Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yo James,

Lekker setje hoor :) Fijne plaatjes, leuk om weer eens te horen en de meeste overgangen liggen wel lekker. Je merkt zelf al wat verbeteringen op en daar ben ik het dan ook mee eens haha. Maar een lekker setje voor bij het in de file staan vanmorgen ^^

Ik zeg blijven doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor de opmerkingen iedereen :)

Wat vonden jullie van de overgang 11 op 12 (de "surprise") trouwens? De bedoeling is om de luisteraar ongemakkelijk te laten voelen zodra ze horen dat 11 komt (de nogal foute track dus), het nog erger te maken als ik 'm niet voor de break doormix, maar het allemaal weer goed te maken + meer met de volgende track en de manier waarop de timing van de tekst op elkaar inspeelt :P

Beetje ingewikkelde manier om te vertellen dat ik het zelf echt leuk vind om zulke 'foute' overgangen te maken :lol: Maar wat vinden jullie ervan? Leuk voor entertainment value, gewoon irritant of iets wat echt goed op de dansvloer zou werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die overgang in de surprise-act was wel tof ja, hoe je het hebt bedacht was briljant, de uitvoering helaas niet helemaal strak maar wel erg vet :D Denk dat het dagjespubliek boos op je gaat worden als je zoiets flikt, ik vind het geweldig!

Het is nog niet helemaal zoals het hoort te zijn maar van mij mag je vaker wat in elkaar flansen James, platenkeuze vond ik in orde en het mixwerk was ook goed, op hier en daar wat kleine foutjes die elke DJ wel kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was vanmorgen in de auto tot Syren gekomen, dus zo op de terugweg zal ik het eens goed beluisteren :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle