Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,

intro vind ik wel netjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wtr665 schreef:
rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,

intro vind ik wel netjes ^^

Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:34 
 
Hardtraxxer

Showey schreef:
wtr665 schreef:
rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,

intro vind ik wel netjes ^^

Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt! :D


tja, aan argumentatie ontbreekt het nog wel eens ooit.

Ik neem hem mee, TL ziet er goed uit en ik laat nog weten wat ik er van vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showey schreef:
wtr665 schreef:
rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,

intro vind ik wel netjes ^^

Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt! :D


tracks die beter bij elkaar passen,
en van mij mag het een tikkeltje rauwer maar daar zijn de meningen verschillend ofja,
krijg het rauwe gevoel niet :mad:

mijn #tip

Luister en bestudeer de setjes van The DizZorder en Mind.Illusion eens

ik ben er van overtuigd dat het je wat bij brengt :thumbup:

gezegt door iemand die zelf niet draait maar wel veel sets luistert :whistle:

opbouwende kritiek :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is lekker! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wtr665 schreef:
Showey schreef:
wtr665 schreef:
rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,

intro vind ik wel netjes ^^

Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt! :D


tracks die beter bij elkaar passen,
en van mij mag het een tikkeltje rauwer maar daar zijn de meningen verschillend ofja,
krijg het rauwe gevoel niet :mad:

mijn #tip

Luister en bestudeer de setjes van The DizZorder en Mind.Illusion eens

ik ben er van overtuigd dat het je wat bij brengt :thumbup:

gezegt door iemand die zelf niet draait maar wel veel sets luistert :whistle:

opbouwende kritiek :$

Vind het juist wel fijn dat ze eens proberen een niet rauw setje neer te zetten, dat probeert iedereen tegenwoordig al.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad als iedereen steeds maar rauwe setjes gaat maken gaat dat ook vervelen.. ik heb hem vandaag op me werk geluisterd klonk lekker vond de intro ook wel mooi gedaan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Teknizion en digitals

hij vroeg om mijn mening, :list:

heel veel mensen proberen idd een rauw setje neer te zetteten maar niemand die het echt goed lukt in mijn ogen ;)

ik heb het gezegt hoe ik hem graag zie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wtr665 schreef:
Showey schreef:
wtr665 schreef:
rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,

intro vind ik wel netjes ^^

Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt! :D


tracks die beter bij elkaar passen,
en van mij mag het een tikkeltje rauwer maar daar zijn de meningen verschillend ofja,
krijg het rauwe gevoel niet :mad:

mijn #tip

Luister en bestudeer de setjes van The DizZorder en Mind.Illusion eens

ik ben er van overtuigd dat het je wat bij brengt :thumbup:

gezegt door iemand die zelf niet draait maar wel veel sets luistert :whistle:

opbouwende kritiek :$

Niet om lullig te doen maar liever niet. Totaal niet zelfs, wij draaien alleen wat we zelf écht kunnen waarderen, dan gaan we daarvoor natuurlijk geen inspiratie van andere te halen :thumbsup:.

Niet kijken naar wat 'in' is of wat andere doen, dan heeft het voor ons weinig zin meer denk ik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb zelf ook zo mijn eigen smaak en visie van hoe een setje in elkaar hoort te zitten dit gaat niet persee over afkijken en wat andere doen, in tegenstelling zelfs :)

en het is maar goed dat die verschilt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 22:44 
 
Hardtraxxer

Neem hem wel mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 10:17 
 
Hardtraxxer

ThaMaster schreef:
Totaal geen respect meer voor ze.


De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
ThaMaster schreef:
Totaal geen respect meer voor ze.


De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.

Hahaha :lol: :lol: !! Geen idee wie jij bent trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vind het juist wel fijn dat ze eens proberen een niet rauw setje neer te zetten, dat probeert iedereen tegenwoordig al.. :')


heb je helemaal gelijk in
vond het daarom ook best leuk om dit setje eens te luisteren, beetje afwisseling kan nooit kwaad
jammer dat hij bij mij even wegviel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Teknizion schreef:
Vind het juist wel fijn dat ze eens proberen een niet rauw setje neer te zetten, dat probeert iedereen tegenwoordig al.. :')


heb je helemaal gelijk in
vond het daarom ook best leuk om dit setje eens te luisteren, beetje afwisseling kan nooit kwaad
jammer dat hij bij mij even wegviel

Klopt, precies bij onze defqon inzending viel hij weg en kwam terug tijdens de climax. Hij is nu trouwens online te vinden, ook hier op Hardtraxx (mocht je het toch nog willen horen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:31 
 
Hardtraxxer

TonyT schreef:
ThaMaster schreef:
ThaMaster schreef:
Totaal geen respect meer voor ze.


De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.

Hahaha :lol: :lol: !! Geen idee wie jij bent trouwens.


Ja ik had ook niks anders verwacht dan zoon reactie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: Wij kijken al uit naar je volgende uit de lucht gegrepen opmerking. Blijkbaar houden we je bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:

De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.

Tsja het is jammer dat je ons anders neer probeert te zetten dan het is verlopen, maar ik maak hier geen woorden aan vuil. Je mag van ons denken wat je zelf wilt, maar beoordeel ons alsjeblieft op het heden en niet in het verleden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 04:41 
 
Hardtraxxer

Showey schreef:
ThaMaster schreef:

De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.

Tsja het is jammer dat je ons anders neer probeert te zetten dan het is verlopen, maar ik maak hier geen woorden aan vuil. Je mag van ons denken wat je zelf wilt, maar beoordeel ons alsjeblieft op het heden en niet in het verleden :thumbdown:


Kijk dat vind ik dan nog wel een quote waarvan ik denk, oke hij snapt het zelf ook maar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens op net een vis op het droge die kerel. Ik heb de set beluisterd en vond het niet veel aan ook niet de eigen tracks. Mixen was wel goed alleen beetje saai niet echt zo van dat het lekker wegluisterd. kortom beter waren jullie gewoon met zijn 4ren dan had iedereen er veel meer van kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
maar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens

Ok :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vond hem lekker weg luisteren en houd het ontopic thamaster

ruzie doe je maar via pm ofiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Kijk dat vind ik dan nog wel een quote waarvan ik denk, oke hij snapt het zelf ook maar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens op net een vis op het droge die kerel. Ik heb de set beluisterd en vond het niet veel aan ook niet de eigen tracks. Mixen was wel goed alleen beetje saai niet echt zo van dat het lekker wegluisterd. kortom beter waren jullie gewoon met zijn 4ren dan had iedereen er veel meer van kunnen genieten.

We zijn uit elkaar gegaan omdat onze gedachten niet bij één sloten. Timo en Rick hadden andere gedachten over muziek dan Tony & Ik. Niet omdat Tony & Ik niets deden dus, hoe dat verhaal is ontstaan weet ik ook niet. Ik vind wel dat we afgelopen tijd wel bewezen hebben dat we wel degelijk werken.
Over onze set mag je vinden wat je zelf wilt natuurlijk, de één vindt het goed, de ander minder, maar dat hou je bij iedere artiest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Tha master, mensen afzeiken doe je maar ergens anders...

Ontopic, heb het setje geluisterd.. Eerst een helft op dance-tunes radio, laatste stuk toenet verder geluisterd. Niet echt mijn tracklist ofz, maar het luistert wel leuk weg. Ik miste wel wat energie in de set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 08:42 
 
Hardtraxx Newbie

vind 'm niet zo best :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle