Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer - Heavy Noises #3:
http://www46.zippyshare.com/v/57886017/file.html

Tracklist:
1. Donkey Rollers – Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
2. Zany – Widowmaker (Phuture Noize Remix)
3. Phrantic & Chris One – Just A Shadow (Chris One Mix)
4. Density – Specymen
5. Donkey Rollers – Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
6. Geck-o – To The Core
7. Catatonic Overload – Peace Of Mind
8. Amazed – Malfunction
9. DJ Thera – Doggystyle
10. Catatonic Overload & Geck-o – Rotten From The Inside
11. Noisecontrollers – Surge Of Samara
12. Josh & Wesz vs Low-E – I’ve Lost You
13. Deepack – Fire In The Place
14. Prefix & Density – Warning
15. Zany – The Fairy Legend
16. Public Domain System – Automatic Audio Overload (The Machine Remix)
17. Zatox – The Noisemaker
18. Titan – Nightmare
19. Philippe Rochard – Mash Up


Omdat ik de komende 2 weken hard moet leren voor m'n examens heb ik geen tijd om te mixen, dus heb ik nu alvast deel 3 gemaakt in plaats van donderdag ;)
Ik vind deze zelf erg goed gelukt, mixwerk is wel iets minder snel dan de vorige delen maar alsnog vrij snel, hij duurt zo'n 69 minuten.
Achteraf is het wel een beetje veel Theracords maarja, vind ik zelf niet zo erg :D
Tips & commentaar altijd welkom!

Vorige delen:
hardstyle/pommer-heavy-noises-1-t15790.html
hardstyle/pommer-heavy-noises-2-t16012.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke tracklist :) ..zal hem meenemen, en mis als je tijd hebt kun je dan Dark Menace #11 luisteren en commetns geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
leuke tracklist :) ..zal hem meenemen, en mis als je tijd hebt kun je dan Dark Menace #11 luisteren en commetns geven :thumbup:


Jah ik zag em al staan alleen kben niet heel erg van de hardcore :P als ie volgende keer weer hardstyle is zal ik hem meenemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Intervention schreef:
leuke tracklist :) ..zal hem meenemen, en mis als je tijd hebt kun je dan Dark Menace #11 luisteren en commetns geven :thumbup:


Jah ik zag em al staan alleen kben niet heel erg van de hardcore :P als ie volgende keer weer hardstyle is zal ik hem meenemen!

Is, helemaal goed:)..aankomende maandag zomerse set dus moet je die maar luisteren..zal deze van de weel ff luisteren, is namelijk niet de enige die ik nog moet luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke tl gaat mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals de vorige 2 delen gaat ook deze weer mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net geluisterd! Mixwerk is prima, alle tracks die je gebruikt zijn echte knallers.. Maar ik vind het qua opbouw heel erg matig. Qua hardheid en stijl is het een beetje een wirwar, wat ik erg jammer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 06:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

19. Philippe Rochard – Mash Up :worship: super afsluiter
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Net geluisterd! Mixwerk is prima, alle tracks die je gebruikt zijn echte knallers.. Maar ik vind het qua opbouw heel erg matig. Qua hardheid en stijl is het een beetje een wirwar, wat ik erg jammer vind.


Jah ik vond achteraf de opbouw ook niet echt logisch, maar dat risico loop je een beetje als je niet van te voren een TL maakt :) Maar als het echt alleen maar rauwe tracks zijn vind ik het niet zo heel storend, het moet niet zo zijn dat je bijvoorbeeld eerst Psychedelic Trip draait en dan Rockin Ur Mind :P Dan vind ik het wel storend

Maar bedankt voor de comment ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pitchblack schreef:
19. Philippe Rochard – Mash Up :worship: super afsluiter


Jah veel harder dan dat gaat het niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:58 
 
Donateur

mooie lijst pommert! ga hem downen :thumbup:

Edit: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was weer dik in orde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt beide :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neem em maar weer eens mee :) comment komt nog

EDIT:
-1 Bij de eerste overgang lig je er ff naast maar corrigeer je goed. (Widowmaker)
-2 Ligt mooi gelijk, overgang klinkt goed :thumbup: (Shadow)
-3 Ook weer mooi, het mag allemaal wel wat sneller ingemixt worden vind ik zelf. (kwestie van smaak wss) (Specymen)
-4 Ligt niet helemaal lekker, volgens mij corrigeer je het wel iets maar niet helemaal. (Hardstyle Rockers)
-5 Bijna beatmatch, maar corrigeer je niet. Klinkt het net een beetje vervelend in de oren. (To The Core)
-5 Ligt goed gelijk. Lekkere overgang (Peace Of Mind)
-6 Ligt lekker gelijk, komt mooi uit met de vocals. :) Hij klinkt alleen wat overheersend, probeer de high/mid wat minder te zetten tijdens de overgang. Klinkt gelijk al wat rustiger. (Malfunction)
-7 Bpm niet helemaal gelijk liggen, de track loopt wat weg. Hij begon goed beatmatch (Doggystyle)
-8 Lag mooi beatmatch, vond het alleen weer te laat mja dat weten we nu wel haha :P(Rotten From The Inside)
-9 Mooi hoe je Surge of Samara erin gooit, alleen niet helemaal beatmatch. (Surge Of Samara)
-10 Ligt goed beatmatch, alleen de timing zat niet helemaal lekker ofwel. Kan gebeuren. (I've Lost U)
-11 Probeer echt goed op je beatmatch te letten, ligt er weer net naast. (Fire In Tha Place)
-12 Tempo ligt hoger volgens mij. Kan het niet heel goed horen of hij beatmatch is, Fire is behoorlijk zachter gezet. (Warning)
-13 Is een korte intro, dus kan lastig beatmatchen zijn. Maar deze klinkt lekker :D (The Fairy Legend)
-14 Ligt lekker beatmatch, goede overgang :) (Automatic Audio Overload)
-15 Hij staat behoorlijk hard op een gegeven moment in de overgang, maar dit corrigeer je volgens mij. Klinkt goed (The Noisemaker)
-16 Ik vind dit een leuke track om in te mixen. Dit doe je ook goed, lekker beatmatch. Mooie bass-switch :thumbup: Tempo gaat wel erg omhoog weer haha (Nightmare)
-17 Ligt mooi gelijk, vind dat Nightmare alleen nogal wordt afgekapt. Miss ligt het aan de intro van Mash up, dat weet ik niet. Ken de intro niet. Maar wat een track is dit zeg :oh: Die moet ik ook eens gebruiken haha. Vandaar dat het tempo zo omhoog ging(Mash Up)

Overall vond ik dit niet een van je betere setjes, mixwerk toch wel tegen. Probeer echt op je beatmatching te letten. Ga een beetje spelen zonder de track erin te gooien, bijv tijdens de Mid-intro van de lopende track.

Nou nu verwacht ik wel een keer een comment van jou haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 19:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt voor je comments, altijd mooi als ze zo uitgebreid zijn :D En ik ben het op veel punten wel met je eens, beatmatch ligt er af en toe nét ietsje naast inderdaad, maar dat vind ik soms lastig in te schatten zo met vdj, ik weet niet hoe dat met gear is :D
Kvind trouwens wel dat ik best wel snel doormix, ook veel mid-intro/outro, je zal me niet vaak intro/outro horen mixen ;)
Tempoversnellingen zijn er idd ook best veel, maar ik hou er wel van als het een beetje op een hoog tempo ligt, en vooral met zo'n afsluiter :D

Maar bedankt voor de tips in ieder geval!
Ik heb trouwens al een aardig tijdje geen setje meer van jou gezien? Ik heb dr zeker een paar meegenomen ;) Maar als je er weer eentje dropt zal ik em ff beoordelen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedankt voor je comments, altijd mooi als ze zo uitgebreid zijn :D En ik ben het op veel punten wel met je eens, beatmatch ligt er af en toe nét ietsje naast inderdaad, maar dat vind ik soms lastig in te schatten zo met vdj, ik weet niet hoe dat met gear is :D
Kvind trouwens wel dat ik best wel snel doormix, ook veel mid-intro/outro, je zal me niet vaak intro/outro horen mixen ;)
Tempoversnellingen zijn er idd ook best veel, maar ik hou er wel van als het een beetje op een hoog tempo ligt, en vooral met zo'n afsluiter :D

Maar bedankt voor de tips in ieder geval!
Ik heb trouwens al een aardig tijdje geen setje meer van jou gezien? Ik heb dr zeker een paar meegenomen ;) Maar als je er weer eentje dropt zal ik em ff beoordelen :thumbup:


Veel theracords tracks ken ik ook niet zo goed, miss dat ik het daarom wat trager vind.
Tijdens beatmatchen de high wat hoger zetten, werkt bij mij altijd heel goed :)

Maar ziehier: hardstyle/nightbreaker-chaos-all-around-15-t16225.html haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 20:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh over het hoofd gezien haha xd ik heb nu alleen echt geen tijd ivm examens, volgende week pas weer, of gewoon je eerstkomende setje ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle