Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meningen verschillen, het grote deel van wat op hardtraxx zit houd van blije/melodietjes hardstyle en lieve vocals.
Dus wat hier bijna allemaal staat is ook wel te verwachten xd

Nu mijn mening, de set van de avond! Die eerste tracks allemaal dikke kicks die goed doorkwamen op dat geluidsysteem. Thuis ook wel wat ID's geluisterd maar was toen nog niet echt om.
Nu wel, kicks met bass zoals het hoort :thumbsup:
Voor de rest ook gewoon heerlijk om Radical te zien genieten van zijn muziek op de manier hoe hij los gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
het grote deel van wat op hardtraxx zit houd van blije/melodietjes hardstyle en lieve vocals.


Dikke bullshit weer. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Meningen verschillen, het grote deel van wat op hardtraxx zit houd van blije/melodietjes hardstyle en lieve vocals.

Helemaal niet waar.

Het is denk ik meer een gevolg van hoe hij doorheen de jaren is afgezwakt.
Veel leden zullen zijn eerste 2 albums nog wel herinneren. Dat was gewoon erg dik destijds. TSOS zelf helemaal grijsgedraaid toen. Als je dan ziet wat hij nu produceert, snap ik de reacties wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 16:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha wat een onzin idd, ik kan me nog herinneren dat iedereen hier liep te schreeuwen dat Hardtraxx juist alleen maar van duistere shit hield en blije melodietjes helemaal kut waren.

Denk dat de gemiddelde HT'er gewoon van kwalitatief goede hardstyle houdt (ongeacht of het hard, zacht, duister of blij is). Wat van een groot deel van deze set niet gezegd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hahaha wat een onzin idd, ik kan me nog herinneren dat iedereen hier liep te schreeuwen dat Hardtraxx juist alleen maar van duistere shit hield en blije melodietjes helemaal kut waren.

Denk dat de gemiddelde HT'er gewoon van kwalitatief goede hardstyle houdt (ongeacht of het hard, zacht, duister of blij is). Wat van een groot deel van deze set niet gezegd kan worden.


Dit idd. Vroeger groot raw/RR fan, maar wat hij nu produceert vind ik 9 van de 10 keer niks meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat men op HT vooral muziek met het juiste gevoel vet vind. Een tijdje was de mainstream kant alleen maar uit op effect bejag. Zo veel mogelijk meezingen en overdreven melodietjes. Toen ging 'heel' HT richting de toen 'raw' kant. Want daar was de muziek nog gemaakt met het juiste gevoel. Maar sinds een tijdje is nu precies het omgekeerde aan de hand. Aan de raw kant is men platen aan het maken met effect bejag. En niet zo'n beetje ook. En juist nu is de 'mainstream' kant weer met het juiste gevoel (Zie onder andere Keltek en DBSTF).

Dus ik denk niet zo zeer dat HT melodieus of raw publiek is. Maar meer, hoe gek het ook klinkt voor producers die afgekraakt worden, gevoelspubliek. Kan zijn dat ik nu een woord verzin trouwens haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik denk dat men op HT vooral muziek met het juiste gevoel vet vind. Een tijdje was de mainstream kant alleen maar uit op effect bejag. Zo veel mogelijk meezingen en overdreven melodietjes. Toen ging 'heel' HT richting de toen 'raw' kant. Want daar was de muziek nog gemaakt met het juiste gevoel. Maar sinds een tijdje is nu precies het omgekeerde aan de hand. Aan de raw kant is men platen aan het maken met effect bejag. En niet zo'n beetje ook. En juist nu is de 'mainstream' kant weer met het juiste gevoel (Zie onder andere Keltek en DBSTF.


Mooi verwoord inderdaad! En dat Hardtraxx alleen van blije melodietjes houdt is ook pure bullshit, zie hier zo vaak lovende woorden over Delete, The Purge, Mind Dimension etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik denk dat men op HT vooral muziek met het juiste gevoel vet vind. Een tijdje was de mainstream kant alleen maar uit op effect bejag. Zo veel mogelijk meezingen en overdreven melodietjes. Toen ging 'heel' HT richting de toen 'raw' kant. Want daar was de muziek nog gemaakt met het juiste gevoel. Maar sinds een tijdje is nu precies het omgekeerde aan de hand. Aan de raw kant is men platen aan het maken met effect bejag. En niet zo'n beetje ook. En juist nu is de 'mainstream' kant weer met het juiste gevoel (Zie onder andere Keltek en DBSTF)


