Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Neroz

Track(s): Machinegun (Regain Remix)

Sample/video:


Bron:
YT

hardstyle-releases/neroz-shock-sequence-h4hcd004-t68583.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Als hier wat ''hardere'' regain kicks onder hadden gezeten die ik van hem gewend ben dan had ik hem nog wel dik gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een grafherrie maakt Regain tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het trucje van Regain is nou toch wel is uitgewerkt, of heb ik het mis? Ik was best een tijdje fan van Regain zijn setjes, maar ik vind er tegenwoordig echt niks meer aan. Er is al tijden niks vernieuwends meer aan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Het trucje van Regain is nou toch wel is uitgewerkt, of heb ik het mis? Ik was best een tijdje fan van Regain zijn setjes, maar ik vind er tegenwoordig echt niks meer aan. Er is al tijden niks vernieuwends meer aan :sleep:


Nou de kicks zijn echt heel anders dan ie normaal maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:54 
 
Hardtraxx Newbie

edit kan weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:59 
 
Artiest

makrooy schreef:
PEPii schreef:
Het trucje van Regain is nou toch wel is uitgewerkt, of heb ik het mis? Ik was best een tijdje fan van Regain zijn setjes, maar ik vind er tegenwoordig echt niks meer aan. Er is al tijden niks vernieuwends meer aan :sleep:


Nou de kicks zijn echt heel anders dan ie normaal maakt.

Kan dit bevestigen inderdaad, kicks klinken anders dan zijn voorgaande.
Erg blij met deze remix op mijn album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

True, kicks zijn idd anders dan zijn voorgaande tracks. Desondanks vind ik de sound van Regain zijn platen totaal niet vernieuwend meer en dat gevoel heb ik ook bij deze remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2019 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die kicks klinken constant alsof er nog een mokerdikke climax achteraan komt, maar die komt dan niet.. Beetje meh. De drive zit er ook niet in, steeds die onderbrekingen, nee, dit wordt hem voor mij niet.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks