Zal even nog wat commentaar geven :
Vind Sloopvergunning echt geniale plaat om mee te openen maar dan die plaat erna
Van 2 naar 3 zet je ze beiden aan en hoor je de vocals elkaar overlappen (persoonlijk vind ik dit echt niks ik) en daarna klinkt het rommelig , ik hou zelf meer van een cleanere sound
Authentic - The Last Hours

Wat een heerlijke plaat zeg , hoor hem net voor het eerst tbh maar vlamt em flink

Ryfle - Seid Ihr Ein Follower

ook puur genieten
Van Ryfle naar Tat vet gedaan maar ik had de vocals van ryfle gewoon laten horen in die break en dan de sounds van make it loud erin als de kick van ryfle er weer in klapte ( Dan had het een stuk cleaner geklonken)
Poop in Your Dreams edit , tja wat moet ik erover zeggen

ook niet echt mijn ding en beetje slappe vocal ook

maar wel leuke familie guy verwijzing dat kan ik nog wel waarderen
Main Concern – Pineapple , Kende ik ook nog niet maar wel een beukertje hoor netjes ingemixed ook
Van Pineapple naar Live Act Tool 3 - Erg strak ingemixed
Vind Midnight niet echt gepast op de plek waar die zit nu
Trashin dan wel weer een heerlijk plaatje , strak ingemixed ook
Still Here (Deletete Remix)

BAZENPLAAT
Donkey Rollers – LMPSJNK , de overloop naar deze plaat was heerlijk

Sydrome -Heerlijke plaat ook weer maar erg rommelige overloop met die lompe kick zo eroverheen , je had eig die Syndrome kick erin moeten bassswitchen
Degos & Re-Done - Bite My Shit - Lekker hoor

maar hij klinkt wel erg dof in het begin, had je hem wel goed ge-equalized toen je hem erin mixte ?
Brutal 2.0

Wat een plaat
Pattern 1.5 (Black Sunrise Mash) - Overloop erna toe was netjes , nog nooit eerder gehoord maar hij knalt er aardig op !
Killshot - Overloop ligt er lekker strak op , vet dat je de vocals van pattern 1.5 eroverheen nog laat horen hier past het wel omdat er geen andere vocals zijn
Who I Really Am - Echt een Topper , mijn persoonlijke Favoriete track op et moment heerlijk

jammer dat je hem niet eerst ff teased maar respect dat je hem draait
Al met Al heb ik toch zeker wel genoten van je set hoor

En al me kritiek is alleen bedoeld zodat je er zelf wat mee kan zie het niet als een aanval

Grtz The ShadowReaper