Precies dit dus. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus doet zijn naam wel eer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#RadicalOUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik die set nog is helemaal terug beluister.. Had 'm gewoon de afsluit gegeven. Nog een iet of wat melodieusere naam tussen Headhunterz en B-front a la Myst of Clockartz ofzo. Had 'm een uur gegeven. Dan kon hij gewoon in de eerste 20 minuten die paar vette nieuwe tracks draaien + America + Die met Digital Punk en het laatste half uur dat gepingel meuk en uptempo gedoe. Kan ie zelfs nog een hardcore plaat of 3 spelen. dan had het er misschien nog net mee door gekunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Nu ik die set nog is helemaal terug beluister.. Had 'm gewoon de afsluit gegeven. Nog een iet of wat melodieusere naam tussen Headhunterz en B-front a la Myst of Clockartz ofzo. Had 'm een uur gegeven. Dan kon hij gewoon in de eerste 20 minuten die paar vette nieuwe tracks draaien + America + Die met Digital Punk en het laatste half uur dat gepingel meuk en uptempo gedoe. Kan ie zelfs nog een hardcore plaat of 3 spelen. dan had het er misschien nog net mee door gekunnen.


Inderdaad. Dan had je tenminste nog 45/60 minuten langer wat aan je avond gehad als nu. Tijdens Radical heb ik me alleen maar lopen ergeren, al die kick edits. Die meuk die hij draait. Nee, ik vond het echt vreselijk. Miss k8 daarna vond ik dan wel weer vet. Puur omdat alleen de kicks al 100000x beter klonk als dat van Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
hotymoty schreef:
Ik vind eigenlijk dat Q-Dance hier ook een rol had kunnen spelen en hem hierin moeten adviseren.


Ik vind heel RR niets en zie dat ik niets gemist heb maar ik vind deze opmerking echt nergens op slaan :P

Eigenlijk moet Q-Dance RR helemaal niet boeken inderdaad. Hij is erg afgegleden. Het klinkt echt helemaal nergens meer naar. Kwalitatief gezien kan iemand nog betere platen maken op zijn zolderkamertje. Enige wat hij nu mee heeft is zijn naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:02 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Eigenlijk moet Q-Dance RR helemaal niet boeken inderdaad. Hij is erg afgegleden. Het klinkt echt helemaal nergens meer naar. Kwalitatief gezien kan iemand nog betere platen maken op zijn zolderkamertje. Enige wat hij nu mee heeft is zijn naam.


Dit is natuurlijk totale onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat een van de populairste namen van het moment op Qlimax staat,

Vgm is die RR hype wel aardig overgewaaid ondertussen. Als ik RSU erbij pak, wat toch wel het mekka van de rauwe substroming is, dan zijn ze daar ook niet zo lovend meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Die eerste tracks allemaal dikke kicks die goed doorkwamen op dat geluidsysteem. Thuis ook wel wat ID's geluisterd maar was toen nog niet echt om. Nu wel, kicks met bass zoals het hoort


:huh: :lol: Bij de tracks van hem kwamen de kicks het minst goed door vergeleken bij de andere artiesten op de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De set van de avond!

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
De set van de avond!



Dit moet toch wel de meest teleurstellende set zijn die ik ooit heb meegemaakt. Dit had je natuurlijk al wel kunnen zien aankomen maar toch had ik stiekem gehoopt dat RR hier wat speciaals van zou gaan maken aangezien het wel Qlimax is. Al had die alleen maar even Brutal 3.0 of iets dergelijks gedraaid. Deze tracklist is echt om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen bij die eerste track kun je goed terugzien hoe erg het losgaan gehalte ineens was afgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lijkt wel of het ineens een hype is om helemaal verbaasd in beeld te komen als er een random "harde" kick voorbij komt om zo met je smoelwerk op youtube/facebook/dumpert te komen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baalde toen RR op de lineup kwam te staan maar gaf hem de voordeel van de twijfel aangezien hij zat goede tracks heeft om een qlimax set te vullen. Deze was al snel weg na 2:43 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 01:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
De set van de avond!



Lijkt net of ie een blije Chinees nadoet in de thumbnail
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom is Radical eigenlijk de enige die niet Qlimax thema gekleed is en de rest van de line up wel gewoon? Of was dat weer een part of the deal? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn pak paste niet wat ik begreep. (geen fa2)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Meteen bij die eerste track kun je goed terugzien hoe erg het losgaan gehalte ineens was afgenomen.


Zo inderdaad zeg :huh:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle