Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Download LionStyle Battleshow (GEAR FINALE: Piaaa vs. The Znayzer):
Set Piaaa: http://www36.zippyshare.com/v/90091196/file.html
Set The Znayzer: http://www32.zippyshare.com/v/20089182/file.html

Tracklist Piaaa:
01: Beats of Genesis Vs Legend B - Lost in Love 2K7
02: The Beholder & Max Enforcer - Got to be There
03: Zany - Widowmaker
04: Dj Gius - Things to do(Scrubs mix)
05: Mos Phat - Infectious
06: Rexanthony - Fuck You Marlene (Activator Remix)
07: Alex Zombie & Andy Hazard - Elevate (Delete Remix)
08: The Pitcher - Little Bitch
09: Tat & Zat - Scary Track
10: Tatanka - Doomsday
11: Arctic - Marbles
12: The R3bels - Temptation
13: Slim Shore & B-Front - Scary Noises
14: Dj Thera Vs Geck-O & Wackyjackie - Hysteria
15: The Machine - Times Like These

Tracklist The Znayzer:
01: Project One- The World Is Yours
02: Phase 3 And The Machine – Fine Day
03: Zairon – Deep Into Your Soul (Zatox Mix)
04: Floorcrushers – Psycho Stylez
05: Noisecontrollers – Aliens
06: Tat And Zat – Skleroxx
07: Alphaverb – Fuck The Nice Guys
08: Jones And B-Front – Lunatick (Raw Mix)
09: JDX – Goddamn Bitch
10: Tatanka And Zatox – Hardstyle Familie
11: Dj Thera Vs Geck-O – Ding Dong (Degos And Re-Done Rmx)
12: Phrantic – Become One (Merge Mix)
13: Degos And Re-Done – Outside The Box
14: Bulldozer Project – Arise (Bulldozer Remix)

Hier is die dan! De finale van de battleshow voor GEAR DJ's!
Ik moet zeggen; een finale waardig!

Voorwaarden stemmen:
* Duidelijke uitleg i.v.m. tracklist!
* Duidelijke uitleg i.v.m. mixwerk!

BELANGRIJK: QUOTE stemmen worden niet meegeteld!

Je kan stemmen tot dinsdag 10 mei 20:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:06 

Donateur

Nog even het laatste deel van Znayzer luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:39 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die van Znayzer ietsje fijner.

Tracklist spreekt me meer aan.

Mixwerk vind ik van alletwee gewoon lekker, maar in de set van Znayzer zit een betere drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:48 

Donateur

Ik heb ondertussen het laatste stuk van The Znayzer ook geluisterd. Ik vond dat bij de set van hem er inderdaad ook een veel lekkerdere drive inzat. Dat laat niet weg dat de set van piaaa heel lekker was. Allebei vet mixwerk gehoord maar bij The Znayzer toch net iets fijner. Ook allebei zeer gevarieerde tracklists :thumbsup:. Allebei een zeer mooi resultaat. Mijn stem gaat naar The Znayzer vanwege de toch iets meer energieke set met meer drive en iets fijner mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:12 

Hardtraxxer

ga ze nu allebei luisteren is dit nog steeds van de eerste battleshows? en is dit dan daar de finale van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind juist die van Piaaa iets beter.. Mixwerk vind ik beter en TL spreekt me meer aan.

Ik stem dus op Piaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

themaster schreef:
ga ze nu allebei luisteren is dit nog steeds van de eerste battleshows? en is dit dan daar de finale van?

Ja, laat, ik weet het, maar hier zijn ze! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:11 

Hardtraxxer

het zijn beide heerlijke mixen met heerlijke overgangen.
De tracklisten waren allebei goed. lekker nieuw en oud en gevarieerd gedraaid.
Ik moet er toch één stemmen en dan stem ik voor The Znayzer omdat die er toch
iets boven uit stak met het mixwerk. Wat ze ook al zeggen, meer drive in zijn mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:27 

Donateur

Piaaa
TL = een stuk of 10 keer beter
+ als de TL mij niet bevalt kan je mixen wat je wilt maar moet je het wel heel energiek doen om mij alsnog te overtuigen en ik vind de mixes wel gelijkwaardig qua mixwerk dus overall stem ik op Piaaa ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:38 

Bierkoning

Heb ze nu ook allebei geluisterd, en mij stem gaat naar The Znayzer.

Ik vond het setje van Piaaa ook erg lekker, maar bij The Znayzer zat er wat meer tempo in en ook de TL bevalt me ietsje meer.
Laatste overgang was trouwens vet gedaan met die vocals ;)
Maar allebei erg goed gedaan dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 13:03 

Mijn stem gaat naar Znayzer

Ik vond om eerlijk te zijn de set van pia echt niet veel. De tracks dan- mixwerk was wel goed. Eerste half uur heb ik echt geen een keer gehad "vet nummerr!!". Weinig melodielijnen die me aanspraken. De eerste was little bitch.

Mixwerk van znayzer is as usual weer zuiver. Lunatick past ook echt heerlijk bij FTNG, net als aliens bij psycho stylez. Gewoon meer een geheel! Alleen jammer van Become One. Doet me niet zoveel, matig gemasterde plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 13:07 

Hardtraxxer

allebei geluisterd en zijn beide serke sets maar dat mag dan ook wel als jullie zo ver zijn gekomen.
de nummers van piaaa vond ik wat minder dan die van the znayzer.
Daarom stem ik voor the znayzer. maar beide sets waren gewoon lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ga ze niet luisteren. Tracklist van Piaaa vind ik niks, vanaf little bitch wordt het iets maar die eerste 7 nummers? Gaap. Tracklist van The Znayzer iets beter maar geen lijstje waarvan ik zeg: wauw, die ga ik luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2011 12:10 

Donateur

TL van Piaaa, blijft me verbazen hoe die het voor elkaar krijgt om zulke leipe lijstjes neer te zetten. Moet wel zeggen dat ik niet had verwacht dat The Znayer een bijna net zo sterke lijst neer zou zetten. Piaaaa is weer flink doorraggen qua trackkeuze incl een overheerlijke openingsplaat en een hele mooie afsluiter, maar The Znayer zet imo een hele brede, gevarieerde lijst neer met een hele sterke opbouw. Daar hou ik van. Ik vind het hier eigenlijk vrijwel gelijk op gaan, ook qua persoonlijke smaak.

Dan het mixwerk: Piaaa begint heel erg zwak, de overgang naar Got To Be There komt totaal niet uit de verf. Maar alles wat ie daarna doet, is feilloos, en er zitten een paar geweldig bedachte overgangen in (widowmaker op things to do, infectious op Fuck you marlene, little bitch op scary track). En altijd retestrak gemixt... petje af, dit zie ik niet veel mensen met gear doen, ook de grote jongens niet.
The Znayer is af en toe iets te langdradig, al zitten ook hier een paar hele vette, snelle overgangen in (die op Skleroxx en Outside the box zijn geniaal!). Toch vind ik dat er in vergelijking met Piaaa net iets te weinig vet en snel mixwerk is. Wat dat betreft is de set van Piaaa net iets beter doordacht.

Met dat tikje extra wat Piaaa in zn mixwerk heeft gestopt krijgt ie mijn stem. Maar moet zeggen dat The Znayer ook een geweldige set heeft neergezet. De verliezer mag zich eigenlijk net zo goed de winnaar noemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:40 

Artiest

Ik ga voor The Znayzer simpel weg omdat zijn TL mij meer aanspreekt, het mixwerk was van beide kanten prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:44 

Hardtraxxer

beide sets waren heel goed te doen :thumbup:
ja deze reden is hier al vaker gegeven maar de eerste tracks die piaaa draait spreken mij ook helemaal niet aan
ik ken ze ook geen eens.
het mixen was wel strak werk :thumbup:
dit geld ook voor znayzer en die draaide meer tracks waar ik wel van hou.
daarom stem ik voor znayzer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:47 

Hardtraxxer

Vind de TL van Znayzer leuker
En mixwerk is allebei goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Piaaa krijgt mijn stem. Tracklist van the Znayzer is verrassend goed! Die van Piaaa ook heel dik, en met 2/6/9 maak je me helemaal blij. Die stand is denk ik 1-1, qua tracks dan! Mixwerk was zoals wel vaker bij beide goed te doen, en ook wel eens met Dawasiknie, begin van Piaaa was wat minder. Maar ik stoorde me er niet eens heel veel aan hoor, ik neem mixen met een korreltje zout vaak. Gewoon redelijk mixwerk en een hele dikke lijst vind ik fijner dan foutloos en gedurfd gemixt met een saaie tracklist.
De doorslag wordt gegeven door het feit dat Piaaa een tracklist heeft die weer vet op elkaar aansluit, maar misschien is het ook wel dat hij track 6 draait wat mij op hem laat stemmen. Het verschil is in ieder geval miniem, heel klein. Beide vette sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Wil iedereen alvast bedanken voor zijn stem, vind het wel jammer dat er zo weinig animo voor is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:46 

Donateur

Staan op iPhone , zal ze morgen luisteren comments komen dus. En of course de stem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Staan op iPhone , zal ze morgen luisteren comments komen dus. En of course de stem ^^

heb ze er net ook op gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

Kwa tracklist vind ik de set van piaaa echt weer geniaal. Geweldige combi tussen oud en nieuw.

Znayzer heeft dit ook netjes gedaan, maar in mijn ogen net iets minder. Daarbij vind ik het mixwerk van The Znayzer net wat beter.

Maar omdat het mixwerk van Piaaa ook gewoon erg goed is en gedurfd(!), verdient zijn orginaliteit mijn stem :).

Piaaa dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:58 

Donateur

TL van Piaaa spreekt me net iets meer aan, sterk en originele start van de set ook!
Mixwerk redelijk gelijkwaardig...
Heb beide sets vluchtig op de achtergrond gehoord, beide goed te doen en heb me niet verveeld.

Stem gaat naar Piaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:36 

Donateur

Hmm moeilijke keus dit.. Vond ze beide goed. Mijn complimenten :thumbsup:

Maar mijn stem gaat naar The Znayzer, vond zijn mix toch net wat lekkerder weg luisteren.

Maar zoals Daan al zegt, de verliezer kan zich net zo goed winnaar noemen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Er kan nog tot 20:00 gestemd worden dus! ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle