Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 19:54 

Hardtraxxer

Protech - Zero's Request #2

Op verzoek van Oxbow, die (ongeveer) met deze tracklist is gekomen, heb ik deze tweede editie van Zero's Request gemaakt, zoals je ziet is de helft van de tracks gedraaid met vinyl en de andere helft met CD. De set is iets sneller door gemixt dan de vorige editie (met name de eerste helft) zodat het wat aangenamer is om te luisteren! Er zitten twee korte momenten in waarop de platen storend scheef liggen (Give Me All Tour Money -> MFG en Unlocked -> Party People), maar verder is alles vrij strak gemixt.

http://www8.zippyshare.com/v/90449158/file.html

Tracklist:

1. The Beholder & The Prophet - Mani-X (12“)
2. The Kgb’s – Infinity (Technoboy’s Ruff Mix)
3. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Tat & Zat Mix) (12”)
4. Ado & Montorsi – Give Me All Your Money (Zatox Remix)
5. Unknown Analoq – MFG (12”)
6. Hardstyle Masterz Feat. Max Enforcer - Light of the Dark (The Blackout Dub)
7. Wildstylez – Clubbin’ (12”)
8. Max Enforcer - Catchin' Up
9. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Rem!x) (12”)
10. The Beholder & Balistic ft. Max Enforcer – Nuclear Reaction (Decibel 2005 Anthem)
11. DJ Mystery - Type Face (12”)
12. The Beholder & Max Enforcer – The Underground
13. Kat meets. Gerardo Roschini - Alright (Kat and Zatox remix) (12”)
14. Luna - Unlocked
15. DJ Rob - Party People (12”)
16. The Beholder & Zany - Euphoria
17. Bulldozer Project ‎- Arise (DJ Rob Remix) (12”)
18. Max Enforcer – Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
19. Return Corp' & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (12”)
20. Tatanka – Doomsday

Ik hoop dat jullie met veel plezier naar deze set kunnen luisteren en blij zijn om deze platen weer eens te horen! Mochten er mensen zijn met een verzoeklijst voor een derde editie dan hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:07 

Hardtraxx Veteran

Woow! Requestlijst bijna nog in tact, met hier en daar een aanpassing. Heerlijk ook dat er veel met gewoon vinyl is gedraaid, het idee alleen al. Verder ontzettend bedankt voor het mixen!! Blij dat ik deze gouden platen nu eindelijk in 1 lijst heb :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:10 

Hardtraxx Crew

Ho Lee Fuk, dit is nog eens een gave lijst :loving: Ik neem hem ook mee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:30 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
Woow! Requestlijst bijna nog in tact, met hier en daar een aanpassing. Heerlijk ook dat er veel met gewoon vinyl is gedraaid, het idee alleen al. Verder ontzettend bedankt voor het mixen!! Blij dat ik deze gouden platen nu eindelijk in 1 lijst heb :worship: :loving:

wootum schreef:
Ho Lee Fuk, dit is nog eens een gave lijst :loving: Ik neem hem ook mee!!

Dank jullie wel! Hopelijk is het ondanks de paar kleine foutjes een nog steeds lekker luisteren! Feedback is altijd welkom!

Wootum, heb je toevallig zelf een idee voor een set met nummers uit deze periode? Dan mix ik het met heel veel plezier aan elkaar! Zo kom ik af en toe ook nog wat nummers tegen op mijn vinyls die ik eigenlijk al vergeten was haha. (Zoals DJ Mystery - Type Face :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:40 

Hardtraxx Crew

Ik zal binnenkort eens een leuk lijstje in elkaar flansen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 23:55 

Hardtraxx Veteran

Zo dan! Heel vet dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:00 

Hardtraxx Veteran

Nice! Zitten echt wat pareltjes tussen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:03 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Zo dan! Heel vet dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:30 

Hardtraxx Veteran

Zeker een fijne lijst, maar ik vraag me iets af: waarom is het nodig om te melden of en welke platen echt vinyl zijn en welke cd of mp3...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:09 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Zeker een fijne lijst, maar ik vraag me iets af: waarom is het nodig om te melden of en welke platen echt vinyl zijn en welke cd of mp3...?

Tsja, dat heeft twee redenen,

Als eerste zet ik dat er zelf altijd achter in de TL die ik maak, omdat ik slechts een draaitafel heb moet ik steeds Vinyl -> CD om de beurt doen, het maken van een TL is dus wat ingewikkelder dan anders. Om die puzzel op te lossen zet ik achter elke plaat op vinyl (12"), zodat voor mezelf overzichtelijk is welke ik waar moet plaatsen.

En als tweede, blijkbaar wordt het gewaardeerd als er met vinyl gedraaid wordt, ik laat dan ook graag aan jullie zien welke platen van vinyl afkomstig zijn en welke niet, gewoon als leuke(?) extra informatie. Ik zou ze dus na het maken van mijn eigen TL weer weg kunnen halen, maar ik zie geen goede reden om dat te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:07 

Hardtraxx Veteran

Niceeeeeeeeeeeeee :D :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle