijkt het.

Zubat: Time to Party haalde het tempo er in het begin enorm uit, ook je manier van mixen voelt heel vreemd aan. Rommelig is denk ik het beste woord terwijl het niet ernaast zat of iets. Ik kwam niet lekker in de set en kan mijn vinger er niet precies op leggen. Mijn vermoeden is dat je thema was rare kicks en dat is aardig gelukt ;)

Mijn stem gaat naar Rapidash :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle