Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:00 
 
Hardtraxxer

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan altijd zo boos worden van dit soort sets :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
:aww:


Hey doar haj'm wa
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Nog nooit zo'n onsamenhangende en slechte set geluisterd. Die overgangen gaan echt nergens over >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook wel knap eigenlijk.
In de hardstyle is het al geaccepteerd dat er niet meer gemixt wordt.
En dan weet je nog bijna iedere overgang te verkloten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ook wel knap eigenlijk.
In de hardstyle is het al geaccepteerd dat er niet meer gemixt wordt.
En dan weet je nog bijna iedere overgang te verkloten :lol:

Zij mixed tenminste nog live :P kunnen sommige artiesten op zo'n event ook amper zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben dit toch echt zo beu, treurigheid. Tijdens de set echt gedacht dat ze naar de cholera was van de drugs of whatever, heb me eige legge schamen. En dan zelf nog het lef hebben om de set stil te gooien en je eigen plaat te promoten. Ik had m heel zachtjes ingezet en lekker mn bek gehouden en na afloop maar half struikelend van t podium gelopen en doen alsof ik mn enkel breek, zodat men in ieder geval niet meer praat over mn droevige mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2020 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Na het lezen van de comments dacht ik: 'Mwoah zo erg kan het toch niet zijn?'. Nee, het was veel erger dan dat... Echt te droevig voor woorden dat dit überhaupt een podium krijgt, laat staan zo groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was ze ziek ofzo? Die instart van Colors xd xd
Lost in Paradise ook helemaal verneukt!
Wat een ramp dit!
Je zou maar lichtjockey moeten zijn bij deze set, met zulke slechte overgangen kun je t licht beter uit doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
:aww:


op een schaal van 1 tot 10, hoe gaaf vond jij het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 16:52 
 

hurricane schreef:
was ze ziek ofzo? Die instart van Colors xd xd
Lost in Paradise ook helemaal verneukt!
Wat een ramp dit!


Die instart van Colors komt door die verlangzaming van Lost in Paradise (zelfde deck)

Zelf ook wel eens nerveus geweest voor het draaien, dan maak je wel veel fouten. Maar dat was dan ook m'n 3e keer ofzo, voor <100 man, niet na 8 jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 07:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T is slecht, maar t blijft een lekker wijf :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
T is slecht, maar t blijft een lekker wijf :love:


Kijk gewoon porno.

Buongiorno.

Awethority schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haattraxx in het kwadraat weer! If you can do better, laat horen dan! Zo niet, shut up! Is gewoon een dikke floorfiller dit, niks mis mee!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle