Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje zacht opgenome ofniet, of ben ik nou weer helemaal gek? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 14:14 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Tha master, mensen afzeiken doe je maar ergens anders...

Ontopic, heb het setje geluisterd.. Eerst een helft op dance-tunes radio, laatste stuk toenet verder geluisterd. Niet echt mijn tracklist ofz, maar het luistert wel leuk weg. Ik miste wel wat energie in de set ;)


doh
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn setje!

freddyadu8 schreef:
01. Raw Inc. - Activator Mashup

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 20:41 
 

had em geluisterd, en was wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 07:54 
 
Hardtraxxer

ThaMaster schreef:
ThaMaster schreef:
Totaal geen respect meer voor ze.


De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.

ehhh, wie ben jij dan?
en raw inc. mag best wel respect verdienen hoor, ze zijn er echt niet minder op geworden.. ik merk alleen maar vooruitgang ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Overload schreef:
ehhh, wie ben jij dan?
en raw inc. mag best wel respect verdienen hoor, ze zijn er echt niet minder op geworden.. ik merk alleen maar vooruitgang ;)

Thnx maat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

jezus wat een lekkere set zeg! thankyou! :thumbsup: :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Kijk dat vind ik dan nog wel een quote waarvan ik denk, oke hij snapt het zelf ook maar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens op net een vis op het droge die kerel. Ik heb de set beluisterd en vond het niet veel aan ook niet de eigen tracks. Mixen was wel goed alleen beetje saai niet echt zo van dat het lekker wegluisterd. kortom beter waren jullie gewoon met zijn 4ren dan had iedereen er veel meer van kunnen genieten.


Gast ff serieus, als je ziet wat jij zegt zijn die reacties die je er op krijgt niet bepaald raar. Die tony-t kraamt ook echt onzin uit. Dat heb ik hem al een keer normaal duidelijk duidelijk proberen, dus daar ga ik niet weer over in. Showey snapt temminste hoe hij met critiek om moet gaan, zelfs als het van die rare critiek is die jij levert. On topic: lekker set, alleen kan nog wel het een en ander aan worden verbetert, maar dat heeft ook met je eigen smaak te maken natuurlijk. Al met al; ga zo door! ;)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle