Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

1. Phuture Noize - I Got Noize
2. Frontliner & Max Enforcer - On The Go
3. Phuture Noize - King Of The Jungle
4. B-Front & Phuture Noize - The Enigma
5. Phuture Noize - The Aftershock
6. B-Front & Frequencerz - Fatality
7. Phuture Noize - Shallow Waters (Live Edit)
8. Phuture Noize - Human Machinery (The Aftershock Remix)
9. B-Front & Phuture Noize - The Paradox
10. Hyperdrive - The Punishment (Frequencerz Edit)
11. Vic Mensa - There's A Lot Going On (Phuture Noize Bootleg)
12. Phuture Noize - Fire
13. Phuture Noize - The Temple
14. Phuture Noize - Strike You Down
15. Phuture Noize - Walls Crashin' Down
16. B-Front & Hard Driver - One By One
17. Ran-D & Phuture Noize - Suicidal Superstar
18. Phuture Noize - The Worlds Beyond
19. Apexx - AK-47
20. Phuture Noize - Chaos & Order
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoopte eigenlijk op zijn set van de afterparty :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 18:55 
 
Hardtraxx Addict

Altijd mooi om te zien hoe artiesten staan te genieten op het podium. Verder heel nice dat hij On The Go, The Punishment Remix en Ony By One erbij pakte. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zolang op gewacht dat het gevoel er een beetje af is >.<
blijft een heerlijke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een geweldige set was dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tracks zijn natuurlijk stuk voor stuk goed tot steengoed, maar het mixwerk is nou niet echt om over naar huis te schrijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Hoopte eigenlijk op zijn set van de afterparty :cry:

Die staat toch allang online? Of bedoel je video?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo genieten toen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
ElTigre schreef:
Hoopte eigenlijk op zijn set van de afterparty :cry:

Die staat toch allang online? Of bedoel je video?


Oh echt? Kon de audio eigenlijk ook nog niet vinden.

Edit: Gevonden, thanks! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 01:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu weet ik het inderdaad ook wel weer, met die irritante gast die de hele tijd 'Phutureeee noizzeeeeeee' roept :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Tracks zijn natuurlijk stuk voor stuk goed tot steengoed, maar het mixwerk is nou niet echt om over naar huis te schrijven..
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle