Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Tracklist:
1. Radical Redemption - ID
2. Radical Redemption - Brutal 6.0
3. Radical Redemption - ID
4. Minus Militia - Omnia Of Kicks
5. Radical Redemption - ID
6. Psyko Punkz - Forgot About Dre (Radical Redemption & Act Of Rage Remix) w/Radical Redemption & D-Sturb - Testarossa
7. Radical Redemption - ID
8. Radical Redemption ft. MC Tha Watcher - The Spell Of Sin (Resurrection Mix) w/Radical Redemption & Killshot - Bloodstain
9. Radical Redemption - Brutal 8.0
10. Radical Redemption - ID
11. Radical Redemption - America w/ Radical Redemption - Handle This
12. Radical Redemption - ID
13. Radical Redemption & Digital Punk - Colla Domina
14. Yellow Claw & Radical Redemption - 20.000 Volts (Qlimax Edit)
15. Radical Redemption - Dominator Tribute
16. Chain Reaction - Feed The Flame (Minus Militia Remix)
17. ID - ID
18. Radical Redemption & N-Vitral - Hannibal
19. Radical Redemption & Digital Punk - Kick Op Je Bek (Qlimax Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 19:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
16. Chain Reaction - Feed The Flame (Minus Militia Remix)

Gvd man lijkt wel alsof er iemand een dikke lange scheet aan het laten is tijdens die 1e climax.

Was ook gelijk zo'n beetje de laatste vette MiM plaat, maar die weten ze dus ook weer vakkundig om zeep te helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is toch verschrikkelijk :lol: Wat een slechte platen produceert hij tegenwoordig zeg :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen we het eerste nummer hoorde besloten we om naar huis te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ellende joh. Iemand met een naam als Radical Redemption kan volgens mij nog Old McDonald had a Farm spelen met kicks en daarmee wegkomen. Dit is toch niks vergeleken met een God’s Child/Accumulated Filth/Darkest Moment? En laat Nolz toch thuis man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denken ze bij Q-dance werkelijk dat ze de meeste bezoekers hiermee een goede dienst hebben bewezen? :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 20:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

beste set van de avond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 21:44 
 

Radical heeft best wat muziek liggen met een duister sfeertje, een tracklist zoals deze doet dan echt pijn aan mijn ogen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Toen we het eerste nummer hoorde besloten we om naar huis te gaan.


plus1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Denken ze bij Q-dance werkelijk dat ze de meeste bezoekers hiermee een goede dienst hebben bewezen? :huh: :huh:


Vraag ik mij ook af. Geen idee wat deze pestherrie doet op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat 10 t.e.m 13 zijn nog wel vet, ook voor op Qlimax. Maar goed, al wat daarvoor komt is zo klote dat ik er waarschijnlijk niet geraakt had, was ik op Qlimax geweest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 07:48 
 
Hardtraxx Elite

Radical mag zich schamen om met zulk ongeinspireerde bagger aan te komen op Qlimax. Met deze kans had hij zichzelf weer kunnen bewijzen na 3 jaar pure meuk, maar hij zet deze lijn ff flink door. Hij had nieuwe platen kunnen maken, zoals: Condemnd, Accumulated Filth en Darkest Hours. Ik vind eigenlijk dat Q-Dance hier ook een rol had kunnen spelen en hem hierin moeten adviseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet persé de set waar ik het meest naar uitkeek, maar net als op Defqon meer dan prima kunnen vermaken hierop, goeie afwisseling tussen sfeervolle melodische tracks en hersenloze beukers. Wat van mij prima mag op het tijdstip waar hij stond :)

Maargoed huidige tendens is Radical = Bagger dus zou wel weer een bak stront over me heen krijgen met deze mening :lol:

Krijg wel enorme jeuk van de "Q-Dance moet zich schamen" comments, niveautje hardstylboy. Dat een van de populairste namen van het moment op Qlimax staat, en toevallig niet jouw smaak is heeft niks met Q-Dance te maken.

Tweekaz was ook niet mijn smaak maar vond het meer dan logisch dat ze 2 jaar op Qlimax stonden. Waar maak je je druk om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maargoed huidige tendens is Radical = Bagger

Haha Rick, nu niet gaan doen alsof dat aan 'ons' ligt. Dit heeft ie aan zichzelf te danken met de 'muziek' die hij uitbrengt en sets die hij neerzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik zeg niet dat jullie mening verkeerd is, maar zeg dat het me opvalt en ik dus degene ben met de afwijkende mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets gemist zo te zien. Als je met zn set op Qlimax komt aanzetten heb je het ook gewoon niet begrepen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was dan ook wel het moment waarop ik begon in te kakken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben eigenlijk niet zo moeilijk in Radical en kan zijn tracks op zijn tijd wel waarderen, zoals ik me op Defqon ook goed heb kunnen vermaken. Maar hiermee sloeg hij echt volledig de plank mis, die 'Oldschool' kicks van hem haalde meteen de hele drive uit de set en kwamen ook echt voor geen meter over. En meneer de Viking mogen ze voortaan ook thuis laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste track. :lol: Die samples zijn dik. Maar die kicks...
Probleem is alleen dat het blijkbaar wel werkt. Hij ziet duizenden mensen voor zich los gaan in de Gelredome. Dan ga je er zelf ook wel n geloven natuurlijk dat het goed is. Iets met 'een winnende coach heeft altijd gelijk'.

Die nieuwe track voor Forgot About Dre remix is wel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik vind eigenlijk dat Q-Dance hier ook een rol had kunnen spelen en hem hierin moeten adviseren.


Ik vind heel RR niets en zie dat ik niets gemist heb maar ik vind deze opmerking echt nergens op slaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
3. Radical Redemption - ID
7. Radical Redemption - ID
10. Radical Redemption - ID

Na de stukjes van deze nummers gehoord te hebben via zijn insta was ik oprecht hyped voor zijn set en hoopte ik dan toch eindelijk weer een Radical set vet te kunnen gaan vinden. Helaas waren dit ook meteen de enige drie tracks die voor mij überhaupt muziek te noemen zijn. De rest voelt voor mij als een willekeurige verzameling van kicks en kickrolls met 'stoere' vocalen. Na de openingsplaat zag ik de bui al hangen en ben halverwege ook maar naar huis gegaan.

Ik hoop dat hij zijn stijl gaat vernieuwen en dat hij dan toch eindelijk weer ns positief zal verrassen want produceren kan hij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook al in het Qlimax topic gezet, maar wat was dit kut. Waar ik rond zijn SoS periode juist zijn setjes opzocht, loop ik er nu (indien mogelijk) met een grote boog omheen. Volledig oninteressant geworden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ook al in het Qlimax topic gezet, maar wat was dit kut. Waar ik rond zijn SoS periode juist zijn setjes opzocht, loop ik er nu (indien mogelijk) met een grote boog omheen. Volledig oninteressant geworden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ook al in het Qlimax topic gezet, maar wat was dit kut. Waar ik rond zijn SoS periode juist zijn setjes opzocht, loop ik er nu (indien mogelijk) met een grote boog omheen. Volledig oninteressant geworden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik vind eigenlijk dat Q-Dance hier ook een rol had kunnen spelen


Hem niet boeken en hem lekker op de Oldenzaalse kermis laten draaien ofzo.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle