Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt interessant leesvoer inderdaad. We weten al langer dat Sander minder kritisch is dan de gemiddelde HT'er, maar moet daar dan altijd op gejankt worden? :lol: Dat maakt jullie nog 10x irritanter imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Echt interessant leesvoer inderdaad. We weten al langer dat Sander minder kritisch is dan de gemiddelde HT'er, maar moet daar dan altijd op gejankt worden? :lol: Dat maakt jullie nog 10x irritanter imo.


Ik jank er niet op, ik denk er gewoon het mijne van :). En interessant was misschien niet het juiste woord. Ik vind het altijd wel leuk lezen :). Ik begrijp ook niet dat mensen zich storen aan al dat gejank. Leven en laten leven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Indy schreef:
Echt interessant leesvoer inderdaad. We weten al langer dat Sander minder kritisch is dan de gemiddelde HT'er, maar moet daar dan altijd op gejankt worden? :lol: Dat maakt jullie nog 10x irritanter imo.


Ik jank er niet op, ik denk er gewoon het mijne van :). En interessant was misschien niet het juiste woord. Ik vind het altijd wel leuk lezen :). Ik begrijp ook niet dat mensen zich storen aan al dat gejank. Leven en laten leven...


Het is opzich best vervelend dat iedereen loopt te ouwehoeren op iemand die een totaal andere mening heeft dan het gros van Hardtraxx. Maar als je niet snapt dat dat na een tijd vervelend wordt, dan zal het wel aan mij liggen zeker? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik begrijp dat ergens wel. Ik begrijp eigenlijk gewoon het nut niet van daar ook nog eens op te gaan janken. Zo blijf je bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Was jij niet degene die het enorm irritant vond dat mensen op jou zaten te janken, omdat jij een andere mening had Jonas?


Waar heb ik dat met die woorden gezegd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij wordt de definitie van janken wat opgerekt. Volgens mij is een forum als dit voornamelijk bestemd voor discussies, ondanks verwoedde pogingen van bepaalde leden om er een soort van dumpplaats voor nieuwe platen en opsomtopics van te maken.

Daarnaast lijkt het mij nogal logisch dat mensen met een afwijkende mening wat meer kritiek (of je kunt het ook benaderen als vragen) te verduren krijgen. Als je dan alles blijft afkappen met 'het is mijn mening en die ga ik verder niet uitleggen' of 'kwaliteit is niet wat ik zoek in muziek' ben je op een gegeven moment wel klaar denk ik. Dan zit je toch echt alleen maar tracks te posten waarbij men totaal afzonderlijk van elkaar lof- of klaagzang post...

Is juist mooi als er leden (en artiesten/organisaties) met een afwijkende mening zijn. Als je daar verder geen fluit mee doet hebben we d'r vrij weinig aan op een forum volgens mijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In dat geval ging het me eerder over de arrogantie waarop dat altijd gebeurd. Een normale discussie voeren, is hier soms nogal moeilijk omdat een andere mening vaak in het belachelijke wordt getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook wel interessant om afwijkende meningen te horen, zeker om de gedachtegang en hun idee erachter te kunnen beschouwen. Zorgt er juist voor dat dit forum blijft leven. Of dat nou de super positieve mening is van Sander op een rebelion & malice set of juist een negatieve reactie op een crypsis album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Daarom vind ik het nogal kansloos dat, als SVB weer een veel te overdreven positieve reactie post, er gelijk gereageerd wordt alsof die een of andere mongool is omdat hij iets leuk vindt waar wij geen kut aan vinden. Ik snap dat dat voor sommigen best irritant is om constant te moeten lezen, maar er keer op keer weer tegenin gaan is in mijn ogen minstens zo triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Klopt. Daarom vind ik het nogal kansloos dat, als SVB weer een veel te overdreven positieve reactie post, er gelijk gereageerd wordt alsof die een of andere mongool is omdat hij iets leuk vindt waar wij geen kut aan vinden. Ik snap dat dat voor sommigen best irritant is om constant te moeten lezen, maar er keer op keer weer tegenin gaan is in mijn ogen minstens zo triest.


Maar wordt dat geïmpliceerd dan? Er wordt gewoon een vraag gesteld door G1LL of SVB alles leuk vind. Jou reactie: "lekker blijven happen". Vind ik dan raar. Dan zeg je dus dat SVB een soort internet troll is juist gewoon een soort act op voert (wat natuurlijk best mogelijk is daar niet van).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Hekzitter schreef:
Ik vind het ook wel interessant om afwijkende meningen te horen, zeker om de gedachtegang en hun idee erachter te kunnen beschouwen. Zorgt er juist voor dat dit forum blijft leven. Of dat nou de super positieve mening is van Sander op een rebelion & malice set of juist een negatieve reactie op een crypsis album.


Precies ja, heel het idee van een forum. Maar blijf erbij dat ik altijd het idee heb dat meningen hier liever de grond in worden geboord dan dat er gevraagd wordt naar de uitleg erachter :lol: .


Ik heb daarom ook altijd een afkeer voor hardtraxx gehad, maar ik heb gemerkt dat dit juist het afgelopen jaar toch een stuk minder is geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Maar wordt dat geïmpliceerd dan? Er wordt gewoon een vraag gesteld door G1LL of SVB alles leuk vind. Jou reactie: "lekker blijven happen". Vind ik dan raar. Dan zeg je dus dat SVB een soort internet troll is juist gewoon een soort act op voert (wat natuurlijk best mogelijk is daar niet van).

Inderdaad, zo zie ik het ook. Je kunt ook gewoon een keer ingaan op een vraag die je persoonlijk gesteld wordt. Voorheen was 99% van het forum het oneens met Lyst, maar die was altijd wel bereid om een toelichting te geven waar je nog wat van opstak. Als je dat niet doet krijg je dit soort taferelen. Bij sommige leden heb ik het idee dat een bovengemiddeld postcount het enige is dat telt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Hekzitter schreef:
Ik vind het ook wel interessant om afwijkende meningen te horen, zeker om de gedachtegang en hun idee erachter te kunnen beschouwen. Zorgt er juist voor dat dit forum blijft leven. Of dat nou de super positieve mening is van Sander op een rebelion & malice set of juist een negatieve reactie op een crypsis album.


Precies ja, heel het idee van een forum. Maar blijf erbij dat ik altijd het idee heb dat meningen hier liever de grond in worden geboord dan dat er gevraagd wordt naar de uitleg erachter :lol: .


En dat is nu net wat ik bedoelde met mijn reactie in het topic van het album van Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Voorheen was 99% van het forum het oneens met Lyst, maar die was altijd wel bereid om een toelichting te geven

Héle, héééle dikke toelichtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja mooi man juist. Sets en tracks tot in den treuren analyseren en vervolgens elkaar in het weekend op de schouders slaan van plezier en debielheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
vervolgens elkaar in het weekend op de schouders slaan van plezier en debielheid.

Heb jij een andere Lyst in je hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ja de overige leden bedoel ik. De enige keer dat ik de gelegenheid had om Lyst te meeten was op Dreamfields en toen heb ik m'n tijd vooral besteed aan vdk-geouwehoer bij de WC's met o.a. jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nee ja de overige leden bedoel ik. De enige keer dat ik de gelegenheid had om Lyst te meeten was op Dreamfields en toen heb ik m'n tijd vooral besteed aan vdk-geouwehoer bij de WC's met o.a. jou

Wanneer gaan we weer samen een dixi pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Supersized Kingsday lijkt mij een hele mooie? Of Pussy Lounge
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben daar allebei niet a sahbi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is het alternatief? Met een ballon op de bank???
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Indy schreef:
Klopt. Daarom vind ik het nogal kansloos dat, als SVB weer een veel te overdreven positieve reactie post, er gelijk gereageerd wordt alsof die een of andere mongool is omdat hij iets leuk vindt waar wij geen kut aan vinden. Ik snap dat dat voor sommigen best irritant is om constant te moeten lezen, maar er keer op keer weer tegenin gaan is in mijn ogen minstens zo triest.


Maar wordt dat geïmpliceerd dan? Er wordt gewoon een vraag gesteld door G1LL of SVB alles leuk vind. Jou reactie: "lekker blijven happen". Vind ik dan raar. Dan zeg je dus dat SVB een soort internet troll is juist gewoon een soort act op voert (wat natuurlijk best mogelijk is daar niet van).


Was ook eigenlijk meer bedoelt richting Stan, maar die had z'n reactie aangepast haha. Maar verder is het toch al algemeen bekend dat Sander niet zo kritisch is en toch blijven mensen reageren. Dat gedeelte van die troll sluit ik trouwens ook niet uit hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die reactie van mij kon ook echt niet. Niet slim om 's nachts na een volledige dag zuipen nog op HT te gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Hekzitter schreef:
Indy schreef:
Klopt. Daarom vind ik het nogal kansloos dat, als SVB weer een veel te overdreven positieve reactie post, er gelijk gereageerd wordt alsof die een of andere mongool is omdat hij iets leuk vindt waar wij geen kut aan vinden. Ik snap dat dat voor sommigen best irritant is om constant te moeten lezen, maar er keer op keer weer tegenin gaan is in mijn ogen minstens zo triest.


Maar wordt dat geïmpliceerd dan? Er wordt gewoon een vraag gesteld door G1LL of SVB alles leuk vind. Jou reactie: "lekker blijven happen". Vind ik dan raar. Dan zeg je dus dat SVB een soort internet troll is juist gewoon een soort act op voert (wat natuurlijk best mogelijk is daar niet van).


Was ook eigenlijk meer bedoelt richting Stan, maar die had z'n reactie aangepast haha. Maar verder is het toch al algemeen bekend dat Sander niet zo kritisch is en toch blijven mensen reageren. Dat gedeelte van die troll sluit ik trouwens ook niet uit hoor :P


Ik lees veel maar niet alles. En dat die gozer alles maar leuk vind dat viel mij gewoon even op. Niks happen, gewoon interesse :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle