Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Neophyte & The Viper - 98 to your mind (Neroz Bootleg) (Edit)
2. Regain - Underground (Live Edit)
3. Neroz - Child Of Darkness
4. Regain - This Is Regain (Live Edit)
5. Neroz - Supersonic Superstar (Shockerz Edit)
6. Regain & Bloodlust - Get Down
7. Neroz - Soulshock
8. ID (Regain - Oldschool?)
9. Neroz - Unleash Fury (Live Edit)
10. Neroz - Machinegun (Regain Remix)
11. Neroz - Death Knight
12. Neroz - Pinsir (Shock Sequence Live Edit)
13. Regain - Dominate (Live Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk idee maar vind het maar weinig toevoegen aan de beleving... . Zou denk ik anders zijn als ze in de toekomst de gehele set met een 3d camera vanuit het publiek zouden filmen. Beetje het idee van De q-stage op mysteryland een aantal jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 08:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Leuk idee maar vind het maar weinig toevoegen aan de beleving... . Zou denk ik anders zijn als ze in de toekomst de gehele set met een 3d camera vanuit het publiek zouden filmen. Beetje het idee van De q-stage op mysteryland een aantal jaar geleden.

Ja dat is waar. Live beelden met echt publiek zijn altijd beter. Ze hadden die set op deze manier vrijgegeven omdat het voorlopig niet op die (normale) manier kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke muziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Heerlijke muziek :worship:


Emre, heb jij als doel de hoogste postcount van heel Hardtraxx te halen? 10:43 was je nog met de set van Clockartz bezig :P

OT: Klein stuk van deze set live meegekregen, zitten een aantal flinke klappers tussen maar niet alles is mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Pedaalemre schreef:
Heerlijke muziek :worship:


Emre, heb jij als doel de hoogste postcount van heel Hardtraxx te halen? 10:43 was je nog met de set van Clockartz bezig :P

Spot on
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle