Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 17:08 
 
Hardtraxx Veteran




Tracklist:

Citaat:
01. MANDY - Gimme Your Love
02. Tiësto & Dzeko ft. Preme & Post Malone - Jackie Chan (MANDY Remix)
03. Lost Identity - Who We Are
04. Coone ft. Rochelle - Into The Madness
05. Dimitri Vegas & Like Mike vs. Ummet Ozcan - The Hum (Brennan Heart WE R Hardstyle Edit) w/ Dimitri Vegas & Like Mike vs. Ummet Ozcan - The Hum (Party Thieves Festival Trap Remix)
06. Major Lazer & DJ Snake ft. MØ - Lean On (MANDY Bootleg)
07. Frontliner - Dream Dust (2019 Edit)
08. Darren Styles - Us Against The World (Da Tweekaz Remix)
09. Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't You Worry Child (MANDY Bootleg)
10. DJ Isaac - Burn (Sub Zero Project Remix)
11. Dimitri Vegas & Like Mike & David Guetta & Afro Bros ft. Daddy Yankee & Natti Natasha - Instagram (MANDY Remix)
12. Max Enforcer - Lost In Paradise
13. MANDY ft. Jelle Van Dael - We Are Warriors (Live Vocals)
14. Headhunterz ft. Tatu - Colors
15. MANDY - Bodyshock
16. Meduza ft. Goodboys - Piece Of Your Heart (Hard Driver Bootleg)
17. Juice WRLD - Lucid Dreams (MANDY Remix)
18. MANDY - Raggadrop
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat dit al een serieuze kandidaat is voor slechtste setje van het decennium. Zelden zo'n liefdeloze en slecht gemixte set gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 14:53 
 
Hardtraxxer

Er zijn erbij hier die Gostosa hebben zien optreden ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Er zijn erbij hier die Gostosa hebben zien optreden ...

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Er zijn erbij hier die GOSTOSA hebben zien optreden ...

fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik durf niet te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik durf niet te luisteren.


Maar kijken wil je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overgang 1: Ligt er net naast, met een echo effect was de overgang beter geweest
Overgang 2: ligt er naast, gebruikt ze wel de echo die ze eerder ook had kunnen gebruiken
Overgang 3: Op zich oke
Overgang 4: Ligt er heel erg naast
Overgang 5: Ik hoorde hier niet eens een overgang, zie ik maar als iets positiefs nu
Overgang 6: Ligt er ook weer naast, plus een Hee Hoo in de overang (kan zij natuurlijk niks aan doen, maar wellicht doet 't publiek dit expres?)
Overgang 7: Ligt er ook naast
Overgang 8: Ligt er naast, hele vreemde tease.. Ook wel kut met zo'n vocal in de intro, maar nog steeds niet best
Overgang 9: Qua beatmatch misschien nog de beste tot nu toe, maar word niet best uitgemixt
Overgang 10: Vreemde tease, ligt er ook weer naast plus vocalen door elkaar.. jeetje :oh:
Overgang 11: Ligt er ook weeeeer naast..
Overgang 12: Hee, een 2e climax.. nog niet gehoord. Ook de beste plaat om een 2e climax te laten horen, props. Oeh... ze fade de track uit.. , op een vreemde manier. Even door de microfoon heen schreeuwen om haar nieuwe track te promoten. Niet geweldig..
Overgang 13: Ohja, er is geen overgang. Maar de start van Colours... echt waar.. hoe DOM kan je zijn.
Overgang 14: Slecht uitgemixt, zat wel goed on beat
Overgang 15: Goede beatmatch, vooruit
Overgang 16: Oeh, ze krijgt vertrouwen, weer een goede beatmatch. De beste overgang tot nu toe
Overgang 17: Ook een redelijke overgang zoals veel van haar collega DJ's nu ook doen.

Ik denk dat ik wat overdrijf als dit tegenwoordig de standaard is, maar het geeft wel heel erg goed weer hoe vreselijk onbelangrijk de dj skills nu nog zijn. Ik vind dit echt, maar dan ook echt vreselijk jammer. De trackkeuze zelf is ook belabberd, maar dat is dan nog een smaakkwestie. Maar jezus man dat een grote organisatie dit op een feest wil hebben is ronduit belachelijk en schandalig dat dit zover is gekomen.

Ook onder de YT link zelf zie ik bijna alleen maar negatieve reacties, en terecht! Ziet Bass Events dit dan zelf niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.


Ook al zou 't een koningshuisfeest zijn.. als Willy niet kan draaien dan zet je 'm toch niet neer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.


Ook al zou 't een koningshuisfeest zijn.. als Willy niet kan draaien dan zet je 'm toch niet neer..

Willy is geen push-project als Mandy. Anders zou dit echt ook wel gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2020 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
G1LL schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.


Ook al zou 't een koningshuisfeest zijn.. als Willy niet kan draaien dan zet je 'm toch niet neer..

Willy is geen push-project als Mandy. Anders zou dit echt ook wel gebeuren


Zal allemaal best. DWX en Bas Events moeten zich dood schamen dat ze hier geld en energie in pompen. Alsof je m'n 140 kilo wegende buurman de 100 meter sprint wil laten doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog nooit zoveel negatieve comments onder een hardstyle setje gezien op YouTube. Dan is het gewoon echt niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 10:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe kunnen de mensen achter Reverze dit online zetten dan. Zelfs een dove hoort hoe tenenkrommend slecht dit is. Als ik een zelfrespecterende organisatie was had ik dit lekker heel diep onder het stof verstopt.

Alhoewel, als je een zelfrespecterende organisatie bent zet je MANDY niet eens op het podium (althans niet als DJ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
(althans niet als DJ).


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.

De grootste cringe is nog steeds dat er bij DWX iemand is die zich keihard inzet om deze dame overal op het podium te krijgen, en andere artiesten zo ver krijgt om voor haar te ghostproducen.
Dat je 't probeert, oke, maar nu een paar jaar verder mag je toch onderhand wel concluderen dat dit project gigantisch is mislukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.

De grootste cringe is nog steeds dat er bij DWX iemand is die zich keihard inzet om deze dame overal op het podium te krijgen, en andere artiesten zo ver krijgt om voor haar te ghostproducen.
Dat je 't probeert, oke, maar nu een paar jaar verder mag je toch onderhand wel concluderen dat dit project gigantisch is mislukt?

18 miljoen views op Raggadrop, 330K luisteraars per maand op Spotify en een sloot boekingen "project gigantisch mislukt" noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis The Z nog in dit topic die met een aantal drogredenen komt waarom deze set niet liep zoals de bedoeling was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monitoren kapot, mixer defect, fel licht ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Monitoren kapot, mixer defect, fel licht ect.


Ongesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat die filmpjes op Ha Ha Ha Hardstyle facebook wel heel erg zijn. Kan echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ik mis The Z nog in dit topic die met een aantal drogredenen komt waarom deze set niet liep zoals de bedoeling was.

:lol:
Ja die probeert het altijd weer recht te lullen.

voor degene die het Mandy topic gemist hebben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij heeft DWX een groot aandeel in dit feest. Praktisch alle anthems zijn DWX artiesten geweest, de artiesten die er draaien zijn ook voornamelijk alleen DWX artiesten geweest

Het straalt gewoon DWX uit. Dus dat Mandy er dan staat, niet zo raar denk ik.

De grootste cringe is nog steeds dat er bij DWX iemand is die zich keihard inzet om deze dame overal op het podium te krijgen, en andere artiesten zo ver krijgt om voor haar te ghostproducen.
Dat je 't probeert, oke, maar nu een paar jaar verder mag je toch onderhand wel concluderen dat dit project gigantisch is mislukt?

18 miljoen views op Raggadrop, 330K luisteraars per maand op Spotify en een sloot boekingen "project gigantisch mislukt" noemen?


Ja hallo raggadrop is gewoon viraal gegaan hoor die views zijn echt niet gekocht kom op jullie zijn altijd zo irritant hier haattraxx pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie zijn gewoon jaloers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Jongens en meisjes,

Maak er van wat je wilt, vindt er van wat je wilt.

Heb nogmaals niets te bewijzen. Vind de illuminatie link wel treffend: ga lekker verder met alle complottheorieën maken als je daar behoefte aan hebt. Wij gaan verder in de echte wereld.

P.S. hier hadden we alle 30.000 mensen, €50 gegeven om aan het einde van de set te luichen i.p.v. boeh te roepen: https://www.instagram.com/p/B0qkge5nIE-/

Je kunt je publiek namelijk gewoon kopen in deze tijden. Je kunt alles kopen: streams, YT views, FB likes, maar tegenwoordig dus ook publiek. Promoters wereldwijd boeken ook acts waar ze geld bij krijgen i.p.v. dat ze de artiest betalen. Ze zorgen er dan voor dat de club of festival gevuld is, dat het publiek blijft staan als je draait. Als je ze écht goed betaald dan regelen ze zelfs publiek dat mee doet tijdens de set en als het echt je lucky day is, dan gooien ze op het einde van de set hun handjes in de lucht voor je.

What a time to be alive :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle