Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Steffnov @ Beyond Limits Chapter One:
[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/18796772/file.html[/zippy]
http://www5.zippyshare.com/v/18796772/file.html

Tracklist:
01. Dither - Half Measures [Agnost1k]
02. AK-Industry & Igneon System - Evil Blood [Industrial Strength]
03. Igneon System - Demonic Possession [The Third Movement]
04. Homeboy & Lowroller - No Longer Human [Industrial Strength]
05. Mindustries - Craftiest Trick [The Third Movement]
06. Project Omeaga - The Banjo & The Castanets [Afterlife Recordings]
07. Tha Playah & Mad Dog - Enter The Time Machine (Tha Playah Mix) [Rotterdam Records]
08. N-Vitral - Welcome To The Killzone [The Third Movement]
09. Dither - Epic Failure [Nekrolog1k]
10. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind [Genosha]
11. E-Noid - Dx2r [DNA Tracks]
12. AK-Industry - The Dark Industry (Deathmachine Remix) [Industrial Strength]
13. Ruffneck - What The Hell [Enzyme Records]
14. Weapon X - Coke Sniffer (Synapse Remix) [Enzyme VIP]
15. Promo & Vince - Lyin' Through Your Teeth (N-Vitral Rebasher Mix) [The Third Movement]
16. Negative A & Counterfeit - Present Danger [DNA Tracks]
17. Tymon - Desolation [Industrial Strength]
18. The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists [Genosha 175]
19. Dubstrangers - New Structures (Sei2ure Remix) [Industrial Strength]
20. Ruffneck & Synapse - Denial of Evil (Evil) [Enzyme K7]
21. TRSE Creatures Allied - Disposal of Outer Power (Eardrums on Blood Mix) [Traxtorm Records]
22. The Outside Agency & Tapage - Industrial Cooking Spray [Genosha]

Other sets of Chapter One:
Distinctive: hardtrance/distinctive-beyond-limits-chapter-one-t28969.html
Radix: hardstyle/radix-beyond-limits-chapter-one-t28970.html
Patrickjeb: hardstyle/patrickjeb-beyond-limits-chapter-one-t28971.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 03:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij was vet hoor, heerlijke afsluiter van de avond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 10:10 
 
Hardtraxx Newbie

Deze nog eens beluisteren :D Geweldig om zo je weekend af te sluiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Knalset van de avond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Tracklist:

04. Homeboy & Lowroller - No Longer Human [Industrial Strength]
05. Mindustries - Craftiest Trick [The Third Movement]
08. N-Vitral - Welcome To The Killzone [The Third Movement]
09. Dither - Epic Failure [Nekrolog1k]
10. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind [Genosha]
12. AK-Industry - The Dark Industry (Deathmachine Remix) [Industrial Strength]
13. Ruffneck - What The Hell [Enzyme Records]
14. Weapon X - Coke Sniffer (Synapse Remix) [Enzyme VIP]
15. Promo & Vince - Lyin' Through Your Teeth (N-Vitral Rebasher Mix) [The Third Movement]
18. The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists [Genosha 175]
19. Dubstrangers - New Structures (Sei2ure Remix) [Industrial Strength]
20. Ruffneck & Synapse - Denial of Evil (Evil) [Enzyme K7]
22. The Outside Agency & Tapage - Industrial Cooking Spray [Genosha]


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Tracklist:

04. Homeboy & Lowroller - No Longer Human [Industrial Strength]
05. Mindustries - Craftiest Trick [The Third Movement]
08. N-Vitral - Welcome To The Killzone [The Third Movement]
09. Dither - Epic Failure [Nekrolog1k]
10. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind [Genosha]
12. AK-Industry - The Dark Industry (Deathmachine Remix) [Industrial Strength]
13. Ruffneck - What The Hell [Enzyme Records]
14. Weapon X - Coke Sniffer (Synapse Remix) [Enzyme VIP]
15. Promo & Vince - Lyin' Through Your Teeth (N-Vitral Rebasher Mix) [The Third Movement]
18. The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists [Genosha 175]
19. Dubstrangers - New Structures (Sei2ure Remix) [Industrial Strength]
20. Ruffneck & Synapse - Denial of Evil (Evil) [Enzyme K7]
22. The Outside Agency & Tapage - Industrial Cooking Spray [Genosha]


:drool:

edit: rest ken ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals beloofd neem ik hem mee :)

EDIT: Heb hem 20 minuten geluisterd, maar sorry ik kan er echt niks mee. Ligt me gewoon echt niet deze muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hield hem nog te goed, dus neem hem ook mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Zoals beloofd neem ik hem mee :)

EDIT: Heb hem 20 minuten geluisterd, maar sorry ik kan er echt niks mee. Ligt me gewoon echt niet deze muziek :P

Tja...niks aan te doen dan :P geef het nog wel live een kans dit weekend he ;) you won't regret it.

En thanks voor de reacties menschen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat lekker zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 04:51 
 

Nou het was echt fantastisch om te horen, zeker op dit tijdstip. Ik heb hier echt van genoten en ik zal hem nog vaak terug beluisteren. Bedankt voor deze heerlijke mix, want dit soort mixen zijn goed om in de muziek te verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Had hem nog zoals beloofd geluisterd en het was werkelijk waar smullen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:09 
 
Hardtraxxer

Niet echt verstand van deze muziek en had vandaag eens zin in wat anders en dit was heerlijk! :worship: Op Q-base ook maar eens wat meer tijd aan besteden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorgvv schreef:
Niet echt verstand van deze muziek en had vandaag eens zin in wat anders en dit was heerlijk! :worship: Op Q-base ook maar eens wat meer tijd aan besteden!

Met mij mee wandelen? :P

Hartsteil is toch niet boeiend @ Qbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Jorgvv schreef:
Niet echt verstand van deze muziek en had vandaag eens zin in wat anders en dit was heerlijk! :worship: Op Q-base ook maar eens wat meer tijd aan besteden!

Met mij mee wandelen? :P

Hartsteil is toch niet boeiend @ Qbaas.

Kom gezellig bij mij in de PRSPCT XTRM staan dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om te horen dat mensen die het niet kennen, dit ook goed kunnen waarderen. Eigenlijk precies het doel wat ik met deze set voor ogen had. Heerlijk dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Olijfboompje schreef:
Jorgvv schreef:
Niet echt verstand van deze muziek en had vandaag eens zin in wat anders en dit was heerlijk! :worship: Op Q-base ook maar eens wat meer tijd aan besteden!

Met mij mee wandelen? :P

Hartsteil is toch niet boeiend @ Qbaas.

Kom gezellig bij mij in de PRSPCT XTRM staan dan :D

Dat was ik wel van plan, haha! :P

Misschien een enkele hardstyle act meepakken, maar voor de rest vooral op andere plekken staan! :P
PRSPCT XTRM heeft zeker de voorkeur :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig :clap:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore