Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:47 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel de gehele set! Ook het minutenlang durende applaus was mooi! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die Nolz toch een irritante MC. Vervelend accent. En wtf Pjuture Noize? :D

Nu ff lekker 45 min lang genieten en hopelijk hoor ik hem 0 keer meer.

Edit: wat een grandioos heerlijke set. Leuke extra's buiten zijn BMS album om, met als uitspringer de collab met SZP. Ook mooie Fire intro edit. Miste alleen The Solution wel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Kippenvel de gehele set! Ook het minutenlang durende applaus was mooi! :loving:

Jep! Viel me op dat het hele publiek alle platen heel goed kende, ook de minder gedraaide platen! Prachtige muziek, vette visuals, goed geluidssysteem. Een van de hootepunten van het weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 18:25 
 
Donateur

:worship: :worship: kan er niets anders van maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nolz weet wel heel goed wanneer die een sublieme climax moet verzieken door iets totaal random te mekkeren met die geforceerde stoere schreeuw. Hij had er beter aan gedaan zijn mond helemaal te houden.

Dit moet verder echt een geweldige set geweest zijn, wat heerlijk, wat gaaf! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Beste set die ik ooit heb meegemaakt in mij nog niet zo'n hele lange periode dat ik naar feesten ha.. overtreft voor mij B-fronts set op qlimax 2016.

Alles klopte aan deze set: De muziek/het album, het gevoel, de locatie en vooral de sfeer tijdens deze set :loving: niet te beschrijven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Machtig mooi om terug te zien/horen. Kwam echt net bij m'n groep aanlopen voor de climax van Circles and Squares, mooi moment godverdomme :love: Voor de rest ook idd een geweldige sfeer, waarbij het eigenlijk jammer is dat je dat in deze beelden niet 100% terug ziet. Misschien hadden er wat meer beelden van het losgaande publiek bij gemoeten daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindbaasje die PN! Krijg weer gekke flashbacks van de release party als ik dit zo zie, toen hing er ook een sfeer die niet te beschrijven was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na 2sidez een sprint getrokken voor deze set, perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De sfeer op Defqon evenaarde de sfeer op de BMS releaseparty net niet, maar wat een set :surrender: Ik heb hem ondertussen al weer een aantal keren teruggekeken en geluisterd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die fucking windows movie maker effecten verpesten het kijken wel een beetje :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Die fucking windows movie maker effecten verpesten het kijken wel een beetje :sick:


:lol:

Kan je garanderen dat jij dit nimmer voor melkaar krijgt in Movie Maker. Laat staan dat je wel het correcte programma opent en dit even maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ook al heb ik helemaal niks met zijn muziek, wel enorm veel respect wat deze man heeft gepresteerd de afgelopen jaren. Kreeg zelf kippenvel bij het zien van de laatste minuut, supervet om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
:lol:

Kan je garanderen dat jij dit nimmer voor melkaar krijgt in Movie Maker. Laat staan dat je wel het correcte programma opent en dit even maakt.


Kerel wees nou eerlijk, zo´n effect als op 8:24 is easy en heeft totaal geen meerwaarde en dit herhaalt zich door t gehele filmpje vanaf de 8e minuut. Ik doelde met movie maker meer op het 'gemak' waarop je zo'n effect creëert dan daadwerkelijk het programma.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle