Saaie set zeg doe mij maar de oude noisecontrollers Dat waren top tijden
Nu totaal tegen over gestelde slappe hap bende
Dat had inderdaad wat meer gekund, maar desalniettemin heb ik echt 1,5 uur met volle teugen staan genieten van deze set!wrote:Leuke lijst. Maar was 1 nieuwe plaat nou teveel gevraagd? Na de regen aan nieuwe tracks en edits bij Bass Mods en Atmozfears viel me deze set op dat punt toch wel tegen.
Laatste post van onze held.wrote:Saaie set zeg doe mij maar de oude noisecontrollers Dat waren top tijden
Aantal berichten: 666wrote:Laatste post van onze held.wrote:Saaie set zeg doe mij maar de oude noisecontrollers Dat waren top tijden
Hiertussen zit Wildstylez - Back 2 Basics nogwrote: 9. Noisecontrollers & Brennan Heart - So High / All Night Long / One Blade (Mash-Up)
10. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
Voor mij niet echt. Wat is het nieuws?wrote:Ik moet zeggen, hij heeft wel een punt.
Was al weer een heel verhaal aan het typen als antwoordwrote:Voor mij niet echt. Wat is het nieuws?wrote:Ik moet zeggen, hij heeft wel een punt.
Hardstyle artiesten zijn over het algemeen geen mix-talenten volgens mij.
Eerljk gezegd boeit me dat ook totaal geen zak, als de platenkeus maar top is. En dat was het zeker!
Heb zaterdag geen enkel moment gedacht in het Gelredome, goh wat is die mix overgang toch gek..
Misschien dat de thuis luisteraar er mee bezig is, maar ik iig niet.