Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Red Dollar - Feel The Power:
http://www2.zippyshare.com/v/92372878/file.html

Tracklist:
1. Wildstylez - The Phantom Beat / V
2. Kayem vs El Grekoz - Dance Like A Pro (The Machine RROD Edit) / D
3. Headhunterz - Rock Civilization / V
4. Donkey Rollers - Chaos / D
5. DJ Duro - Cocaine MF (Al Pacino Mix) / V
6. Catatonic Overload - Insanity (Red Dollar Climax Cut) / D
7. Hyperdrive - The Punishment / V
8. Donkey Rollers - Motherf*ck (DJ Zany Remix Remastered) / D
9. Slim Shore - Syren / V
10. B-Front - Sleepwalker / D
11/12. Red Dollar Surprise / V/D
13. Mike NRG - Lost In Dreams (Mystery Motion & Lockjaw Remix) / V
14. The DizZorder feat. R-Tillary - End Of The Illusion (Red Dollar DJ Tool) / D

Gemixt met 1 platenspeler, 1 cdspeler. De V achter de track staat voor vinyl, D stat voor digitaal. Tracks 11/12 ga ik niet vertellen wat het zijn :P
Tracklist was van tevoren opgesteld, en heb verschillende varianten geprobeerd. Vond deze qua TL en mixwerk het beste werken. Was wel de 1e keer dat ik specifiek deze TL heb gemixt. Een paar van de overgangen waren dus al voorbereid (wist al precies waar ik de plaat in ging mixen), maar de meeste zijn gewoon 'zomaar' gedaan. Heb gewoon nog niet vaak genoeg geoefend om een vette mix neer te zetten zonder voorbereiding, dus dan maar zo.

Mixwerk is niet perfect al vond ik de meeste overgangen en teasers wel redelijk netjes gaan. Overgang van en naar Motherf*ck waren de minste vond ik iig. Cocaine MF ging ook ff fout (1 tel te vroeg gestart), maar heb ik nog aardig recht kunnen trekken vond k zelf.

Ben iig benieuwd naar jullie commentaar. Zitten een hoop creatieve / hele aparte overgangen / edits / whatever in - hoor graag of ze leuk zijn of dat ik gestoord ben :P

'DJ' naam is overigens niet definitief. Kon eigenlijk verder nergens op komen ^^

EDIT: Nog een keer geluisterd en heb nog wat eigen commentaar erbij voordat jullie me voor zijn XD. Overgang 11 op 12 loopt niet helemaal lekker als de claps erin komen, maar dat gaat ook erg moeilijk aangezien ik de plaat moet beginnen op een plek zonder kicks of claps of wat dan ook :P. Ook had ik het einde liever iets anders gedaan (13 gooide ik er iets te vroeg uit en ik laat 14 niet echt mooi stoppen... dacht dat het laatste stuk voor de reverse nog iets langer doorging >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind tracklist erg vet:)..neem hem mee en comments mixwerk volgen nog :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er zeer intressant uit! Gaat geluisterd worden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Serieus James, de vetste DJ naam die ik in tijden heb gezien! Fuckin origineel en slaat nog ergens op ook! :D
Ook een leuke tracklist! Ik ga 'm aankomende week zeker luisteren en comments ga je krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Phantom Beat! :worship:

Als je die in je set hebt, ben je gewoon een koning. Gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 22:53 
 

Gruwelijke dj naam +1
Phantom Beat +1

deze ga ik toch maar es ff testen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, phantom beat is egt vet! hele tracklist trouwes wel leuk.
En wat die djnaam nu betekent ofso maakt me niet egt, er staat teminste al niet bass of noise in en geen "z" :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 09:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geniale naam, je ziet er wel aan waar jou passie ligt :lol:

Setje ziet er lekker uit, neem em ff mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor de leuke reacties tot nu toe... benieuwd wat jullie van het setje zelf gaan vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Originele mix James, leuk gedaan! Vind die suprise toch niet zo, komt vooral door dat 1e nummer :innocent: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje moet ik nog ff gaan luisteren! Vind de naam wel vet man! :thumbsup:

Edit: 3 naar 4 vind ik niet mooi klinken, maar dat komt ook door dat intro van chaos.. daar kan je denk het beste alleen je set mee openen. Voor de rest de kleine dingetjes die je zelf al aangaf.. maar zeker een goede set en de tl is zoiezo nice, ga zo door man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Setje moet ik nog ff gaan luisteren! Vind de naam wel vet man! :thumbsup:

Edit: 3 naar 4 vind ik niet mooi klinken, maar dat komt ook door dat intro van chaos.. daar kan je denk het beste alleen je set mee openen. Voor de rest de kleine dingetjes die je zelf al aangaf.. maar zeker een goede set en de tl is zoiezo nice, ga zo door man! :thumbsup:


Thx! Van Rock Civ naar Chaos had het denk ik geholpen als het volume van Chaos wat lager begon. Ik vond het verder zelf vet hoe de screeches uit de intro aansluiten op de screeches uit Rock Civilization. Eigenlijk vooral de reden waarom ik 'm zo inmix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Maximum schreef:
Setje moet ik nog ff gaan luisteren! Vind de naam wel vet man! :thumbsup:

Edit: 3 naar 4 vind ik niet mooi klinken, maar dat komt ook door dat intro van chaos.. daar kan je denk het beste alleen je set mee openen. Voor de rest de kleine dingetjes die je zelf al aangaf.. maar zeker een goede set en de tl is zoiezo nice, ga zo door man! :thumbsup:


Thx! Van Rock Civ naar Chaos had het denk ik geholpen als het volume van Chaos wat lager begon. Ik vond het verder zelf vet hoe de screeches uit de intro aansluiten op de screeches uit Rock Civilization. Eigenlijk vooral de reden waarom ik 'm zo inmix :)


Ik snap je gedachtengang, vind het zelf wat minder mooi klinken, maar dat is mijn smaak. De rest van de mix ik dik oke en nogmaals (voor de 3e keer), nice naam haha! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 04:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat geluisterd worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker setje joh, maar Red Dollar, is dat één of ander pilleke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Lekker setje joh, maar Red Dollar, is dat één of ander pilleke?

Nee toch? :P anders vind ik het geen gruwelijke naam meer! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Lekker setje joh, maar Red Dollar, is dat één of ander pilleke?

Afbeelding
:drool: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha dan had ik het dus goed.
Deed ff research, en kwam zo op pillen terecht :P Blijkbaar is het ook een bandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
D-Ruz schreef:
Lekker setje joh, maar Red Dollar, is dat één of ander pilleke?

Afbeelding
:drool: :whistle:

SJONGHE JONGHE JONGHE toch :list:


hahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke ik vind Red Dollar dus echt een stomme naam :P

Maar hij gaat mee James!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gaat mee voor in de auto, thanks james ;)
Wil dat 'warme' geluid van vinyls wel eens horen waar mensen nou altijd over praten, alhoewel ik denk dat het tussen de oren zit maar goed.. heb er geen verstand van.

wat zeker is is dat deze TL mij aanspreekt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke de naam is niet cool meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
gaat mee voor in de auto, thanks james ;)
Wil dat 'warme' geluid van vinyls wel eens horen waar mensen nou altijd over praten, alhoewel ik denk dat het tussen de oren zit maar goed.. heb er geen verstand van.

wat zeker is is dat deze TL mij aanspreekt xD


Weet niet of je dat echt meekrijgt aangezien de opnamekwaliteit niet zo heel geweldig is. Zal wel aan het goedkope behringer kaartje liggen dat er tussen hangt om het op te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:31 
 

Maximum schreef:
PNXRMX schreef:
Maximum schreef:
Setje moet ik nog ff gaan luisteren! Vind de naam wel vet man! :thumbsup:

Edit: 3 naar 4 vind ik niet mooi klinken, maar dat komt ook door dat intro van chaos.. daar kan je denk het beste alleen je set mee openen. Voor de rest de kleine dingetjes die je zelf al aangaf.. maar zeker een goede set en de tl is zoiezo nice, ga zo door man! :thumbsup:


Thx! Van Rock Civ naar Chaos had het denk ik geholpen als het volume van Chaos wat lager begon. Ik vond het verder zelf vet hoe de screeches uit de intro aansluiten op de screeches uit Rock Civilization. Eigenlijk vooral de reden waarom ik 'm zo inmix :)


Ik snap je gedachtengang, vind het zelf wat minder mooi klinken, maar dat is mijn smaak. De rest van de mix ik dik oke en nogmaals (voor de 3e keer), nice naam haha! :thumbup:

eigenlijk alles wat hier staat heb ik dus ook, het klonk toch niet helemaal netjes samen

ben nu verder aant luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:52 
 

en heb em afgeluisterd, en ik vond em erg lekker!
lekker die tracks die ik niet vaak hoor langskomen in andere setjes! :thumbup:
mixwerk was qua beatmatching iig ook dik in orde!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle