Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste ontmoeting tussen deze twee heren eindigde in een spannend gelijkspel, 6-6.
In de battle die voor u ligt gaat de beslissing vallen. Twee knallende sets met veel potentie!
Breng je stem uit en breng jouw favoriet naar de halve finale!

Download Battleshow Kwartfinale GEAR (DJ Ranitor vs. Piaaa):
Set DJ Ranitor: http://www.speedyshare.com/files/265940 ... und_2_.mp3
Set Piaaa: http://www21.zippyshare.com/v/61562818/file.html

Tracklist DJ Ranitor:
01. Degos & Re-Done - Rawness (Incl. Intro)
02. The Beholder Meets Zany - Fear Reigns Today
03. Zatox - I Hate U
04. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
05. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
06. Max Enforcer feat. The Rush - Fade To Black
07. Ran-D & Adaro - Under Attack
08. Zany Meets The Beholder - Annihilating (DJ Ranitor's Doorbeuk Edit)
09. B-Front & Frontliner - Magic
00. Afflictive - Breadstick (DJ Thera Slowed It Down Mix)

Tracklist Piaaa:
01. Da Tweekaz - Ernies Ducktool (Maarten1410 Edit)
02. Coone - Earthquake
03. Activator - June
04. Sound Snatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt Remix)
05. Vazard - Meet The Enigineer
06. Tat & Zat - Skleroxx
07. The Machine - Lucid Dreams
08. Deepack - We Don't Care
09. Southstylers - In De Strieel
10. Catatonic Overload - Paralyzed

Stemmen gelden alleen bij Motivatie waarom je de stem geeft aan de desbetreffende DJ.
Deadline voor het stemmen vervalt op Zaterdag 5 Februari 17:00!


Motivatie: Tracklist & Mixwerk

Stemmen!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij staat er hoor! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixwerk vind ik hier ook gelijk :)
Maar Ranitor zn tracklist :worship:
Mn stem gaat dus naar The Ranitor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01. Da Tweekaz - Ernies Ducktool (Maarten1410 Edit)

Alleen al daarom Piiaaa..
Beide tracklisten zijn leuk! Mixwerk is beide wel goed us ik kies voor Piaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
01. Da Tweekaz - Ernies Ducktool (Maarten1410 Edit)

Alleen al daarom Piiaaa..


:corn: :whistle:

Ze gaan weer mee, morgen in de auto eens luisteren en daarna mijn oordeel vellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Piaaa :thumbup:


Citaat:
Stemmen gelden alleen bij Motivatie waarom je de stem geeft aan de desbetreffende DJ.
Deadline voor het stemmen vervalt op Zaterdag 5 Februari 17:00!

Motivatie: Tracklist & Mixwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

2 lekkere setjes mijn complimenten :thumbup: Beide zeer netjes gemixd :thumbsup:
Maar mijn stem gaat toch naar DJ Ranitor, zijn tracklist sprak mij wat meer aan.

Vooral : Afflictive - Breakstick (DJ Thera Slowed It Down Mix) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beide zeer net gemixt! , Beide een heerlijke tracklist met een paar verrassende knallers :D
maar er moet een keus gemaakt worden, Dj Ranitor krijgt mijn stem omdat zijn Tracklijst mij meer trekt! :thumbup:
maar het was geen makkelijke keus :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe langer de set van Ranitor duurt, hoe meer hitjes er in zitten. Zo onwijs jammer, want hij begint goed met de eerste 2 nummers die je nauwelijks meer hoort, dan 2 nummers die al wat bekender zijn maar ook niet overmatig vaak gedraaid worden... daarna gaat het op het laatste nummer na helemaal mis jammer genoeg.
Wat dat betreft kan hij beter naar Piaaa kijken die het weer voor elkaar heeft gekregen om van de eerste tot de laatste minuut origineel te zijn in z'n TL. En zijn nummers spreken me eigenlijk bijna allemaal nog aan ook.

Mixwerk van Ranitor is op zich foutloos, dat van Piaaa niet helemaal maar wel weer een stuk gewaagder en gevarieerder.

Als Ranitor wat originelere nummers had gepakt had hij m'n stem gekregen, helaas... Piaaa krijgt mijn stem nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mixwerk gaat zeer gelijk op. Goed gedaan bijde!

Alleen mijn stem gaan naar Piaa. Dit omdat bijna zijn hele lijst bestaat uit nummers die je nooit hoort. En die van Ranitor heb ik alweer iets te vaak gehoort :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mixwerk idd bijde goed, alleen vind ik de tracklist van piaa sterker omdat er minder bekende tracks in zitten!

Piaa dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heb gister meegeluisterd en vond het een mooie battle. Twee leuke originele sets.
Ranitor vond ik kwa trackkeuze wel iets minder vanwege het bekende anticlimax kwartet.

Je opener en afsluiter zijn wel echt heldig.

Piaaa tracklist spreekt me kwa smaak minder aan. Ondanks de edit opener die best leuk was zijn de volgende 9 tracks geen goede aansluiting. Openen is belangrijk omdat je toon zet.

Stem gaat met licht voordeel naar Ranitor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Algemeen Mixwerk van Ranitor vind ik wat beter dan dat van Piaaa. De opening van Piaaa vond ik niks het zet geen toon die je vast houdt door de hele set door. ;) Daarentegen vind ik de opening van Ranitor wel beter(Je weet wat je kunt verwachten) maar de tracks wie daarna gedraaid worden zijn veelal hitjes.

Op basis van Mixwerk en tracklist gaat mijn stem naar DJ Ranitor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer spannend! :yay:

Lekker setje Piaaa, gisteren live gehoord. Kreeg wel een big smile op m'n face, toen ik Ernie hoorde in je intro :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekkere tracklists allebei! Er is echter 1 groot verschil.
Die van Chukkelzor is gewoon lomp beuken maar wel het bekende werk.

De tracklist van Piaaa is echt een stukje kunst! Die Ducktool is gewoon pure humor en best lekkere track.
Daarna gaat ie door met Earthquake die niet slecht is; en June een ultiem gouwe ouwe!
June mixt ie lekker over in Snatchcity. Vazard & Delete tracks zijn altijd pluspunten.
Skleroxx; ook een (jonge) klassieker die veel te weinig wordt gedraaid.
De rest is ook lekker en hoor je niet vaak.
De grootste bonuspunten verdient Piaaa echter met IN DE STRIEEL! Wat een geniale track is dat!

Ik ben een groot voorstander van diversiteit dus mijn stem gaat echt naar Piaaa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alhoewel Dj Ranitor meer mijn style is vind ik piaaa toch de beter
en vooral vanwege Sound Snatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt Remix) :drool:

Stem: Piaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar gaan we dan.

Ranitor vs. Piaaa, wie krijgt punten waarvoor:

Tracklist: Piaaa Ranitor kiest voor mijn gevoel voor safe. Prima namen en tracks maar iets te vaak gehoord allemaal en iets te simpel dus. De eerste platen gaan nog lekker, daarna minder en de laatste is origineel maar die valt als je het mij vraagt helemaal buiten de boot bij de rest. Piaaa doet het daar in tegen zoals we gewend zijn: Opvallende tracks die je niet vaak of niet meer veel hoort. En ze klinken eigenlijk allemaal fijn!

Opbouw: Ranitor Hier lijkt Piaaa iets meer op safe te spelen. In de track van Ranitor zit een betere opbouw qua hardheid en drive maarrrr omdat de platen keuze van Piaaa beter is komt het geheel er we beter uit. Als ik toch alleen naar opbouw kijk moet ik toch voor Ranitor kiezen maar ik sta er niet helemaal achter.

Mixwerk technisch: Piaaa Heel moeilijk deze keer! Beide zijn goed bezig, mooie overgangen, goed gebruik van de equalizer, eigenlijk geen effecten gehoord maar hier en daar nog wel kleine schoonheidsfoutjes. Bij Piaaa vond ik de overgangen van en na Snatchcity niet mooi. Snatchcity komt er té hard in en loopt eigenlijk niet helemaal mooi af. Wel zijn zijn overgangen een stuk boeiender. Sneller en niet veel intro-outro gedoe. Dat was bij Ranitor dan helaas wel. Vooral de overgang van Magic naar Breakstick duurde mij echt veeeeels te lang.

Conclusie en winnaar: Het leek moeilijk op het eerste gezicht maar de track keuze en stijl van Piaaa maken de keuze uiteindelijk toch wat makkelijker. Alles bij elkaar genomen klonk de set van Piaaa simpel weg het lekkerst dus...

Piaaa is voor mij dé winnaar!


Overigens komt het intro dus bij mij vandaan (joh!) en deze heb ik geheim gehouden totdat deze set uitgezonden zou zijn. Na menig verzoek heb ik em online gegooid: http://wtrns.fr/ongmgIY71uHo2L
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ranitor, tracklist vind ik chiller en bij Pia vind ik nou ook weer niet verbazing wekkend veel onbekende tracks erin zitten.
Mixwerk gaat bij beide goed, maar die laatste track bij Ranitor doet het hem.

Mijn stem gaat naar Ranitor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is trouwens Breadstick ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mixwerk van beide is erg goed, alleen dat van Ranitor ging toch wat vloeiender!
Als ik de tracklists zo naast elkaar hou, vind ik dat jullie beide, stuk voor stuk, zeer goede tracks uitgezocht hebben.
Zo vind ik Piaaa een baas omdat hij In de strieel erin mixt, maar Ranitor is een GOD omdat hij afsluit met Breadstick!

Mijn stem gaat uit naar DJ Ranitor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, ik kan op mixwerk niet echt kiezen wie beter is, ik vond dit voor beide voldoende/goed.
Dan kom ik dus bij opbouw en tracklist.

Ranitor: opent erg sterk, met platen die je te weinig hoord. Alleen daarna wordt het eigenlijk wel vrij standaard, dat vind ik een beetje jammer. Ik hou ook van wat meer opbouw in een set, door hard te beginnen werd dit natuurlijk erg moeilijk. Een plusje krijg je automatisch voor Zany & Beholder platen, maar in een lijstje van 10 nummers vind ik het jammer dat het dan 2x gebeurd. Daar had je wat anders leuks neer kunnen zetten :).

Piaaa: opent in mijn ogen juist erg zwak. Tjah, die ducktool moet je met een knipoog luisteren, maar met of zonder ernie, voor mij wordt het niet wat. Desondanks wordt het daarna alleen maar beter, June is een oude favoriet van me en past geweldig in de opbouw van deze set. Ik vind de opbouw in deze set dan ook beter. Verder vind ik het erg goed dat het een veelzijdige tracklist is. En als je Lucid Dreams & In De Strieel draait kun je bij mij weinig meer fout doen.

Piaaa is voor mij de winnaar :thumbup: . Vooral omdat zijn opbouw beter is en zijn tracklist veelzijdiger (en dus gedurfder) is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij wint Piaaa op zowel mixwerk als tracklist.
Ranitor heeft wel een hoop ontzettende beuktracks achter elkaar, maar het zijn toch iets teveel hitjes naar mijn mening. Wel dikke +1 voor I Hate U. Maar... +100 ofzo voor Meet The Engineer! Ook mooi om Snatchcity, June en We Don't Care weer te horen, die je niet vaak langs hoort komen.

Qua mixwerk vond ik er bij Piaaa een stuk meer tempo in zitten, ookal moet je dan heel af en toe inleveren op netheid. Maakt het luisteren toch een stuk interessanter :) Wou dat ik het ook zo kon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:01 
 

Ranitor!
Lekkere ragset :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Ranitor!
Lekkere ragset :D

Je stem telt niet, je bent net een minuut te laat haha :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle