Overgang 1: Ligt er net naast, met een echo effect was de overgang beter geweest
Overgang 2: ligt er naast, gebruikt ze wel de echo die ze eerder ook had kunnen gebruiken
Overgang 3: Op zich oke
Overgang 4: Ligt er heel erg naast
Overgang 5: Ik hoorde hier niet eens een overgang, zie ik maar als iets positiefs nu
Overgang 6: Ligt er ook weer naast, plus een Hee Hoo in de overang (kan zij natuurlijk niks aan doen, maar wellicht doet 't publiek dit expres?)
Overgang 7: Ligt er ook naast
Overgang 8: Ligt er naast, hele vreemde tease.. Ook wel kut met zo'n vocal in de intro, maar nog steeds niet best
Overgang 9: Qua beatmatch misschien nog de beste tot nu toe, maar word niet best uitgemixt
Overgang 10: Vreemde tease, ligt er ook weer naast plus vocalen door elkaar.. jeetje
Overgang 11: Ligt er ook weeeeer naast..
Overgang 12: Hee, een 2e climax.. nog niet gehoord. Ook de beste plaat om een 2e climax te laten horen, props. Oeh... ze fade de track uit.. , op een vreemde manier. Even door de microfoon heen schreeuwen om haar nieuwe track te promoten. Niet geweldig..
Overgang 13: Ohja, er is geen overgang. Maar de start van Colours... echt waar.. hoe DOM kan je zijn.
Overgang 14: Slecht uitgemixt, zat wel goed on beat
Overgang 15: Goede beatmatch, vooruit
Overgang 16: Oeh, ze krijgt vertrouwen, weer een goede beatmatch. De beste overgang tot nu toe
Overgang 17: Ook een redelijke overgang zoals veel van haar collega DJ's nu ook doen.
Ik denk dat ik wat overdrijf als dit tegenwoordig de standaard is, maar het geeft wel heel erg goed weer hoe vreselijk onbelangrijk de dj skills nu nog zijn. Ik vind dit echt, maar dan ook echt vreselijk jammer. De trackkeuze zelf is ook belabberd, maar dat is dan nog een smaakkwestie. Maar jezus man dat een grote organisatie dit op een feest wil hebben is ronduit belachelijk en schandalig dat dit zover is gekomen.
Ook onder de YT link zelf zie ik bijna alleen maar negatieve reacties, en terecht! Ziet Bass Events dit dan zelf niet?