Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 18:55 

Hardtraxxer

Protech - Zero's Request #1

http://www38.zippyshare.com/v/39346786/file.html

Deze set bestaande uit nummers louter uit de periode 2000-2009 is grotendeels gebaseerd op een lijst
nummers uit het DJ's Corner 'Wij Mixen Jouw Tracklist' Topic. Ongeveer de helft van de nummers komt van CD, de rest van Vinyl. Omdat het wel eens moeilijker is om oude vinyl's recht te leggen loopt het mixen 2 à 3 keer eventjes scheef. Toch hoop ik niet dat dit het luisteren belemmerd en wens ik jullie veel luister plezier met deze klassieke lijst!

Tracklist:

1. Philippe Rochard – The World
2. D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz
3. Ivan Carsten – Bumpin’ Hard
4. Headhunterz – Last of Mohicanz
5. Project One – The Story Unfolds
6. Tatanka meets Headhunterz – Call it Music
7. D-Block & S-Te-Fan – Kingdom
8. Josh & Wesz – Like Thiz
9. Headhunterz – Hate it or Love it
10. DJ Phil Ty – A Kay A (EHM Mix)
11. D-Block & S-Te-Fan – Keep It Coming
12. Wildstylez - Revenge
13. The Kgb’s – Superdisco (Technoboy Remix)
14. D-Block & S-Te-Fan - Total Eclipz
15. Brennan Heart – Revival X’
16. Project One – Halfway There
17. DBSTF – We Be Kickin Bass
18. Activator & Zatox – Cant Stop
19. D-Block & S-Te-Fan – Guilty
20. The Kgb’s – Fahrenheit (Technoboy Remix)
21. Headhunterz - The Fear of Darkness
22. Kat meets Gerardo Roschini – Alright (Kat & Zat Mix)

Als jullie meer lijsten hebben met nummers uit de periode 2000-2009 (die ik mijn collectie heb, maar die collectie is groot genoeg dus dat is meestal geen probleem), kan ik weer een set als deze maken. Die dan hopelijk nog iets strakker gemixt is.

Ik zie graag wat lijstjes verschijnen en hoop dat dit jullie bevalt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:07 

Hardtraxx Addict

:loving:
Superdisco (Technoboy Remix) blijft ook een van mijn all time favorieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:19 

Hardtraxxer

:thumbsup: allemaal pareltjes uit de tijd waar de muziekverslaving begon bij mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 22:09 

Alhoewel ik het niet helemaal eens ben met de opbouw, is het toch een fantastische lijst. 95% van de nrs gebruik ik ook in mijn setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Ziet er lekker uit deze lijst, gaat dus mee! :D

Protech DJ schreef:
Als jullie meer lijsten hebben met nummers uit de periode 2000-2009 (die ik mijn collectie heb, maar die collectie is groot genoeg dus dat is meestal geen probleem), kan ik weer een set als deze maken. Die dan hopelijk nog iets strakker gemixt is.

Ik zie graag wat lijstjes verschijnen en hoop dat dit jullie bevalt!

Heb misschien nog wel een leuk lijstje in gedachte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 00:24 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Alhoewel ik het niet helemaal eens ben met de opbouw, is het toch een fantastische lijst. 95% van de nrs gebruik ik ook in mijn setjes.

Opbouw ben ik het zelf ook niet helemaal mee eens.. Normaal zorg ik dat het (imo) goed verzorgd is, maar kon ik me niet meer van alle nummers precies herinneren wat hard/zacht was, en met name,
ik heb slechts een draaitafel en 2 cd spelers, dus kan nooit twee vinyls achter elkaar draaien, dat belemmerd een beetje de opbouw.

Verder ben ik blij met de positieve reacties, in ieder geval aangaande de nummers. Persoonlijk vind ik de overgang van Fahrenheit naar Fear of Darkness heel storend, maar ik wilde ondanks dat dit niet van jullie onthouden.

Oxbow schreef:

Kom maar op met die lijstjes! :D
In deze set zitten trouwens vooral nummers van Nederlandse DJ's, maar m'n collectie Italiaans is ook aardig groot, dus maakt niet uit van waar je de nummers haalt, Titanic, Fusion, Seismic, Dance Pollution, Green Force, Droppin' Beats, BLQ, veel Scantraxx, Mythica, heb vinyl genoeg dus schroom je niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 00:43 

Hardtraxx Veteran

Vet hoor, met vinyl :thumbup: . Zie je tegenwoordig nog maar weinig, chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 00:56 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Oxbow schreef:

Kom maar op met die lijstjes! :D
In deze set zitten trouwens vooral nummers van Nederlandse DJ's, maar m'n collectie Italiaans is ook aardig groot, dus maakt niet uit van waar je de nummers haalt, Titanic, Fusion, Seismic, Dance Pollution, Green Force, Droppin' Beats, BLQ, veel Scantraxx, Mythica, heb vinyl genoeg dus schroom je niet!

Klinkt goed! Heb hem in het tracklist topic gezet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:30 

Hardtraxxer

Je bent een held, bedankt voor t mixen van mn lijst :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle