Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is zo :thumbup: . Ik kan me gewoon niet vinden in alle kritiek die hier staat. Vind het eerder een kwestie van verkeerde verwachtingen van dit feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwachte bij de Birth Of Raw ook meer de muziek rond de tijd dat Raw echt populair begon te worden. Dus inderdaad voornamelijk de muziek van 2012/2013/2014. Het blijft tenslotte wel Q-Dance en het Gelredome :P. Ben het er wel mee eens dat een For The Street Remix en Brutal 5.0 wel misplaatst waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Spobbertiet schreef:
Helicaze schreef:
Ok. Iedereen deed gezellig mee, dus het was gepast. Komop man. In een birth of raw set zijn platen na 2013 gewoon not done. Punt. Ik denk dat je er bij had moeten zijn om het te begrijpen, want ik vind bijna al de setjes die hier geplaatst zijn wisselvallig tot slecht.


Wel nice dat jij het regelboek heb, kan je pben??

Heel zeker. Is een boek van 300 bladzijden geschreven door hardstylboy.

Maar euh, zoals ik zei, als je op het feest was zal je het wel begrijpen.

Wat ik zie:
- Fusion set van iets meer dan een kwartiertje waarin dan de remix van TFOS, This Is Who We Are, Crump (Ran-D Remix) zaten. WAAROM IN GODSNAAM???? Dat label heeft zoveel epische platen uitgebracht endan is het dit?
- Praise the Reverse bass met platen zonder reverse bass.
- Scantraxx dat uitdraaide op een DBSTF mix. 0 A-lusion of Second Identity platen, of ik heb ze gemist.
- Bella Italia met Red Alert en Rumble In The Jungle
- Birth Of Raw met platen na 2014. Toen de raw werd uitgekotst op dit forum.
- Viva Hollandia en alle andere nest die er nog stond met miljoenen inflatables. Opbokken met die onzin.
- Qlubtempo met een plaat uit 2012
- In de top 25 edits of remixen van platen steken waar honderden/duizenden mensen op gestemd hebben.

Ik snap dit niet echt nee.


Ik denk dat je te selectief en te gefocust kijkt naar die twee-drietal platen in de RAW set. Ja de RAW werd ver uit uitgekotst in 2014. Maar ook dat jaar had een aantal goed platen en platen als dit waren gewoon populair en deden het goed.

Dat jij er niets mee hebt, sure maar het blijft 20 jaar Q-Dance. Dus alles wat afgelopen 20 jaar uit is gebracht kan in die mix komen.

Smaak enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik denk dat je te selectief en te gefocust kijkt naar die twee-drietal platen in de RAW set. Ja de RAW werd ver uit uitgekotst in 2014. Maar ook dat jaar had een aantal goed platen en platen als dit waren gewoon populair en deden het goed.

Dat jij er niets mee hebt, sure maar het blijft 20 jaar Q-Dance. Dus alles wat afgelopen 20 jaar uit is gebracht kan in die mix komen.

Smaak enzo :P

Klopt zeker. Daarom dat ik ook niet ben gegaan. Ik denk gewoon dat ze het feest dikker hadden kunnen maken door betere tracks te selecteren. Bij Scantraxx en Fusion zouden toch zeker alle "belangrijke" artiesten een keer aan bod moeten komen vind ik. Een Atlantis van Second Identity kon perfect in het Scantraxx setje om er snel een voorbeeld op te plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je het veel erger opblaast dan nodig. We kunnen best met z'n alle gaan vallen dat iedere set 2 platen had die niet in de set pasten (Door bijv. te nieuw of vallen niet onder het concept), maar dan doe je het feest echt ten onder. Ik zeik altijd op alles, maar naast de paar misplaatste platen en de sets waar je bij voorhand al van wist dat het niet je ding zou worden, was dit een zeer magistraal feest.

Helicaze schreef:
Ik denk dat je er bij had moeten zijn om het te begrijpen

Helicaze schreef:
Daarom dat ik ook niet ben gegaan.

Ik denk dat je hier het punt hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Denk zelf dat Brutal een goede (en ook doordachte) keuze was van Q, aangezien nieuwe generatie Raw liefhebbers uit mijn groep daar toch wel tevreden mee gesteld waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
[Maar euh, zoals ik zei, als je op het feest was zal je het wel begrijpen.

Wat ik zie:
- Fusion set van iets meer dan een kwartiertje waarin dan de remix van TFOS, This Is Who We Are, Crump (Ran-D Remix) zaten. WAAROM IN GODSNAAM???? Dat label heeft zoveel epische platen uitgebracht endan is het dit?
- Praise the Reverse bass met platen zonder reverse bass.
- Scantraxx dat uitdraaide op een DBSTF mix. 0 A-lusion of Second Identity platen, of ik heb ze gemist.
- Bella Italia met Red Alert en Rumble In The Jungle
- Birth Of Raw met platen na 2014. Toen de raw werd uitgekotst op dit forum.
- Viva Hollandia en alle andere nest die er nog stond met miljoenen inflatables. Opbokken met die onzin.
- Qlubtempo met een plaat uit 2012
- In de top 25 edits of remixen van platen steken waar honderden/duizenden mensen op gestemd hebben.

Ik snap dit niet echt nee.

Dit dus, ik had me er redelijk op voorbereid maar stond nog steeds vol ongeloof te kijken hoe ze in godsnaam zoveel blunders in de muziek hadden gestopt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Toen de raw werd uitgekotst op dit forum.

Och, wat stom dat Q-Dance hier geen rekening mee heeft gehouden. Hardtraxx hoor je als maatstaf te gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle