Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Haha die chef van Malice met die Coke pet vind ik toch zo'n droeftoeter he. Ziet er vrij nuchter uit ook. Laatst met een lokaal feestje waar Malice moest draaien wist ie een uur voor het draaien ook al niet meer wat voor of achter was.


Ik irriteer mij oprecht niet snel aan mensen maar die gozer .. oooh wat een moeimaker :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Oké met Brutalized is het absolute diepte punt wel bereikt. Je kunt iedereen die kritiek heeft op dit soort tracks haters gaan noemen, maar je hebt toch wel een flinke fanboy plaat voor je kop als je dit 'goed' gaat noemen. Vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

DJQuasar schreef:
https://streamable.com/sji67


Kende ik al ja maar die is echt goud idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godgloeiende wat is dit voor een bak ellende zeg. Zou me zelfs op de Anbu Gang nog meer vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gasten lachen zich toch de ballen uit de broek dat mensen dit vet vinden. Dat stuk rond 15:00 is echt geweldig trouwens, wat een ongelooflijke taffesmeuk. Dit is de Hardstyle die ik aan vrienden ga laten horen als ze vragen wat ik vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na aantal keer luisteren is dit toch wel een moker dikke set de tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb een stukje met stijgende verbazing zitten kijken...

Wat is dit ongelofelijk dik zeg!!!!!! :worship:


amen :love: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is precies alles wat ik niet leuk vind aan de huidige raw in een set gestopt. Matig mixwerk, veel te overdreven schreeuwerige/stoere vocalen, spervuur aan maffe kicks waar geen enkele lijn in te vinden is.. Waarom staat dit op bijna ieder festival deze zomer? Wat mij betreft ga ik dit heel hard mijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dit is precies alles wat ik niet leuk vind aan de huidige raw in een set gestopt. Matig mixwerk, veel te overdreven schreeuwerige/stoere vocalen, spervuur aan maffe kicks waar geen enkele lijn in te vinden is.. Waarom staat dit op bijna ieder festival deze zomer? Wat mij betreft ga ik dit heel hard mijden.

Na 6 jaar het bijna op alle fronten oneens te zijn geweest is die tendens wat mij betreft bij dezen doorbroken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gasten lachen zich toch de ballen uit de broek dat mensen dit vet vinden.

Dat denk ik dus ook. Die lachen zich kapot in de studio. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Ze trollen de scene met z'n 4en. Ben ik oprecht overtuigd van bij Malice. Rebelion neemt zich te serieus.

Verder gewoon een moker vette set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fackkk man wat een herrie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Ze trollen de scene met z'n 4en. Ben ik oprecht overtuigd van bij Malice. Rebelion neemt zich te serieus.

Verder gewoon een moker vette set.


Meh, enige van die xtra raw garde die zichzelf niet te serieus neemt is Rooler imo. Lijkt me lachen kerel. Davide van Malice is ook nog wel ok volgens mij, vorig jaar op Rebirth liep die langs me en toen riep ik 'Wa wa watch your back'! en toen gaf die een boks en ging die ff hakken. Maar die andere knaap (Aleandro) heeft mien toch een arrogante blik.

Wat is dat trouwens met Italianen en plakplaatjes? Elke italiaan lijkt wel onder te zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
niet te serieus neemt is Rooler imo.

ie reacties van hem altijd op RSU :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de hele set even geluisterd. Grootste gedeelte van de tijd met een big smile op mijn gezicht gezeten. Persoonlijk zou ik het dus echt geweldig vinden om een feest op deze manier af te sluiten. Wat een drive en wat een kicks komen er voorbij :drool: :worship:. Vraag me ook wel af hoeveel verschillende kicks er nou voorbij komen in z'n uur xd.

Citaat:
Andy The Core - Undisputed

Kende deze nog niet, vette track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt de grootste bagger die ik ooit heb gehoord, met als dieptepunt Malice - Brutalized
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 18:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vraag me ook wel af hoeveel verschillende kicks er nou voorbij komen in z'n uur xd.

Ik hoor er geen een anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, maar:

Svbtwee schreef:
Kwaliteit is ook niet wat ik zoek in muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Net de hele set even geluisterd. Grootste gedeelte van de tijd met een big smile op mijn gezicht gezeten. Persoonlijk zou ik het dus echt geweldig vinden om een feest op deze manier af te sluiten. Wat een drive en wat een kicks komen er voorbij :drool: :worship:. Vraag me ook wel af hoeveel verschillende kicks er nou voorbij komen in z'n uur xd.

Citaat:
Andy The Core - Undisputed

Kende deze nog niet, vette track :thumbsup:


Ik zit soms met verbazing jouw reacties te lezen. 'T is echt alsof jij nergens wat op aan te merken hebt. Brennan Heart is fantastisch en hier luister je naar met een big smile. Ik zou haast zeggen dat je doof bent en je thuis met een ballon op schoot zit, zodat je dmv de trillingen de muziek 'luistert'...

Opzich prima hoor, maar vind je echt alles leuk ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: sorry was dronken hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker blijven happen jongens, jullie lijken net een bende kleine kinderen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijven reageren op svb wordt ook triester met de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 09:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Svbtwee schreef:
Net de hele set even geluisterd. Grootste gedeelte van de tijd met een big smile op mijn gezicht gezeten. Persoonlijk zou ik het dus echt geweldig vinden om een feest op deze manier af te sluiten. Wat een drive en wat een kicks komen er voorbij :drool: :worship:. Vraag me ook wel af hoeveel verschillende kicks er nou voorbij komen in z'n uur xd.

Citaat:
Andy The Core - Undisputed

Kende deze nog niet, vette track :thumbsup:


Ik zit soms met verbazing jouw reacties te lezen. 'T is echt alsof jij nergens wat op aan te merken hebt. Brennan Heart is fantastisch en hier luister je naar met een big smile. Ik zou haast zeggen dat je doof bent en je thuis met een ballon op schoot zit, zodat je dmv de trillingen de muziek 'luistert'...

Opzich prima hoor, maar vind je echt alles leuk ofzo?


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Lekker blijven happen jongens, jullie lijken net een bende kleine kinderen :lol:

Waar waag ik me ook eigenlijk aan inderdaad. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Lekker blijven happen jongens, jullie lijken net een bende kleine kinderen :lol:


Is toch altijd interessant leesvoer, mag best blijven doorgaan vind ik :).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle