Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 10 jan 2019 12:45
Drowzee 32%  32%  [ 7 ]
Graveler 18%  18%  [ 4 ]
Onix 9%  9%  [ 2 ]
Pidgey 41%  41%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry voor de vertraging, maar hier is dan toch poule D van de Hardtraxx DJ Battles! In deze poule nemen Drowzee, Graveler, Onix en Pidgey het tegen elkaar op.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set.

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden in de Soundcloud beschrijving, en jullie weten het: het gaat om de dj skills. Tracklist minimaal mee laten wegen in je stem.

Drowzee


Graveler


Onix


Pidgey
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom 4 toffe sets maar heb deze ronde voor Graveler gekozen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie dat je bent overgestapt op mixcloud. Hoe heb je hier precies de tracklists toegevoegd? Lukt me niet op ze te bekijken op telefoon of pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 12:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Ik zie dat je bent overgestapt op mixcloud. Hoe heb je hier precies de tracklists toegevoegd? Lukt me niet op ze te bekijken op telefoon of pc.


Je moet ingelogd zijn in Mixcloud wil je de TL's kunnen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben inderdaad overgestapt op Mixcloud, omdat mijn eigen Soundcloud helemaal volgespamd stond met de dj battles en mijn eigen setjes daardoor ondergesneeuwd werden. Iets lastiger met de tracklists, maar daardoor gaan die dus (waarschijnlijk) nog minder invloed hebben op de stemmen hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die van Pidgey het beste, strak gemixt en paar leuke mash ups ook. Zelf gemaakt?
Graveler was me iets te rommelig met breaks door elkaar heen, wel het meest creatief proberen te mixen ook al ben ik er geen fan van. Drowzee was me in het begin wat te saai qua mixwerk, halverwege de set zaten er leuke overgangen in. Is ook wel dat euforisch helaas minder opties biedt voor overgangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Drowzee: Net als je vorige set een prima luisterset, geen diepe dalen maar ook geen hoge pieken helaas.

Graveler: Volledig eens met Theon, wat rommelig maar hoorde dat je lekker ''aan het werk'' was om echt te mixen wat ik (zoals al eerder aangegeven) erg waardeer in een set. Voor mij hoeft het niet perfect ^^

Onix: Waar je vorige set enorm strak in elkaar zat vond ik deze persoonlijk niet best. Het proberen van de volgende vocals mixen in de lopende climax is denk ik maar 1x goed gelukt, de rest zit ernaast of vocals door elkaar heen. En weer om de plaat het gebruik van de Flanger..

Pidgey: Zeer verrast door de opening mash-up :thumbsup: maar daar achter aan meteen Final Song :yay: Verder weinig op aan te merken, loopt vloeiend in elkaar over en de plaatkeuze past erg goed bij elkaar (Houd op met die Flanger verdulleme :list: )

Het ging tussen Graveler & Pidgey, The Bird is the Word...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drowzee: dik in orde qua mixwerk, maar steekt er inderdaad niet echt bovenuit.

Graveler: beginnen met crea diem, heerlijk plaatje blijft dat zeg. Mixwerk dik in orde.

Onix: prima mix, maar inderdaad soms wat rommelig met de vocals.

Pidgey: deze vond ik het vetst. Gave overgangen en mash ups. Alleen een beetje jammer dat de 2e climax van The Solution ontbreekt, maar dat neem ik dan maar voor lief :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle