Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 09:39 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
Onbegrijpelijke reacties. Echt onbegrijpelijk.

Wanneer een slaapkamerDJ of bijvoorbeeld een Mandy een mix online heeft staan valt iedereen over elkaar heen hoe slecht iets is gemixt, of "hoeveel het er wel niet naast ligt telkens", maar deze zogezegde grootheden der Hardstyle kunnen überhaupt niet fatsoenlijk mixen, of hebben er geen trek in.

Geen enkele overgang is (degelijk) ingemixt, het is puur het ene plaatje na het andere aanzetten met soms een seconde of twee (maximaal) overlappend.

Bizar dat jullie als makke lammeren hier allemaal achter elkaar aan lopen met dit soort sets.

Ook het teren op dezelfde hitjes komt jullie bij iedere andere artiest de strot uit, maar staat er Noisecontrollers bij dan is iedereen in een jubelstemming.

Deze artiesten lachen hun ballen uit hun broek, dat moet wel. Je hoeft nergens je best voor te doen op het podium; iedereen slikt het voor zoete koek.

Onbegrijpelijk. De afbraak der Hardstyle in één set samengevat.

Oh hou alsjeblieft op zeg. Heb je gezien hoe de meeste grote HS dj's tegenwoordig draaien? Niet zo veelzijdig in ieder geval. Tuurlijk mogen er ook wat onbekendere platen worden gedraaid, maar dit is al een flinke stap vooruit ten opzichte van wat er normaal wordt gedraaid. Dit was gewoon ontzettend veel vetter dan ik had durven hopen. En dat de mixen scheef liggen ofzo, ja, daar ga ik me bij deze dj's niet druk over maken, want zij stonden toch al niet bekend als mixtechnische wonderkindjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 10:16 

chas1n schreef:
Wel eens met het Noisecontrollers deel die aan het Frontliner-syndroom lijdt en het dan vervolgens geen probleem is, aardig hypocriet.

Nou bij Noisecontrollers maakt me dat dus niks uit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 10:32 

Hardtraxx Crew

Het grote verschil tussen Frontliner en Noisecontrollers in dat aspect is dat Noisecontrollers naar mijn mening veel diverser produceert, dus dan gaat het mij ook een stuk minder snel vervelen. Tevens pakt ie er een hoop oude platen bij, waarvan enkele zeer onverwacht. Zet daar Wildstylez naast die wat dat betreft ook mooi oud en nieuw afwisselt (en er potverdorie Silver Bullet op legt :loving: ) en ik ben voorzien van een set waar ik me live zeer goed op kan vermaken.

Mooi bij Silver Bullet was ook dat ik meteen 3 telefoons met Shazam de lucht in zag gaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 10:59 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez - The Art of Yellow (Mashup)

Die ging live trouwens wel hard :D die kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 11:26 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Mooi bij Silver Bullet was ook dat ik meteen 3 telefoons met Shazam de lucht in zag gaan. xd

:lol: :lol:

gevalletje ken je klassiekers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 22:23 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Het grote verschil tussen Frontliner en Noisecontrollers in dat aspect is dat Noisecontrollers naar mijn mening veel diverser produceert, dus dan gaat het mij ook een stuk minder snel vervelen.

Dit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:33 

TheJoker schreef:
Wanneer een slaapkamerDJ of bijvoorbeeld een Mandy een mix online heeft staan valt iedereen over elkaar heen hoe slecht iets is gemixt, of "hoeveel het er wel niet naast ligt telkens".

En je weet nou echt niet waarom dat is? Echt niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 19:13 

Kraak... Piep...

TheJoker schreef:

Wanneer een slaapkamerDJ of bijvoorbeeld een Mandy een mix online heeft staan valt iedereen over elkaar heen hoe slecht iets is gemixt, of "hoeveel het er wel niet naast ligt telkens", maar deze zogezegde grootheden der Hardstyle kunnen überhaupt niet fatsoenlijk mixen, of hebben er geen trek in.

Want Mandy heeft over het geheel net zo veel gepresteerd als NC of WSZ. Never go full retard. Also stuur de tijdscodes eens waar ze er echt naast liggen.

Citaat:
Geen enkele overgang is (degelijk) ingemixt, het is puur het ene plaatje na het andere aanzetten met soms een seconde of twee (maximaal) overlappend.
He maat, welkom op Qlimax.

Citaat:
Bizar dat jullie als makke lammeren hier allemaal achter elkaar aan lopen met dit soort sets.

Er worden veel tracks gedraaid die een grote groep leuk vinden, dan is het vast moeilijk in te denken dat er ook veel mensen dit setje goed vinden. Logica is al niet je sterkste punt zo te zien.

Citaat:
Ook het teren op dezelfde hitjes komt jullie bij iedere andere artiest de strot uit, maar staat er Noisecontrollers bij dan is iedereen in een jubelstemming.
Sommige hitjes zijn dan ook niet voor niets een hitje. Buiten het feit dat ze in kroegen/op de radio gedraaid worden, daarmee doel ik op LYM/YoS e.d.
Daar buitenom zijn NC en WSZ zonder twijfel de beste mainstream producers van het moment, hun beide albums waren sterk. Ik heb nooit iemand horen klagen dat A Different Story, Shrump, Venom Remix, Silver Bullet, Power Of The Mind enz enz ze de strot uit komt.

Citaat:
Deze artiesten lachen hun ballen uit hun broek, dat moet wel. Je hoeft nergens je best voor te doen op het podium; iedereen slikt het voor zoete koek.
Welkom bij Qlimax. Dit setje is nog ver boven de Qlimax standaard. Ken je publiek en speel er op in, wat NC niet heel erg deed in eerste instantie.

Citaat:

Volgensmij beleven jouw hersenscellen meer een afbraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 19:22 

Hardtraxx Veteran

Eens met bovenstaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:

Interesting. Deze reactie vraagt om een uitgebreide review. Wellicht heb ik daar morgen wel zin in,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 01:27 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Interesting. Deze reactie vraagt om een uitgebreide review. Wellicht heb ik daar morgen wel zin in,

haha ik ben benieuwd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 10:40 

Hardtraxx Veteran

Oeh, hypen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

Godverdegodverdomme. Ik ben net 1,5 uur bezig geweest om elke overgang in deze set te ontleden, wil ik mijn post plaatsen, ben ik automatisch uitgelogd, weg tekst. Krijg toch de bloed wat een tyvus site zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 15:18 

Hardtraxxer

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
9. Noisecontrollers & Brennan Heart - So High / All Night Long / One Blade (Mash-Up)

Hopelijk gaat hij deze ooit nog eens weggeven. Vind dat zo vet met die All night long vocals :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Godverdegodverdomme. Ik ben net 1,5 uur bezig geweest om elke overgang in deze set te ontleden, wil ik mijn post plaatsen, ben ik automatisch uitgelogd, weg tekst. Krijg toch de bloed wat een tyvus site zeg.

Als je op 'vorige' drukt wil dat nog wel eens helpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 17:29 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
JeftaElachouri schreef:
Ik moet zeggen, hij heeft wel een punt. :$

Voor mij niet echt. Wat is het nieuws?
Hardstyle artiesten zijn over het algemeen geen mix-talenten volgens mij.

Eerljk gezegd boeit me dat ook totaal geen zak, als de platenkeus maar top is. En dat was het zeker!
Heb zaterdag geen enkel moment gedacht in het Gelredome, goh wat is die mix overgang toch gek..
Misschien dat de thuis luisteraar er mee bezig is, maar ik iig niet.

Voor sommige mensen is het mix aspect nog steeds erg belangrijk (voor mij sowieso). Ik snap wel dat hij hier commentaar op had, sommige platen worden in deze set ook veel te vroeg ingemixt, dan komt 't ''ik-moet-zoveel-mogelijk-plaatjes-draaien-omdat-ik-nu-op-qlimax-sta-concept'' weer om de hoek kijken. Veel platen mixen in een uur is niet erg, maar doe 't niet ten koste van een plaat.

't is voor mij ook een storende factor geweest, dus ondanks de redelijke platenkeuze snap ik dit punt van kritiek heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 19:12 

Hardtraxx Veteran

01. Noisecontrollers & Wildstylez - Take Control
02. Noisecontrollers & Wildstylez - A Different Story
03. Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)
04. Frontliner - Beatdown
05. Noisecontrollers - Shrump (Qlimax 2015 Edit)
06. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
07. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
08. Wildstylez - Perfect Love (with Demi Kanon)
09. Noisecontrollers & Brennan Heart - So High / All Night Long / One Blade (Noisecontrollers Remix) (Mash-Up)
10. Wildstylez - Back 2 Basics
11. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
12. Wildstylez & Brennan Heart - Lies Or Truth
13. Noisecontrollers & Bass Modulators - Rocked Up (Qlimax 2015 Edit)
14. Donkey Rollers - Silver Bullet
15. Noisecontrollers - Wolfs
16. Max Enforcer - Lost In Paradise
17. Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar (Sunscreen Edit)
18. Wildstylez & Audiotricz - Turn The Music Up!
19. Noisecontrollers - Down Down
20. Wildstylez - I See Stars
21. Bass Modulators - Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)
22. The Prophet - Flute
23. Wildstylez - Timeless / Year of Summer / Lose My Mind (Mash-Up)
24. Wildstylez - The Art of Yellow (Mashup)
25. Noisecontrollers & Wildstylez - Cat, Jets & Breaks
26. Noisecontrollers - Here We Go (Qlimax edit)
27. Noisecontrollers - The Source Code Of Creation
28. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World Of Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 00:43 

Hardtraxx Addict

Altijd leuk om dit soort filmpjes op te zetten met een biertje erbij, eigenlijk veel beter dan die oudere aftermovies :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 11:57 

Goud dit! Dit gaat dit weekend aan met een biertje in de hand :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 12:48 

Hardtraxx Addict

Ik ben trouwens wel verbaasd dat Wildstylez degene is die Beatdown van Frontliner inmixt.. dacht dat hun niet die beste verstandhouding ter wereld hadden zegmaar. Maar blijkbaar ziet WS dat er los van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 13:31 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Ik ben trouwens wel verbaasd dat Wildstylez degene is die Beatdown van Frontliner inmixt.. dacht dat hun niet die beste verstandhouding ter wereld hadden zegmaar. Maar blijkbaar ziet WS dat er los van.

Daar dacht Frontliner op Facebook iets anders over :lol:

Frontliner
23 november 2015 ·
Noisecontrollers played beatdown at Qlimax. It was so cool to hear my own track from the audience can't even remember the last time that happened, felt grea
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 17:41 

Hardtraxx Addict

Criticaster schreef:

Ik zie vanaf 11:30 iets anders.. maar misschien heeft NC de track uitgekozen. Dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 20:35 

Hardtraxxer

Wat luistert dit toch heerlijk weg zeg ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 11:27 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Criticaster schreef:

Ik zie vanaf 11:30 iets anders.. maar misschien heeft NC de track uitgekozen. Dat kan.

Dat bedoel ik ook te zeggen, Wildstylez mixt duidelijk deze plaat in. Ik doelde meer op dat Frontliner specifiek NC noemt in zijn post maar niks zegt over wildstylez. Beetje, tjsa,, jammer.. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle