rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,
intro vind ik wel netjes
intro vind ik wel netjes
Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt!wrote:rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,
intro vind ik wel netjes
tja, aan argumentatie ontbreekt het nog wel eens ooit.wrote:Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt!wrote:rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,
intro vind ik wel netjes
tracks die beter bij elkaar passen,wrote:Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt!wrote:rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,
intro vind ik wel netjes
Vind het juist wel fijn dat ze eens proberen een niet rauw setje neer te zetten, dat probeert iedereen tegenwoordig al.. :')wrote:tracks die beter bij elkaar passen,wrote:Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt!wrote:rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,
intro vind ik wel netjes
en van mij mag het een tikkeltje rauwer maar daar zijn de meningen verschillend ofja,
krijg het rauwe gevoel niet![]()
mijn #tip
Luister en bestudeer de setjes van The DizZorder en Mind.Illusion eens
ik ben er van overtuigd dat het je wat bij brengt![]()
gezegt door iemand die zelf niet draait maar wel veel sets luistert![]()
opbouwende kritiek![]()
Niet om lullig te doen maar liever niet. Totaal niet zelfs, wij draaien alleen wat we zelf écht kunnen waarderen, dan gaan we daarvoor natuurlijk geen inspiratie van andere te halenwrote:tracks die beter bij elkaar passen,wrote:Explain? Ik wil ook graag horen wat ik aan de volgende mix moet verbeteren en wat jou wel fan maakt!wrote:rare mix, ik ben niet zoon fan van raw inc,
intro vind ik wel netjes
en van mij mag het een tikkeltje rauwer maar daar zijn de meningen verschillend ofja,
krijg het rauwe gevoel niet![]()
mijn #tip
Luister en bestudeer de setjes van The DizZorder en Mind.Illusion eens
ik ben er van overtuigd dat het je wat bij brengt![]()
gezegt door iemand die zelf niet draait maar wel veel sets luistert![]()
opbouwende kritiek![]()
De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.wrote:Totaal geen respect meer voor ze.
Hahahawrote:De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.wrote:Totaal geen respect meer voor ze.
heb je helemaal gelijk inwrote:Vind het juist wel fijn dat ze eens proberen een niet rauw setje neer te zetten, dat probeert iedereen tegenwoordig al.. :')
Klopt, precies bij onze defqon inzending viel hij weg en kwam terug tijdens de climax. Hij is nu trouwens online te vinden, ook hier op Hardtraxx (mocht je het toch nog willen horen).wrote:heb je helemaal gelijk inwrote:Vind het juist wel fijn dat ze eens proberen een niet rauw setje neer te zetten, dat probeert iedereen tegenwoordig al.. :')
vond het daarom ook best leuk om dit setje eens te luisteren, beetje afwisseling kan nooit kwaad
jammer dat hij bij mij even wegviel
Ja ik had ook niks anders verwacht dan zoon reactiewrote:Hahahawrote:De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.wrote:Totaal geen respect meer voor ze.![]()
!! Geen idee wie jij bent trouwens.
Tsja het is jammer dat je ons anders neer probeert te zetten dan het is verlopen, maar ik maak hier geen woorden aan vuil. Je mag van ons denken wat je zelf wilt, maar beoordeel ons alsjeblieft op het heden en niet in het verledenwrote:
De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.
Kijk dat vind ik dan nog wel een quote waarvan ik denk, oke hij snapt het zelf ook maar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens op net een vis op het droge die kerel. Ik heb de set beluisterd en vond het niet veel aan ook niet de eigen tracks. Mixen was wel goed alleen beetje saai niet echt zo van dat het lekker wegluisterd. kortom beter waren jullie gewoon met zijn 4ren dan had iedereen er veel meer van kunnen genieten.wrote:Tsja het is jammer dat je ons anders neer probeert te zetten dan het is verlopen, maar ik maak hier geen woorden aan vuil. Je mag van ons denken wat je zelf wilt, maar beoordeel ons alsjeblieft op het heden en niet in het verledenwrote:
De 2 harde werkers die nu uit raw inc zijn zijn baas die andere 2 komen er nu eindelijk ook achter dat ze is wat moeten doen voor hun dj carriere.
Okmaar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens
We zijn uit elkaar gegaan omdat onze gedachten niet bij één sloten. Timo en Rick hadden andere gedachten over muziek dan Tony & Ik. Niet omdat Tony & Ik niets deden dus, hoe dat verhaal is ontstaan weet ik ook niet. Ik vind wel dat we afgelopen tijd wel bewezen hebben dat we wel degelijk werken.wrote: Kijk dat vind ik dan nog wel een quote waarvan ik denk, oke hij snapt het zelf ook maar wat die tony-t allemaal uitkraamt slaat nergens op net een vis op het droge die kerel. Ik heb de set beluisterd en vond het niet veel aan ook niet de eigen tracks. Mixen was wel goed alleen beetje saai niet echt zo van dat het lekker wegluisterd. kortom beter waren jullie gewoon met zijn 4ren dan had iedereen er veel meer van kunnen genieten.